Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
W tym dziale znajduje się spis Killer Moves wraz z krótkim opisem.
CLAUDE KENNI
Air Slash
(Level: 3; MP: 4)
Claude tworzy strumień energii skierowany w stronę wroga. Kiedy wróg znajduje się blisko, Claude wytwarza strumień wokół siebie.
Shooting Stars
(Level: 7; MP: 7)
Strzał kulą energii. W bliskiej odległości seria szybkich ciosów pięścią.
Head Splitter
(Level: 13; MP: 9)
Skok w powietrze i uderzenie we wroga z góry. Najbardziej przydatny Killer Move, pozwala na bardzo szybkie dostanie się do przeciwnika.
Przy częstym używaniu początkowo Claude przyspiesza podczas spadania na wroga, później
skacze robiąc w powietrzu salta a także znacznie skraca się czas doskoku.
Energy Sword
(Level: 20,; MP: 11)
Claude odnawia sobie pewną ilość HP.
Burst Knuckle
(Level: 28; MP: 12)
Szybki atak płonącą pięścią.
Ripper Blast
(Level: 38; MP: 17)
Claude tworzy kamienne kolce wyrastające przed nim z ziemi.
Jeden z najlepszych Killer Moves Claude?a, na wysokim poziomie używania tworzy kolce w
promieniu półokręgu przed Claudem.
Twin Slash
(Level: 45; MP:15)
Dwa pionowe, następujące po sobie uderzenia mieczem.
Na wyższym poziomie Claude uderza 4 razy.
Dragon Howl
(Level: 53; MP:20)
Claude wzywa smoczego ducha, który zieje na wrogów.
Sword Bomber
(Level: 52; MP:32)
Claude wyskakuje w powietrze i strzela w przeciwników kulami ognia.
Mirror Slice
(Level: 70; MP: 38)
Szybka seria cięć mieczem. Na wyższych poziomach ilość ciosów wzrasta do maks. 8.
RENA LANFORD
Heal
(LEVEL: 1; MP: 3)
Odnowienie małej ilości HP.
Antidote
(LEVEL: 3; MP: 5)
Uleczenie z zatrucia.
Press
(LEVEL: 5; MP: 7)
Zaklęcie ofensywne. Tworzy 100 tonowy ciężarek, który spada na pojedynczego wroga.
Czasem powoduje instant-kill. Element: Void.
Deep Mist
(LEVEL: 8; MP: 11)
Obniża celność wrogów. Element: Dark.
Cure Light
(LEVEL: 10; MP: 11)
Potężniejsza wersja Heal.
Silence
LEVEL: 12; MP: 14)
Nałożenie na przeciwnika statusu Silence.
Ray
(LEVEL: 14; MP: 10)
Zaklęcie ofensywne. Seria spadających z nieba pocisków. Element: Light.
Energy Net
(LEVEL: 18; MP: 12)
Zaklęcie ofensywne. Pocisk enegetyczny uderza we wroga. Element: Dark.
Cure All
(LEVEL: 20; MP: 18)
Zaklęcie leczące wszystkich sprzymierzeńców.
Delay
(LEVEL: 22; MP: 18)
Nałożenie na przeciwnika statusu Slow.
Dispel
(LEVEL: 25; MP: 24)
Zaklęcie usuwające negatywne statusy z jednej postaci.
Gravity Press
(LEVEL: 28; MP: 24)
Zaklęcie ofensywne. Potężniejsza wersja Press, atak na wszsytkich przeciwników.
Element: Void.
Light Cross
(LEVEL: 30; MP: 18)
Zaklęcie ofensywne. Atak na wszystkich przeciwników świetlistą energią.
Element: Light.
Protection
(LEVEL: 33; MP: 18)
Nałożenie statusu Protect na sprzymierzeńca.
Tractor Beam
(LEVEL: 36; MP: 22)
Zaklęcie ofensywne. Tworzy świetlisty obszar wokół jednego z przeciwników.
Wszyscy przeciwnicy znajdujący się w tym obszarze zostają uniesieni ku górze
i opuszczeni z dużą szybkością. Element: Star.
Haste
(LEVEL: 42; MP: 20)
Nałożenie statusu Haste na sprzymierzeńca.
Growth
(LEVEL: 47; MP: 22)
Zaklęcie zwiększające siłę jednego sprzymierzeńca.
Fairy Heal
(LEVEL: 52; MP: 30)
Potężniejsza wersja Cure Light.
Anti
(LEVEL: 54; MP: 40)
Zaklęcie zwiększające drużynie odporność na magię. Element: Void.
