Synthesis

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Synteza, oznacza łączenie kilku przedmiotów, tworząc jeden nowy. W grze syntezą zajmują się Moogle, które można spotkać dosłownie w każdym świecie. Patent ten jest o tyle ważny, iż jest to jedyny sposób na zdobycie najlepszych broni, akcesoriów, a także przedmiotów zwiększających na stałe statystyki. Oczywiście by nie powtarzać się, twórcy dorzucili kilka bajerów, by trochę urozmaicić całą zabawę. Na samym początku nie możemy robić nic oprócz znajdywania i oddawania (co się odbywa automatycznie podczas rozmowy) Mooglom znalezionych materiałów (które głównie dostajemy od pokonanych przeciwników). Za oddanie odpowiedniej liczby materiałów, Moogle dają ci w zamian nowy przedmiot (w zależności ile, czego oddałeś), a także mogą odblokować kilka nowych przepisów do utworzenia. Jednak lepsze przepisy są poukrywane w skrzynkach, które musisz odnaleźć sam. Gdy już utworzysz jakiś przedmiot, Moogle dostają EXP, za które dostają level up, a co za tym idzie, mogą używać lepszych materiałów, lub zmniejszyć koszt przedmiotów. Oto bonusy za każdy nowy poziom:

Lv 1 – Tłumaczenie przepisów i synteza przedmiotów
Lv 2 – Mozna używać materiały Bright, lub Energy w Creation, Recipe i Free Development
Lv 3 – Można używać materiały Serenity w Creation
Lv 4 – Można używać obydwa materiały Bright i Energy w Recipe i Free Developnet. W Creation Można użyć tylko 2 spośród Bright, Energy i Serenity
Lv 5 – Przedmioty rangi C wymagają połowę mniej materiałów w Creation
Lv 6 – Przedmioty rangi B wymagają połowę mniej materiałów w Creation
Lv 7 – Przedmioty rangi A wymagają połowę mniej materiałów w Creation
Lv 8 – Można tworzyć Mythril Gem w Free Development
Lv 9 – Przedmioty rangi S wymagają połowę mniej materiałów w Creation

Wymieniłem w liście 3 szczególne materiały: Bright, Energy i Serenity. Nie są one wymagane w tworzeniu przedmiotów, ale znacznie ułatwiają życie, gdyż:

  • Bright – Podwaja ilość otrzymanego EXP
  • Energy – Zmniejsza wymaganą liczbę materiałów o połowę
  • Serenity – Można użyć tylko w Creation. Zwiększa rangę danego przedmiotu, tworząc nowe i lepsze wyposażenie.

Przepisy są podzielone na 3 grupy:

  • Free Development – odblokowane przez Moogle za przyniesienie odpowiedniej liczby materiałów
  • Recipe – przepisy odnalezione w skrzynkach
  • Creation – przenoszone są tu wszystkie przepisy z powyższych grup, które wykorzystałeś chociaż raz.

Poniżej podaję listę wszystkich przepisów, oraz rozszyfrowuję na wstępie sposób odblokowania Free Development
„-->” oznacza transformację przedmiotu po dodaniu Serenity

Free Development 1 – oddane 5 różnych typów materiałów
Free Development 2 – oddane 20 różnych typów materiałów


Elixir --> Megalixir
Star Recipe – Disney Castle, w ogrodzie.
Ranga: A
EXP: 15

  • 3 Mythril Stone
  • 1 Power Stone
  • 1 Dark Stone

Mega-Potion --> Mega-Ether
Mega-Recipe – Beast’s Castle, w pokoju Bestii
Ranga: B
EXP: 12

  • 3 Mythril Shard
  • 1 Power Shard
  • 1 Blazing Shard
  • 1 Lucid Shard

Drive Recovery --> High Drive Recovery
Recovery Recipe – Land of the Dragons, na Mountain Trail
Ranga: C
EXP: 16

  • 3 Mythril Shard
  • 3 Dark Shard
  • 1 Frost Shard
  • 1 Lightning Shard

AP Boost --> Magic Boost
Skill Recipe – Hollow Bastion, w pracowni Ansema.
Ranga: S
EXP: 49

