Summony

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Podobnie jak w jedynce, w roli Summonów nie ujrzysz Ifritów, Shiv, czy Bahamutów. Ponownie są to postacie z kreskówek Disneya. Wezwanie każdego kosztuje 3 paski drive, po czym wezwany przez nas Summon chwilowo zastępuje dwóch towarzyszy Sory, użyczając nam swym mocy. Podobnie jak w przypadku Drivów, Summony możemy ulepszać, co daje więcej czasu trwania ich pomocy. Jednak Summony nie są niezastąpione i łatwo można bez nich się obejść. Jedynie 2 mogą się przydać, głównie w Underdome.



Chicken Little
Zdobyty – Od Merlina, po pierwszej wizycie w 100 Acre Wood

Kurczak mały koncentruje uwagę wroga na sobie, spowalniając ich atak, atakując kulkami.

Limit – FPS Mode - Kamera przenosi się na pierwszą osobę (FPP). Może poruszać się w czasie trwania limitu.
=> Balls – strzela kulkami w namierzonych przeciwników
=> Firecracker – podrzuca pod przeciwników petardy, unieruchamiając ich.


Genie
Zdobyty – po pierwszym zaliczeniu Agrabah

Główną siłą Dżina są limity, których ma aż 4. Nowe limity odblokowują się, gdy tylko Sora dostanie nowy Drive, odpowiadający danemu limitowi. Poza limitami nie potrafi nic.

Limit – limity Dżina zmieniasz przy pomocy Drive. To jaki limit ma aktualnie założony sygnalizuje kolor jego koszuli.

„Valor” Genie:
=> Sonic – atakuje pobliskich przeciwników przed sobą
=> Rave – zadaje większe obrażenia niż Sonic

„Winsdom” Genie:
=> Strike – atakuje odległych przeciwników przed soba
=> Raid – atakuje wszystkich przeciwników wokół siebie

„Master” Genie :
=> Arcana – atakuje wszystkich pobliskich przeciwników
=> Bash – atakuje wszystkich na większym zasięgu

„Final” Genie:
=> Infinity – atakuje wszystkich pobliskich przeciwników, Sora może się poruszać w czasie trwania Infinity
=> Impact – zadaje masywne obrażenia wszystkim przeciwnikom


Stich
Zdobyty – Hollow Bastion, skrzynka w sali z wielkim komputerem (przejście do Space Paranoid)

Stich zatrzymuje ruch większości przeciwników, a także losowo atakuje pistoletem i Ukulele.

Limit – Ohana! – W czasie limitu wszyscy są zatrzymani. Limit reaguje na wszystkich w zasięgu kamery.

=> Shoot – zadaje lekkie obrażenia
=> Ukulele – nie rani, ale przeciwnicy gubią orby (mega przydatne w Underdome)
=> Blast – połączenie Shoot i Ukulele, kończy limit


Peter Pan
Zdobyty – Port Royal, skrzynka we wraku Interceptora

Najbardziej przydatny Summon. Piotruś zadaje dodatkowe obrażenia, a także rozrzuca orby. Dodatkowo Dzwoneczek wskrzesza jednokrotnie Sorę, jeśli polegnie w czasie trwania limitu.

Limit - Never Land – W czasie trwania limitu Sora może swobodnie latać.
=> Tiny Fairy – zadaje duże obrażenia i rozrzuca złapanych przecników
=> Flying Boy – zadaje średnie obrażeni, nie rozrzucając przeciwników
=> Journey’s End – zadaje bardzo duże obrażenia pobliskim przeciwnikom. Kończy limit.

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 7194
  • Głosy oddane: 12
  • Średnia ocen: 8.2

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.