Raise Dead
(LEVEL: 60; MP: 45)
Zaklęcie wskrzeszające jednego sprzymierzeńca.
Star Flare
(LEVEL: 63; MP: 26)
Zaklęcie ofensywne. Atak na wszystkich przeciwników spadającymi z nieba kulami energii.
Element: Light.
Fairy Light
(LEVEL: 65; MP: 40)
Potężniejsza wersja Cure All.
Angel Feather
(LEVEL: 72; MP: 30)
Zaklęcie zwiększające wszystkie parametry jednego sprzymierzeńca.
CELINE JULES
Firebolt
(LEVEL: 1; MP: 2)
Strzał kulą ognia w jenego przeciwnika. Element: Fire.
Wind Blade
(LEVEL: 1; MP: 2)
Atak małym tornadem na jednego przeciwnika. Element: Air.
Thunderbolt
(LEVEL: 1; MP: 4)
Tworzy małą chmurę nad przeciwnikiem i uderza w niego błyskawicą.
Element: Thunder.
Ray
(LEVEL: 9; MP: 10)
Zaklęcie ofensywne. Seria spadających z nieba pocisków. Element: Light.
Energy Arrow
(LEVEL: 12; MP: 17)
Seria uderzeń energetycznymi strzałami. Element: Vacuum.
Forget
(LEVEL: 15; MP: 10)
Zaklęcie działa podobnie do Silence. Element: Thunder.
Starlight
(LEVEL: 17; MP: 10)
Świetliste promienie uderzają we wszystkich przeciwników. Element: Star.
Reflection
(LEVEL: 19; MP: 8)
Zaklęcie zwiększające odporność na ataki magiczne.
Mind Absorber
(LEVEL: 22; MP: 1)
Kradzież MP wroga. Element: Vacuum.
Neutral
(LEVEL: 27; MP: 17)
Usuwa efekty wrogiego zaklęcia. Nie leczy statusów Petrification, Paralyze etc..
Bless
(LEVEL: 28; MP: 18)
Zaklęcie powodujące zniwelowanie obrony wrogów.
Thunderstorm
(LEVEL: 31; MP: 28)
Przywołuje małą burzę. Atak na wszystkich wrogów. Element: Thunder.
Eruption
(LEVEL: 34; MP: 30)
Ognista erupcja. Atak na wszystkich wrogów. Element: Fire.
Curse
(LEVEL: 39; MP: 20)
Potężniejsza wersja Neutral.
Lunar Light
(LEVEL: 43; MP: 38)
Eksplozja wywołana promieniami księżyca.Atak na wszystkich wrogów.
Element: Light.
Southern Cross
(LEVEL: 49; MP: 42)
Spadające gwiazdy uderzające we wszystkich przeciwników. Element: Star.
Thundercloud
(LEVEL: 55; MP: 40)
Potężniejsza wersja Thunderstorm.
Anti
(LEVEL: 59; MP: 40)
Zaklęcie zwiększające drużynie odporność na magię. Element: Void.
Explode
(LEVEL: 66; MP: 54)
Wielka ognista kula, która wybuchając zadaje obrażenia wszystkim wrogom.
Element: Fire.
Angel Feather
(LEVEL: 76; MP: 30)
Zaklęcie zwiększające wszystkie parametry jednego sprzymierzeńca.
Meteor Swarm
(LEVEL: Cave of Trials*; MP: 82)
Mnóstwo spadających z nieba meteorów, uderzających we wszystkich wrogów.
Element: Star.
ASHTON ANCHORS
Twin Stab
(LEVEL: 1; MP: 4)
Dwa następujące po sobie pchnięcia mieczami.
Cross Slash
(LEVEL: 1; MP: 8)
Ashton wykonuje dwa krzyżowe cięcia.
Leaf Slash
(LEVEL: 1; MP: 19)
Ashton znika i pojawia się przecinając przeciwnika.
Northern Cross
(LEVEL: 18; MP: 9)
Ashton tworzy fruwające w powietrzu krzyształki lodu.
Piercing Swords
(LEVEL: 22; MP: 12)
Ashton rzuca mieczami przed siebie na dużą odległość.
Hurricane Slash
(LEVEL: 45; MP: 16)
Ashton tworzy małe tornado obracając się wokół własnej osi.
Dead Triangle
(LEVEL: 53; MP: 19)
Ashton i dwie jego kopie formując trójkąt wokół wroga atakują go mieczami.
Dragon Breath
(LEVEL: 64; MP: 28)
Gyoro i Ururun (smoki) powiększają się i jeden z nich zieje z paszczy.
Sword Dance
(LEVEL: 70; MP: 32)
Seria bardzo szybkich ciosów mieczami.
