Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
Należy też zaznaczyć, że znalezienie wszystkich Trójc mnie ma żadnego wpływu na rozwój fabuły gry i poza satysfakcję, nie dostajemy za to nic więcej. Chociaż jestem pewien, że prawdziwi fani jRPGów pokuszą się o skończenie tego subquesta w Kingdom Hearts
Poniżej zamieszczam spis wszystkich dostępnych w grze Trójc, wraz z ich lokalizacjami i warunkami zdobycia.
Blue Trinities – Uczymy się jej po pokonaniu Guard Armor w Traverse Town
- Traverse Town – Przy ścianie, blisko World Exit. Dostajemy: trochę Munny
- Traverse Town – W przejściu nad fontanną w Third District. Dostajemy: trochę Munny I Camping Set
- Traverse Town – Przy kawiarni w First District. Dostajemy: Postcard.
- Traverse Town – Przy save poincie w Mystical House (żeby się tam dostać trzeba rzucić zaklęcie Fire na drzwi oznaczone płomieniem w Third District). Dostajemy: trochę Munny i Mega-Ether
- Wonderland –Lotus Forest, w jednej z „altanek” otoczonych liśćmi. Dostajemy: Potion, Ether, Tent i kilka kulek MP
- Wonderland – W uktytej „altance” w Lotus Forest. Można się do niej dostać po pokonaniu kart i wepchnięciu wielkiego głazu do wody.
- Coliseum – Obok wielkiej statuy wojownika po lewej. Dostajemy: Mythril Shard
- Coliseum – Obok statuy wojownika po prawej. Dostajemy: dalmatyńczyki nr 22, 23, 24
- Deep Junge – W lokacji zwanej Climbing Trees (trudno tam przeoczyć Trójcę). Dostajemy: dalmatyńczyki nr 31, 32, 33
- Deep Jungle – Przy stole w obozowisku. Dostajemy: dalmatyńczyki nr 34, 35, 36.
- Agrabah – W dolnej części Bazaru. Dostajemy: trochę Munny i Mega-Elixir
- Agrabah – Na jednym z dolnych poziomów Cave of Wonders. Dostajemy: Thunder-G
- Monstro – Na kawałku drewna w Mouth. Można się do niej dostać dopiero po obniżeniu poziomu wody. Dostajemy: trochę Munny, 2x Potion i Cottage
- Monstro – W lokacji do której dostajemy się po przejściu przez dolne drzwi w Chamber 6. Dostajemy: trochę Munny i Cottage
- Monstro – Throat, praktycznie przy samym wejściu. Dostajemy: trochę Munny i Mithril Shard
- Hollow Bastion – Zaraz po przeleceniu się tą wielką platformą (tą na której się walczy). Dostajemy: 2x Cottage, Mega-Elixir i kilka kulek MP
- Hollow Bastion – Z Grand Hall idziemy do Lift Stop. Tam używamy niebieskiego kryształu, żeby przenieść się do Waterway. Używamy platformy (tzw windy) znajdującej się niedaleko. Trójca znajduje tuż obok. Dostajemy: Cottage, Mega-Ether, Mega-Potion i kilka kulek MP
Red Trinities – Uczymy się po zapieczętowaniu dziurki od klucza w Deep Jungle
- Traverse Town – Na płocie w alejce za Accessory Shop (tam, gdzie lądujemy przy pierwszej wizycie w mieście). Dostajemy: dalmatyńczyki nr 4, 5, 6
- Traverse Town – Nad Gizmo Shop (można tam wejść tylko po drabinie, która odblokowuje się po dostarczeniu książki Merlinowi) Dostajemy: dostęp do dzwonu
- Traverse Town – W alejce za hotelem, przy kracie w wodzie. Dostajemy: dostęp do Secret Waterway
- Agrabah – W Treasure Room w Cave of Wonders. Dostajemy: trochę Munny i Mithril Shard
- Halloween Town – W pierwszym pokoju w posiadłości Oogie’go. (jeśli nie „otworzymy” jej przez zapieczętowaniem dziurki od klucza, przepada na zawsze). Dostajemy: Mythril Shard
- Hollow Bastion – W górnej części Grand Hall. Można się tam dostać przez Library. Dostajemy: Emblem Piece
Green Trinities – Uczymy się po zapieczętowaniu dziurki od klucza w Agrabahu
- Traverse Town – W Accessory Shop. Dostajemy: dostęp do Synthesis Shop
- Wonderland – Rabite Hole. (Miejsce w którym lądujemy na początku) Dostajemy: Elixir
- Wonderland – W kominku w Bizzare Room, kiedy już się zmniejszymy. Dostajemy: Mythril Shard
- Coliseum – Na lewo od wejścia. Dostajemy: Mythril.
- Deep Jungle – W Treetop. Trzeba się mocno rozglądać, zeby ją dostrzec, bo to zielony znaczek na zielonym tle. Dostajemy: Mythril Shard i kilka kulek HP
- Agrabah – Storage, obok save pointa. Dostajemy: Power Up.
- Monstro – Na dachu statku w Mouth. Dostajemy: Mythril Shard
- Neverland – Pod drabiną w Ship Hold (nie można przeoczyć). Dostajemy: dostęp do drabiny, potrzebnej do przejścia dalej
- Hollow Bastion – Library, tuż obok save pointu. Dostajemy: Azal vol. 3
Yellow Trinities – Uczymy się po przejściu Phil, Pegasus i Hercules Cup w Coliseum
- Traverse Town – Obok Mystical House, przy skrzyniach ustawionych jedna na drugiej. Dostajemy: Power Up
- Coliseum – Przy wielkim kamieniu w Coliseum Lobby. Dostajemy: dostęp do dziurki od klucza w Coliseum
- Agrabah – Cave of Wonders, Hall. Trójca znajduje się przy jednym z posągów. Dostajemy: Po zepchnięciu figurki mamy możliwość zdobycia kuferka w Dark Chamber
- Neverland – Ship Hold, przy drzwiach. Dostajemy: dostęp do pokoju z kilkoma kuferkami
White Trinities – Uczymy się po pokonaniu Riku w Hollow Bastion
- Traverse Town – Na końcu przejścia w Secret Waterway. Dostajemy: Orichalcum
- Wonderland – Zapal dwie lampy na ścianie Bizarre Room i wskocz w obraz. Trójca jest na środku altanki do której zostaliśmy przeniesieni. Dostajemy: Lady Luck (Keychain)
- Coliseum – Dokładnie na środku Coliseum Gates. Tego naprawdę nie da się przeoczyć. Dostajemy: Violetta (różdżka dla Donalda)
- Deep Jungle – W jaskini, w której znajduje się dziurka od klucza. Dostajemy: Orichalcum
- Agrabah – Po wejściu do Cave of Wonders, zaraz po lewej. Dostajemy: Comet-G
- Monstro – W dolnej części Chamber 6 (trzeba wejść po schodach i spaść na dół). Dostajemy: Thundaga-G
- Atlantis – Triton’s Palace. Na środku drogi prowadzącej do sali tronowej, tuż pod wielką muszlą. Dostajemy: Orichalcum
- Halloween Town – Moonlight Hill (ta lokacja z rozwijającym się wzgórzem) Trójca jest u jego podnóża. Dostajemy: Comet-G
- Neverland – Na pokładzie statku. Dostajemy: Meteor-G
- Hollow Bastion – Na największym z latających kamieni, tym z małą sadzawką i kamiennym łukiem. Dostajemy: Firaga-G.
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.