  • 1 Mythril Gem
  • 3 Power Crystal
  • 3 Dark Crystal
  • 3 Frost Crystal

Defense Boost --> Power Boost
Guard Recipe – 100 Acre Wood, w jaskini, można znaleźć tylko podczas mini-gry.
Ranga: S
EXP: 50

  • 1 Mythril Crystal
  • 3 Blazing Crystal
  • 3 Lightning Crystal
  • 3 Lucid Crystal

Serenity Crystal --> Found Illusion
(Final Mix)
Ranga: A
EXP: 55

  • 1 Tranquil Crystal
  • 1 Remembrance Crystal
  • 9 Bright Crystal

Firaga Bangle --> Firagun Bangle
Free Development 1
Ranga: C
EXP: 15

  • 5 Mythril Shard
  • 1 Blazing Stone
  • 1 Blazing Shard

Blizzaga Armlet --> Blizzagun Trinket
Free Development 1
Ranga: C
EXP: 15

  • 5 Mytril Shard
  • 1 Frost Stone
  • 1 Frost Shard

Thundaga Trinket --> Thundagun Trinket
Free Development 1
Ranga: C
EXP: 15

  • 5 Mythril Shard
  • 1 Lighning Stone
  • 1 Lighning Shard

Midnight Anklet --> Chaos Anklet
Free Development 1
Ranga: C
EXP: 15

  • 5 Mythril Shard
  • 1 Lucid Stone
  • 1 Lucid Shard

Acrisius --> Acrisius+
Free Development 2
Ranga: B
EXP: 24

  • 5 Mythril Stone
  • 1 Blazing Stone
  • 1 Frost Stone
  • 1 Lightning Stone

Power Band --> Buster Band
Free Development 2
Ranga: B
EXP: 24

  • 5 Mythril Stone
  • 1 Power Stone
  • 1 Dark Stone
  • 1 Lucid Stone

Shock Charm--> Shock Charm+
Port Royal – za pokonanie Larxene (Final Mix)
Ranga: S
EXP: 31

  • 1 Lost Illusion
  • 1 Remembrance Gem
  • 3 Remembrance Stone
  • 1 Tranquil Gem
  • 3 Tranquil Stone

Garnet Ring --> Diamond Ring
Free Development 1
Ranga: C
EXP: 16

  • 3 Mythril Stone
  • 1 Power Stone
  • 1 Power Shard
  • 1 Dark Shard

Mythril Ring --> Orichalcum Ring
Free Development 1
Ranga: C
EXP: 17

  • 3 Mythril Stone
  • 1 Power Stone
  • 1 Dark Stone
  • 1 Dark Shard

Soldier Earring --> Fencer Earring
Free Development 2
Ranga: B
EXP: 24

  • 3 Mythril Gem
  • 1 Dark Gem
  • 1 Frost Gem
  • 1 Lucid Gem

Mage Earring --> Slayer Earring
Free Development 2
Ranga: B
EXP: 24

  • 3 Mythril Gem
  • 1 Power Gem
  • 1 Blazing Gem
  • 1 Lightning Gem

Expert’s Ring --> Master’s Ring
Free Development 2
Ranga: A
EXP: 29

  • 3 Mythril Crystal
  • 1 Dark Crystal
  • 1 Dark Gem
  • 1 Dark Stone
  • 1 Dark Shard

Draw Ring --> Lucky Ring
Za ułożenie trzeciej układanki (Final Mix)
Ranga: S
EXP: 55

  • 1 Found Illusion
  • 3 Remembrance Shard
  • 3 Bright Gem
  • 5 Bright Stone
  • 9 Bright Shard

Shade Archive --> Shade Archive+
Olympus Coliseum – za pokonanie Zexion (Final Mix)
Ranga: S
EXP: 26

  • 1 Lost Illusion
  • 1 Found Illusion
  • 1 Remembrance Crystal
  • 3 Serenity Gem

Full Bloom --> Full Bloom+
Beast’s Castle – za pokonanie Marluxia (Final Mix)
Ranga: S
EXP: 26

  • 1 Lost Illusion
  • 1 Found Illusion
  • 1 Tranquil Crystal
  • 3 Serenity Gem

Mythril Shard --> Mythril Stone
Free Development 2
Ranga: C
EXP: 18

  • 1 Dense Stone
  • 3 Dense Shard
  • 1 Twilight Stone
  • 3 Twilight Shard

Mythril Gem --> Mythril Crystal
Odblokowany przy Lv 8 Moogli (Free Development 3)
Ranga: B
EXP: 34

