Killer Moves

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

W tym dziale znajduje się spis Killer Moves wraz z krótkim opisem.

CLAUDE KENNI

Air Slash
(Level: 3; MP: 4)
Claude tworzy strumień energii skierowany w stronę wroga. Kiedy wróg znajduje się blisko, Claude wytwarza strumień wokół siebie.

Shooting Stars
(Level: 7; MP: 7)
Strzał kulą energii. W bliskiej odległości seria szybkich ciosów pięścią.

Head Splitter
(Level: 13; MP: 9)
Skok w powietrze i uderzenie we wroga z góry. Najbardziej przydatny Killer Move, pozwala na bardzo szybkie dostanie się do przeciwnika. Przy częstym używaniu początkowo Claude przyspiesza podczas spadania na wroga, później skacze robiąc w powietrzu salta a także znacznie skraca się czas doskoku.

Energy Sword
(Level: 20,; MP: 11)
Claude odnawia sobie pewną ilość HP.

Burst Knuckle
(Level: 28; MP: 12)
Szybki atak płonącą pięścią.

Ripper Blast
(Level: 38; MP: 17)
Claude tworzy kamienne kolce wyrastające przed nim z ziemi. Jeden z najlepszych Killer Moves Claude?a, na wysokim poziomie używania tworzy kolce w promieniu półokręgu przed Claudem.

Twin Slash
(Level: 45; MP:15)
Dwa pionowe, następujące po sobie uderzenia mieczem. Na wyższym poziomie Claude uderza 4 razy.

Dragon Howl
(Level: 53; MP:20)
Claude wzywa smoczego ducha, który zieje na wrogów.

Sword Bomber
(Level: 52; MP:32)
Claude wyskakuje w powietrze i strzela w przeciwników kulami ognia.

Mirror Slice
(Level: 70; MP: 38)
Szybka seria cięć mieczem. Na wyższych poziomach ilość ciosów wzrasta do maks. 8.

RENA LANFORD

Heal
(LEVEL: 1; MP: 3)
Odnowienie małej ilości HP.

Antidote
(LEVEL: 3; MP: 5)
Uleczenie z zatrucia.

Press
(LEVEL: 5; MP: 7)
Zaklęcie ofensywne. Tworzy 100 tonowy ciężarek, który spada na pojedynczego wroga. Czasem powoduje instant-kill. Element: Void.

Deep Mist
(LEVEL: 8; MP: 11)
Obniża celność wrogów. Element: Dark.

Cure Light
(LEVEL: 10; MP: 11)
Potężniejsza wersja Heal.

Silence
LEVEL: 12; MP: 14)
Nałożenie na przeciwnika statusu Silence.

Ray
(LEVEL: 14; MP: 10)
Zaklęcie ofensywne. Seria spadających z nieba pocisków. Element: Light.

Energy Net
(LEVEL: 18; MP: 12)
Zaklęcie ofensywne. Pocisk enegetyczny uderza we wroga. Element: Dark.

Cure All
(LEVEL: 20; MP: 18)
Zaklęcie leczące wszystkich sprzymierzeńców.

Delay
(LEVEL: 22; MP: 18)
Nałożenie na przeciwnika statusu Slow.

Dispel
(LEVEL: 25; MP: 24)
Zaklęcie usuwające negatywne statusy z jednej postaci.

Gravity Press
(LEVEL: 28; MP: 24)
Zaklęcie ofensywne. Potężniejsza wersja Press, atak na wszsytkich przeciwników. Element: Void.

Light Cross
(LEVEL: 30; MP: 18)
Zaklęcie ofensywne. Atak na wszystkich przeciwników świetlistą energią. Element: Light.

Protection
(LEVEL: 33; MP: 18)
Nałożenie statusu Protect na sprzymierzeńca.

Tractor Beam
(LEVEL: 36; MP: 22)
Zaklęcie ofensywne. Tworzy świetlisty obszar wokół jednego z przeciwników. Wszyscy przeciwnicy znajdujący się w tym obszarze zostają uniesieni ku górze i opuszczeni z dużą szybkością. Element: Star.

Haste
(LEVEL: 42; MP: 20)
Nałożenie statusu Haste na sprzymierzeńca.

Growth
(LEVEL: 47; MP: 22)
Zaklęcie zwiększające siłę jednego sprzymierzeńca.

Fairy Heal
(LEVEL: 52; MP: 30)
Potężniejsza wersja Cure Light.