Tri-Ace
(LEVEL: Cave of Trials*; MP: 45)
Ashton tworzy energetyczny miecz i wykonując nim gesty powoduje ogromną eksplozję.
Atak na wszystkich przeciwników.
PRECIS NEWMAN
Rocket Punch
(LEVEL: 1; MP: 4)
Precis strzela ogromną, mechaniczną ręką.
Hop Step
(LEVEL: 1; MP: 5)
Precis podskakuje i uderza przeciwnika młotkiem.
Mole
(LEVEL: 17; MP: 7)
Precis przemienia Bobota (swojego robota) w wielkie wiertło
i atakuje nim przeciwnika zakopując się pod ziemię.
Ally-Oop!
(LEVEL: 25; MP: 8)
Precis rzuca Bobotem w przeciwnika.
Parabola Beam
(LEVEL: 38; MP: 12)
Precis wyciąga z plecaka talerz satelitarny i wystrzeliwuje z niego promień.
Bang-Bang Attack
(LEVEL: 49; MP: 15)
Precis uderza przeciwinka młotkami.
Bloody Mary
(LEVEL: 57; MP: 32)
Precis przemienia Bobota w wielki pojazd wiertniczy i najeżdża nim na wroga.
Mujin Super Beam
(LEVEL: Machinery**; MP: 24)
Bobot strzela promieniem lasera.
Barrier
(LEVEL: Machnery**; MP: 28)
Precis rzuca Bobotem w przeciwnika, powodujac obszarowy wybuch.
Holo-holograph
(LEVEL: PA***; MP: 20)
Seria ciosów, podobna do Mirror Slice i Sword Dance.
OPERA VECTRA
Flame Launcher
(LEVEL: 1; MP: 7)
Opera wystrzliwuje eksplodujacy pocisk.
Photon Prison
(LEVEL: 1; MP: 10)
Na krótki czas zatrzymuje przeciwnika.
Alpha on One
(LEVEL: 24; MP: 23)
Opera wystrzliwuje pociski namierzajace przeciwnika.
Spread Ray
(LEVEL: 34; MP: 16)
Opera podskakuje i wystrzeliwuje serię pociskó w przeciwnika.
Cold Wind
(LEVEL: 41; MP: 25)
Opera wystrzeliwuje w przeciwnika lodowy promień.
Gravity Shell
(LEVEL: 54; MP: 20)
Opera wystrzeliwuje w powietrze energię, która rozszczepia się
i strzela w kierunku przeciwników.
Lightning Blade
(LEVEL: 69; MP: 20)
Atak podobny do Air Slash Claude'a. Na większą odległość strzał promieniem, z bliska okrąg energii wokół siebie.
Laser Bit
(LEVEL: Machinery**; MP: 8)
Opera rozszczepia promień lasera, atakując kilku przeciwników.
Healing Star
(LEVEL: Machnery**; MP: 9)
Opera wystrzliwuje leczący promień. Podobne do Energy Sword Claude'a, leczy wszystkich sprzymierzeńców.
Hyper Launcher
(LEVEL: Machinery**; MP: 34)
Opera wystrzliwuje potężny promień.
BOWMAN JEAN
Spirit Attack
(LEVEL: 1; MP: 4)
Bowman strzela w przeciwnika promieniem energii.
Poison Pills
(LEVEL: 1; MP: 5)
Bowman rzuca trującymi tabletkami w przeciwników.
Pillory
(LEVEL: 1; MP: 6)
Atak podobny do Head Splitter Claude'a.
Firebird Attack
(LEVEL: 1; MP: 10)
Bowman rzuca w przeciwnika kulami ognia.
Secret Medicine
(LEVEL 28; MP: 8)
Bowman przywraca sobie niewielką ilość HP.
Death Siege
(LEVEL: 35; MP: 13)
Bowman tworzy swoje kopie i atakuje przeciwnika ze wszystkich stron.
Whirlwind Fist
(LEVEL: 43; MP: 15)
Bowman wytwarza tornado uderzające przeciwnika kilka razy.
Burst Fist
(LEVEL: 51; MP: 28(
Bowman tworzy pole siłowe wokół siebie i naciera na wroga.
Explosion Pills
(LEVEL: 66; MP: 20)
Bowman rzuca w przeciwników eksplodującymi kulami.
Sakura Attack
(LEVEL: 74; MP: 36)
Bowman atakuje sekwencją szybkich ciosów.
ERNEST RAVIEDE
Dimension Whip
(LEVEL: 1; MP: 5)
Ernest tworzy dziurę w czaso-przestrzeni i atakuje przeciwnika od tyłu.