  • 1 Dense Crystal
  • 3 Dense Gem
  • 1 Twilight Crystal
  • 3 Twilight Gem

Petit Ribbon --> Ribbon
Style Recipe – 100 Acre Wood, ostatnia lokacja w książce.
Ranga: A
EXP: 24

  • 3 Mythril Crystal
  • 1 Orichalcum
  • 1 Dense Stone
  • 1 Dense Shard

Moon Amulet --> Star Charm
Moon Recipe – Hollow Bastion w lokacji Restoration Site, po walce z 1000 Heartless.
Ranga: A
EXP: 22

  • 3 Orichalcum
  • 1 Mythril Crystal
  • 1 Twilight Stone
  • 1 Twilight Shard

Centurion --> Centurion+
Twilight Town – za pokonanie Lexaeus (Final Mix)
Ranga: S
EXP: 51

  • 1 Lost Illusion
  • 1 Remembrance Crystal
  • 3 Remembrance Gem
  • 5 Remembrance Stone
  • 7 Remembrance Shard

Save the Queen --> Save the Queen+
Queen Recipe – Land of the Dragons, w sali tronowej Cesarza.
Ranga: S
EXP: 78

  • 1 Orichalcum
  • 3 Dense Crystal
  • 5 Dense Gem
  • 7 Dense Stone
  • 9 Dense Shard

Freeze Pride --> Freeze Pride +
Agrabah – za pokonanie Vexen (Fianl Mix)
Ranga: S
EXP: 51

  • 1 Lost Illusion
  • 1 Tranquil Crystal
  • 3 Tranquil Gem
  • 5 Tranquil Stone
  • 7 Tranquil Shard

Save the King --> Save the King+
King Recipe – Port Royal, w Seadrift Graveyard
Ranga: S
EXP: 78

  • 1 Orichalcum
  • 3 Twilight Crystal
  • 5 Twilight Gem
  • 7 Twilight Stone
  • 9 Twilight Shard

Ultima Weapon *
Ultimate Recipe – Twilight Town, korytarz z komorami, w których spali Donald i Goofy.
Ranga: S
EXP: 119

  • 13 Orichalcum+ -> 7
  • 1 Orichalcum
  • 1 Mythril Crystal
  • 1 Dense Crystal
  • 1 Twilight Crystal
  • 7 Serenity Crystal -> 4
  • + 1 Energy Crystal

* Nie jest możliwe znalezienie 13 Orichalcum+, więc do przepisu potrzebne jest jeszcze dodatkowy Energy Crystal, który zmniejsza wymaganą liczbę do 7 (tyle ile można znaleźć).

Napisałem wcześniej, o nagradzaniu przez Moogle, za oddawanie odpowiedniej liczby przedmiotów. Nagród jest naturalnie więcej, niż 2 komplety przepisów. Chociaż nie trzeba ich wypełniać, skompletowanie całej listy daje wpis do dziennika Jiminiego (i dodatkowy filmik).