Anti
(LEVEL: 54; MP: 40)
Zaklęcie zwiększające drużynie odporność na magię. Element: Void.

Raise Dead
(LEVEL: 60; MP: 45)
Zaklęcie wskrzeszające jednego sprzymierzeńca.

Star Flare
(LEVEL: 63; MP: 26)
Zaklęcie ofensywne. Atak na wszystkich przeciwników spadającymi z nieba kulami energii. Element: Light.

Fairy Light
(LEVEL: 65; MP: 40)
Potężniejsza wersja Cure All.

Angel Feather
(LEVEL: 72; MP: 30)
Zaklęcie zwiększające wszystkie parametry jednego sprzymierzeńca.

CELINE JULES

Firebolt
(LEVEL: 1; MP: 2)
Strzał kulą ognia w jenego przeciwnika. Element: Fire.

Wind Blade
(LEVEL: 1; MP: 2)
Atak małym tornadem na jednego przeciwnika. Element: Air.

Thunderbolt
(LEVEL: 1; MP: 4)
Tworzy małą chmurę nad przeciwnikiem i uderza w niego błyskawicą. Element: Thunder.

Ray
(LEVEL: 9; MP: 10)
Zaklęcie ofensywne. Seria spadających z nieba pocisków. Element: Light.

Energy Arrow
(LEVEL: 12; MP: 17)
Seria uderzeń energetycznymi strzałami. Element: Vacuum.

Forget
(LEVEL: 15; MP: 10)
Zaklęcie działa podobnie do Silence. Element: Thunder.

Starlight
(LEVEL: 17; MP: 10)
Świetliste promienie uderzają we wszystkich przeciwników. Element: Star.

Reflection
(LEVEL: 19; MP: 8)
Zaklęcie zwiększające odporność na ataki magiczne.

Mind Absorber
(LEVEL: 22; MP: 1)
Kradzież MP wroga. Element: Vacuum.

Neutral
(LEVEL: 27; MP: 17)
Usuwa efekty wrogiego zaklęcia. Nie leczy statusów Petrification, Paralyze etc..

Bless
(LEVEL: 28; MP: 18)
Zaklęcie powodujące zniwelowanie obrony wrogów.

Thunderstorm
(LEVEL: 31; MP: 28)
Przywołuje małą burzę. Atak na wszystkich wrogów. Element: Thunder.

Eruption
(LEVEL: 34; MP: 30)
Ognista erupcja. Atak na wszystkich wrogów. Element: Fire.

Curse
(LEVEL: 39; MP: 20)
Potężniejsza wersja Neutral.

Lunar Light
(LEVEL: 43; MP: 38)
Eksplozja wywołana promieniami księżyca.Atak na wszystkich wrogów. Element: Light.

Southern Cross
(LEVEL: 49; MP: 42)
Spadające gwiazdy uderzające we wszystkich przeciwników. Element: Star.

Thundercloud
(LEVEL: 55; MP: 40)
Potężniejsza wersja Thunderstorm.

Anti
(LEVEL: 59; MP: 40)
Zaklęcie zwiększające drużynie odporność na magię. Element: Void.

Explode
(LEVEL: 66; MP: 54)
Wielka ognista kula, która wybuchając zadaje obrażenia wszystkim wrogom. Element: Fire.

Angel Feather
(LEVEL: 76; MP: 30)
Zaklęcie zwiększające wszystkie parametry jednego sprzymierzeńca.

Meteor Swarm
(LEVEL: Cave of Trials*; MP: 82)
Mnóstwo spadających z nieba meteorów, uderzających we wszystkich wrogów. Element: Star.

ASHTON ANCHORS

Twin Stab
(LEVEL: 1; MP: 4)
Dwa następujące po sobie pchnięcia mieczami.

Cross Slash
(LEVEL: 1; MP: 8)
Ashton wykonuje dwa krzyżowe cięcia.

Leaf Slash
(LEVEL: 1; MP: 19)
Ashton znika i pojawia się przecinając przeciwnika.

Northern Cross
(LEVEL: 18; MP: 9)
Ashton tworzy fruwające w powietrzu krzyształki lodu.

Piercing Swords
(LEVEL: 22; MP: 12)
Ashton rzuca mieczami przed siebie na dużą odległość.

Hurricane Slash
(LEVEL: 45; MP: 16)
Ashton tworzy małe tornado obracając się wokół własnej osi.

Dead Triangle
(LEVEL: 53; MP: 19)
Ashton i dwie jego kopie formując trójkąt wokół wroga atakują go mieczami.