Spiral Whip
(LEVEL: 1; MP: 7)
Ernest tworzy małe tornado za pomocą swojego bata.
Arc Attack
(LEVEL: 32; MP: 7)
Ernest zawieszony w powietrzu na bacie kopie przeciwnika.
Thousand Whips
(LEVEL: 41; MP: 10)
Seria uderzeń batem.
Cloud Dust
(LEVEL: 49; MP: 18)
Ernest kopie w przeciwników kurzem, zwiększając tym samym swoją umiejętność uników.
Broken Heart
(LEVEL: 58; MP: 17)
Ernest uderza batem o ziemię i od spodu w przeciwnika.
Thunder Whip
(LEVEL: 65; MP: 22)
Uderzenie naładowanym elektrycznie batem.
Sonic Whip
(LEVEL: 73; MP: 25)
Ernest tworzy falę uderzeniową.
LEON GEESTE
Ice Needle
(LEVEL: 1; MP: 2)
Strzał kryształkiem lodu. Element: Water.
Wounds
(LEVEL: 1; MP: 4)
Leon wzywa demona wyłaniającego się z cienia przeciwnika. Element: Dark.
Shadow Bolt
(LEVEL: 1; MP: 7)
Atak podobny do Thunderbolt Celine. Element: Dark.
Acid Rain
(LEVEL: 1; MP: 7)
Obniża defensywę przeciwników. Element: Water.
Deep Mist
(LEVEL: 1; MP: 11)
Obniża celność wrogów. Element: Dark.
Black Saber
(LEVEL: 1; MP: 14)
Strzał energetycznym półokręgiem w kierunku wroga. Element: Dark.
Deep Freeze
(LEVEL: 1; MP: 15)
Potężniejsza wersja Ice Needle. Element: Water.
Word of Death
(LEVEL: 1; MP: 18)
Atak powodujący instant-kill.
Protection
(LEVEL: 32; MP: 18)
Nałożenie statusu Protect na sprzymierzeńca.
Starlight
(LEVEL: 34; MP: 10)
Świetliste promienie uderzają we wszystkich przeciwników. Element: Star.
Delay
(LEVEL: 36; MP: 18)
Nałożenie na przeciwnika statusu Slow.
Shadow Flare
(LEVEL: 39; MP: 32)
Atak na wszystkich przeciwników spadającymi z nieba kulami energii. Element: Dark.
Haste
(LEVEL: 42; MP: 20)
Nałożenie statusu Haste na sprzymierzeńca.
Growth
(LEVEL: 50; MP: 22)
Zaklęcie zwiększające siłę jednego sprzymierzeńca.
Noah
(LEVEL: 54; MP: 35)
Tworzy potężną powódź. Atak na wszystkich wrogów. Element: Water.
Gremlin Lair
(LEVEL: 60; MP: 26)
Leon przyzywa Gremlina który rzuca w przeciwników strzałami energii
i gryzie ich. Element: Void.
Daemon's Gate
(LEVEL: 66; MP: 37)
Leon przyzywa Daemona który atakuje wszystkich przeciwników.
Dark Circle
(LEVEL: 78; MP: 65)
Czarna dziura wsysa wszystkich przeciwników z HP poniżej 1/4 i zabija ich.
Extinction
(LEVEL: Cave of Trials*; MP: 90)
Potężny atak energetyczny na wszystkich wrogów. Element: Void.
DIAS FLAC
Air Slash
(LEVEL: 1; MP: 4)
Atak bardzo podobny do Air Slash Claude'a, lecz dużo szybszy.
Chaos Sword
(LEVEL: 1; MP: 5)
Fala energi uderzająca we wroga.
Cross Wave
(LEVEL: 1; MP: 8)
Atak podobny do Twin Slash Claude'a.
Crescent Wave
(LEVEL: 1; MP: 10)
Dias tworzy energetyczny falę w kształcie półksiężyca.
Gale Stab
(LEVEL: 40; MP: 10)
Dias szarżuje na przeciwnika.
Crescent Moon Flash
(LEVEL: 48; MP: 13)
Potężniejsza wersja Crescent Wave.
Hawk Scream Blast
(LEVEL: 56; MP: 16)
Dias mieczem tworzy postać ptaka, która atakuje przeciwników.
Full Moon Slash
(LEVEL: 63; MP: 25)
Dias zadaje przeciwnikom obrażenia trzymając miecz uniesony nad głową.
Illusion
(LEVEL: 70; MP: 21)
Seria następujących po sobie ciosów.