  • Oddaj 1 typ materiału: Elixir
  • Oddaj 5 typów materiałów: Free Development 1
  • Oddaj 10 typów materiałów: High Drive Recovery
  • Oddaj 15 typów materiałów: Megalixir
  • Oddaj 20 typów materiałów: Free Development 2
  • Oddaj 25 typów materiałów: AP Boost
  • Oddaj 30 typów materiałów: Defense Boost
  • Oddaj 35 typów materiałów: Power Boost
  • Oddaj 40 typów materiałów: Magic Boost
  • Oddaj 45 typów materiałów: Orichalcum
  • Oddaj wszystkie typy materiałów: Orichalcum+
  • Oddaj 50, lub więcej materiałów: Serenity Shard
  • Oddaj 100, lub więcej materiałów: Serenity Stone
  • Oddaj 250, lub więcej materiałów: Serenity Gem
  • Oddaj 500, lub więcej materiałów: Serenity Crystal
  • Oddaj 1000, lub więcej materiałów: Orichalcum
  • Oddaj wszystkie typy materiałów Dense: Serenity Gem
  • Oddaj wszystkie typy materiałów Twilight: Serenity Crystal
  • Oddaj wszystkie typy materiałów Mythril: AP Boost
  • Oddaj wszystkie typy materiałów Bright: Defense Boost
  • Oddaj wszystkie typy materiałów Energy: Power Boost
  • Oddaj wszystkie typy materiałów Serenity: Magic Boost
  • Oddaj wszystkie materiały rangi C: Serenity Shard
  • Oddaj wszystkie materiały rangi B: Serenity Stone
  • Oddaj wszystkie materiały rangi A: Serenity Gem
  • Oddaj wszystkie materiały rangi S: Serenity Crystal
  • Oddaj 30 lub więcej Blazing Shard: Blazing Shard na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 25 lub więcej Blazing Stone: Blazing Stone na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 20 lub więcej Blazing Gem: Blazing Gem na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 30 lub więcej Frost Shard: Frost Shard na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 25 lub więcej Frost Stone: Frost Stone na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 20 lub więcej Frost Gem: Frost Gem na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 30 lub więcej Lightning Shard: Lightning Shard na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 25 lub więcej Lightning Stone: Lightning Stone na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 20 lub więcej Lightning Gem: Lightning Gem na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 30 lub więcej Lucid Shard: Lucid Shard na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 25 lub więcej Lucid Stone: Lucid Stone na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 20 lub więcej Lucid Gem: Lucid Gem na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 30 lub więcej Power Shard: Power Shard na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 25 lub więcej Power Stone: Power Stone na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 20 lub więcej Power Gem: Power Gem na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 30 lub więcej Dark Shard: Dark Shard na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 25 lub więcej Dark Stone: Dark Stone na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 20 lub więcej Dark Gem: Dark Gem na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 30 lub więcej Dense Shard: Dense Shard na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 25 lub więcej Dense Stone: Dense Stone na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 20 lub więcej Dense Gem: Dense Gem na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 30 lub więcej Twilight Shard: Twilight Shard na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 25 lub więcej Twilight Stone: Twilight Stone na sprzedaż w sklepie Moogli
  • Oddaj 20 lub więcej Twilight Gem: Twilight Gem na sprzedaż w sklepie Moogli

Rzadsze materiały znajdziemy w skrzynkach, ale zdecydowaną większość gubią tylko Heartlessy i Nobody. Normalnie częstotliwość gubienia przez nich przedmiotów jest niewielka, ale można ją zwiększyć zakładając każdej postaci umiejętność Lucky Lucky. Ze względu na moje lenistwo, podaję lokalizację przeciwników ze stanu pod koniec gry (tuż przy ostatniej walce).

Blazing Shard

  • Hammer Frame (Beast’s Castle)
  • Minute Bomb (Olympus Coliseum)

Blazing Stone

  • Tornado Step (Olympus Coliseum)
  • Cannon Gun (Land of Dragons, Space Paranoid)

Blazing Gem

  • Fat Bandit (Agrabah)
  • Fiery Globe (Agrabah)

Blazing Crystal

  • Crimson Jazz (Beast’s Castle, Olympus Coliseum, Agrabah, Hollow Bastion)
  • Crescendo (Olympus Coliseum)

Frost Shard

  • Lance Soldier (Port Royal)
  • Hook Bat (Land of Dragons)

Frost Stone

  • Hot Rod (Timeless River)
  • Aeroplane (Timeless River)

Frost Gem

  • Fortuneteller (Agrabah)
  • Icy Cube (Agrabah)

Frost Crystal

  • Living Bone (Pride Lands)

Lighning Shard

  • Bolt Tower (Land of Dragons, Pride Lands)
  • Rapid Thruster (Land of Dragons, Port Royal, Pride Lands)

Lighning Stone

  • Emerald Blues (Land of Dragons, Agrabah)
  • Driller Mole (Olympus Coliseum)

Lighning Gem

  • Armored Knight (Port Royal, Halloween Town, Hollow Bastion, Pride Lands)
  • Surveillance Robot (Port Royal, Hollow Bastion, Space Paranoids)

Lighning Crystal

  • Strafer (Space Paranoids)
  • Devastator (Space Paranoids)

Lucid Shard

  • Trick Ghost (Halloween Town)
  • Rabid Dog (Port Royal)

Lucid Stone

  • Graveyard (Halloween Town)
  • Toy Soldier (Halloween Town)
  • Wight Knight (Halloween Town)

Lucid Gem

  • Book Master (Hollow Bastion, Space Paranoids)
  • Magnum Loader (Space Paranoids)

Lucid Crystal

  • Neoshadow (prawie wszystkie światy)

Power Shard

  • Large Body (Timeless River, Beast’s Castle)
  • Creeper Plant (Halloween Town)

Power Stone

  • Luna Bandit (Agrabah)
  • Silver Rock (Agrabah)

Power Gem

  • Shaman (Pride Lands)
  • Aerial Knocker (Pride Lands)

Power Crystal

  • Morning Star (Beast’s Castle, Port Royal, Olympus Coliseum, Hollow Bastion)

Dark Shard

  • Soldier (Timeless River)
  • Shadow (Timeless Ryver, World That Never Was)

Dark Stone

  • Assault Rider (Land of Dragons)
  • Nightwalker (Land of Dragons)

Dark Gem

  • Gargoyle Knight/Warrior (Beast’s Castle)

Dark Crystal

  • Air Pirate (Land of Dragons)

Dense Shard

  • Dragoon (Beast’s Castle, Twilight Town, World That Never Was)
  • Creeper (World That Never Was)

Dense Stone

  • Sniper (Land of Dragons, Twilight Town, World That Never Was)

Dense Gem

  • Samurai (Twilight Town, World That Never Was)

Dense Crystal

  • Berseker (Twilight Town, World That Never Was)

Twilight Shard

  • Gambler (Port Royal, Twilight Town, World That Never Was)
  • Dusk (Land of Dragons, Beast’s Castle, Port Royal, Twilight Town, World That Never Was)

Twilight Stone

  • Dancer (Twilight Town, World That Never Was)

Twilight Gem

  • Assasin (World That Never Was)

Twilight Crystal

  • Sorcerer (World That Never Was)

Mythril Shard

  • Można utworzyć w Syntezie.

Mythril Stone

  • Można utworzyć w Syntezie.

Mythril Gem

  • Można utworzyć w Syntezie.

Mythril Crystal

  • Można utworzyć w Syntezie.

Bright Shard

  • Bulky Vendor (Land of Dragons, Beast’s Castle, Agrabah, Halloween Town, Olympus Coliseum) bardzo rzadko gubi
  • Creeper Plant (Olympus Coliseum)
  • Soldier (Timeless River)
  • Hook Bat (Land of Dragons)
  • Minute Bomb (Olympus Coliseum)
  • Rabid Dog (Port Royal)

Bright Stone

  • Bulky Vendor (Land of Dragons, Beast’s Castle, Agrabah, Halloween Town, Olympus Coliseum) bardzo rzadko gubi
  • Aeroplane (Timeless River)
  • Driller Mole (Olympus Coliseum)
  • Luna Bandit (Agrabah)
  • Tornado Step (Olympus Coliseum)
  • Wight Knight (Halloween Town)
  • Cannon Gun (Land of Dragons, Space Paranoids)
  • Silver Rock (Agrabah)

Bright Gem

  • Bulky Vendor (Land of Dragons, Beast’s Castle, Agrabah, Halloween Town, Olympus Coliseum) bardzo rzadko gubi
  • Aerial Knocker (Pride Lands)
  • Magnum Loader (Space Paranoids)
  • Surveillance Robot (Port Royal, Halloween Town, Hollow Bastion, Pride Lands)

Bright Crystal

  • Bulky Vendor (Land of Dragons, Beast’s Castle, Agrabah, Halloween Town, Olympus Coliseum) bardzo rzadko gubi
  • Air Pirate (Land of Dragons)
  • Neoshadow (prawie wszystkie światy)
  • Strafer (Space Paranoids)
  • Crescendo (Olympus Coliseum)

Energy Shard

  • Bolt Tower (Land of Dragons, Pride Lands)
  • Gargoyle Knight/Warrior (Beast’s Castle)
  • Nightwalker (Land of Dragons)

Energy Stone

  • Hammer Frame (Beast’s Castle)
  • Lance Soldier (Port Royal)
  • Trick Ghost (Halloween Town)