Firebird Shock Wave
(LEVEL: 78; MP: 30)
Dias skacze w powietrze i przybiera formę ognistego ptaka.
Atakuje wrogów pikując na nich.
NOEL CHANDLER
Mind Absorber
(LEVEL: 1; MP: 1)
Kradzież MP wroga. Element: Vacuum.
Wind Blade
(LEVEL: 1; MP: 2)
Atak małym tornadem na jednego przeciwnika. Element: Air.
Heal
(LEVEL: 1; MP: 3)
Odnowienie małej ilości HP.
Grave
(LEVEL: 1; MP: 4)
Kamienne kolce wyrastają spod wroga raniąc. Element: Earth.
Tetanus Wind
(LEVEL: 1; MP: 10)
Tworzy małe ostrza uderzające we wroga. Element: Dark.
Sonic Saber
(LEVEL: 1; MP: 11)
Atak bardzo podobny do Black Saber Leon'a. Element: Air.
Cure Light
(LEVEL: 1; MP: 11)
Potężniejsza wersja Heal.
Earth Grave
(LEVEL: 1; MP: 16)
Potężniejsza wersja Grave. Atak na wszystkich przeciwników.
Energy Arrow
(LEVEL: 1; MP: 17)
Seria uderzeń energetycznymi strzałami. Element: Vacuum.
Magnum Tornado
(LEVEL: 1; MP: 18)
Tworzy tornado wokół przeciwnika. Atak obszarowy. Element: Air.
Cure All
(LEVEL: 41; MP: 18)
Zaklęcie leczące wszystkich sprzymierzeńców.
Silence
(LEVEL: 41; MP: 14)
Nałożenie na przeciwnika statusu Silence.
Neutral
(LEVEL: 45; MP: 17)
Usuwa efekty wrogiego zaklęcia. Nie leczy statusów Petrification, Paralyze etc..
Blood Sucker
(LEVEL: 49; MP: 12)
Podobny do Mind Absorber, kradnie HP. Element: Vacuum.
Foehn
(LEVEL: 52; MP: 25)
Atak na wszystkich przeciwników. Element: Air.
Fairy Heal
(LEVEL: 55; MP: 30)
Potężniejsza wersja Cure All.
Dispel
(LEVEL: 60; MP: 24)
Zaklęcie usuwające negatywne statusy z jednej postaci.
Curse
(LEVEL: 66; MP: 20)
Potężniejsza wersja Neutral.
Bless
(LEVEL: 72; MP: 18)
Zaklęcie powodujšce zniwelowanie obrony wrogów.
Fairy Light
(LEVEL: 77; MP: 40)
Potężniejsza wersja Cure All.
Earthquake
(LEVEL: 82; MP: 65)
Noel wzywa wielkiego golema. Atak na wszystkich przeciwników.
Element: Earth.
CHISATO MADISON
Twister
(LEVEL: 1; MP: 5)
Chisato przemienia się w energetyczną tarczę.
Burning Cards
(LEVEL: 1; MP: 7)
Rzut płonącymi kartami.
Whirlwind
(LEVEL: 1; MP: 12)
Seria uderzeń.
10,000 Volts
(LEVEL: 44; MP: 15)
Chisato tworzy ścianę z pola elektrycznego.
Flame Thrower
(LEVEL: 53; MP: 16)
Atak bardzo podobny do Flame Launcher Opery.
Rising Dragon
(LEVEL: 62; MP: 13)
Potężniejsza wersja Whirlwind.
Tear Gas
(LEVEL: 68; MP: 25)
Chisato przyzywa głowę ziejącą we wrogó gazem.
Preparation
(LEVEL: 76; MP: 16)
Chisato przyzywa rakiety spadające na wrogów z nieba.
Objaśnienia
Level: 1 - Postać zna atak w czasie przyłączania do drużyny.
*Cave of Trials - Dany atak można znaleźć podczas eksploaracji Cave of Trials:
- Meteor Swarm: poziom 10
- Tri-Ace: poziom 10
- Extinction: poziom 4
**Machinery - Postać może nauczyć się danego ataku po wytworzeniu odpowieniego przedmiotu dzięki umiejętności Machinery:
- Mujin Super Beam: Mech Launcher
- Barrier: Plasma Zap-stick
- Laser Bit: Black System
- Healing Star: White System
- Hyper Launcher: Green System
***PA - Atak otrzymujemy po obejrzeniu scenki odbywającej się podczas Private Action w Fun City:
- musimy mieć dostęp do Fun City
- w drużynie musi znajdować się Ashton
- między Precis i Ashtonem musi być wysoki poziom przyjaźni (Relationship)
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.