Energy Gem

  • Emerald Blues (Land of Dragons, Agrabah)
  • Fortuneteller (Agrabah)

Energy Crystal

  • Bookmaster (Hollow Bastion, Space Paranoids)
  • Shaman (Pride Lands)

Serenity Shard

  • Assault Rider (Land of Dragons)
  • Fat Bandit (Agrabah)
  • Graveyard (Halloween Town)
  • Hot Rod (Timeless River)
  • Large Body (Timelss River, Beast’s Castle)
  • Toy Soldier (Halloween Town)
  • Creeper (World That Never Was)

Serenity Stone

  • Crimson Jazz (Beast’s Castle, Olympus Coliseum, Agrabah, Hollow Bastion)
  • Devastator (Space Paranoids)
  • Living Bone (Pride Lands)
  • Morning Star (Beast’s Castle, Port Royal, Olympus Coliseum, Hollow Bastion)
  • Dusk (Land of Dragons, Beast’s Castle, Port Royal, Twilight Town, World That Never Was)

Serenity Gem

  • Dancer (Twilight Town, World That Never Was)
  • Dragoon (Twilight Town, World That Never Was)
  • Gambler (Port Royal, Twilight Town, World That Never Was)
  • Sniper (Land of Dragons, Twilight Town, World That Never Was)

Serenity Crystal

  • Assassin (World That Never Was)
  • Berserker (Twilight Town, World That Never Was)
  • Samurai (Twilight Town, World That Never Was)
  • Sorcerer (World That Never Was)

Orichalcum

  • Bulky Vendor (Land of Dragons, Beast’s Castle, Agrabah, Halloween Town, Olympus Coliseum) bardzo rzadko gubi

Orichalcum+
Najrzadszy materiał. W grze można znaleźć tylko 7 sztuk, które wykorzystywane są tylko do utworzenia Ultima Weapon. Cała siódemka znajdziemy:

  1. Space Paranoid – skrzynka w lokacji Central Computer Mesa
  2. Twilight Town – skrzynka w lokacji Sunset Terrace
  3. The World That Never Was – skrzynka w lokacji Brink of Despair
  4. 100 Acre Wood – za zaliczenie całej książki
  5. Atlantica – za zaliczenie wszystkich piosenek
  6. Olympus Coloseum – główna nagroda w Goddess of Fate Cup
  7. Moogle Shop – Oddaje przynajmniej po jednym materiale z każdego typu.

Dodatkowe materiały w Final Mix:

Remembrace Shard

  • Perplex (Cavern of Remembrance)
  • Iron Hammer (Cavern of Remembrance)
  • Silent Launcher (Cavern of Remembrance)

Remembrance Stone

  • Air Viking (Cavern of Remembrance)
  • Magic Phantom (Cavern of Remembrance)
  • Lance Warrior (Cavern of Remembrance)
  • Necromancer (Cavern of Remembrance)

Remembrance Gem

  • Spring Metal (Cavern of Remembrance)
  • Rune Master (Cavern of Remembrance)
  • Mad Bumber (Cavern of Remembrance)

Remembrance Crystal

  • Recless (Cavern of Remembrance)

Tranquil Shard

  • XIII Mushrooms

Tranquil Stone

  • XIII Mushrooms

Tranquil Gem

  • XIII Mushrooms

Tranquil Crystal

  • XIII Mushrooms

Found Illusion

  • Vexen, Lexaeus, Zexion, Marluxia, Larxene (Final Cut)

Lost Illusion

  • Lingering Spirit (Disney Castle)
  • Mozna utworzyc poprzez Syntezę

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 12006
  • Głosy oddane: 18
  • Średnia ocen: 9.7

Komentarze (1)

Gość ~ 19 majaa 2014, 12:10
Orichalcum Bulky Vendor (Land of Dragons, Beast’s Castle, Agrabah, Halloween Town, Olympus Coliseum) bardzo rzadko gubi Jaka jest szansa, aby zdobyć ten materiał z niego? Bo Bulky'ego widziałem już 4 razy, raz go nie otworzyłem, a 3 razy tak i zdobyłem 2 Orichalcumy z niego. (Oddzielnie)

Niemożliwy I I

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.