Dragon Breath
(LEVEL: 64; MP: 28)
Gyoro i Ururun (smoki) powiększają się i jeden z nich zieje z paszczy.

Sword Dance
(LEVEL: 70; MP: 32)
Seria bardzo szybkich ciosów mieczami.

Tri-Ace
(LEVEL: Cave of Trials*; MP: 45)
Ashton tworzy energetyczny miecz i wykonując nim gesty powoduje ogromną eksplozję. Atak na wszystkich przeciwników.

PRECIS NEWMAN

Rocket Punch
(LEVEL: 1; MP: 4)
Precis strzela ogromną, mechaniczną ręką.

Hop Step
(LEVEL: 1; MP: 5)
Precis podskakuje i uderza przeciwnika młotkiem.

Mole
(LEVEL: 17; MP: 7)
Precis przemienia Bobota (swojego robota) w wielkie wiertło i atakuje nim przeciwnika zakopując się pod ziemię.

Ally-Oop!
(LEVEL: 25; MP: 8)
Precis rzuca Bobotem w przeciwnika.

Parabola Beam
(LEVEL: 38; MP: 12)
Precis wyciąga z plecaka talerz satelitarny i wystrzeliwuje z niego promień.

Bang-Bang Attack
(LEVEL: 49; MP: 15)
Precis uderza przeciwinka młotkami.

Bloody Mary
(LEVEL: 57; MP: 32)
Precis przemienia Bobota w wielki pojazd wiertniczy i najeżdża nim na wroga.

Mujin Super Beam
(LEVEL: Machinery**; MP: 24)
Bobot strzela promieniem lasera.

Barrier
(LEVEL: Machnery**; MP: 28)
Precis rzuca Bobotem w przeciwnika, powodujac obszarowy wybuch.

Holo-holograph
(LEVEL: PA***; MP: 20)
Seria ciosów, podobna do Mirror Slice i Sword Dance.

OPERA VECTRA

Flame Launcher
(LEVEL: 1; MP: 7)
Opera wystrzliwuje eksplodujacy pocisk.

Photon Prison
(LEVEL: 1; MP: 10)
Na krótki czas zatrzymuje przeciwnika.

Alpha on One
(LEVEL: 24; MP: 23)
Opera wystrzliwuje pociski namierzajace przeciwnika.

Spread Ray
(LEVEL: 34; MP: 16)
Opera podskakuje i wystrzeliwuje serię pociskó w przeciwnika.

Cold Wind
(LEVEL: 41; MP: 25)
Opera wystrzeliwuje w przeciwnika lodowy promień.

Gravity Shell
(LEVEL: 54; MP: 20)
Opera wystrzeliwuje w powietrze energię, która rozszczepia się i strzela w kierunku przeciwników.

Lightning Blade
(LEVEL: 69; MP: 20)
Atak podobny do Air Slash Claude'a. Na większą odległość strzał promieniem, z bliska okrąg energii wokół siebie.

Laser Bit
(LEVEL: Machinery**; MP: 8)
Opera rozszczepia promień lasera, atakując kilku przeciwników.

Healing Star
(LEVEL: Machnery**; MP: 9)
Opera wystrzliwuje leczący promień. Podobne do Energy Sword Claude'a, leczy wszystkich sprzymierzeńców.

Hyper Launcher
(LEVEL: Machinery**; MP: 34)
Opera wystrzliwuje potężny promień.

BOWMAN JEAN

Spirit Attack
(LEVEL: 1; MP: 4)
Bowman strzela w przeciwnika promieniem energii.

Poison Pills
(LEVEL: 1; MP: 5)
Bowman rzuca trującymi tabletkami w przeciwników.

Pillory
(LEVEL: 1; MP: 6)
Atak podobny do Head Splitter Claude'a.

Firebird Attack
(LEVEL: 1; MP: 10)
Bowman rzuca w przeciwnika kulami ognia.

Secret Medicine
(LEVEL 28; MP: 8)
Bowman przywraca sobie niewielką ilość HP.

Death Siege
(LEVEL: 35; MP: 13)
Bowman tworzy swoje kopie i atakuje przeciwnika ze wszystkich stron.

Whirlwind Fist
(LEVEL: 43; MP: 15)
Bowman wytwarza tornado uderzające przeciwnika kilka razy.

Burst Fist
(LEVEL: 51; MP: 28(
Bowman tworzy pole siłowe wokół siebie i naciera na wroga.

Explosion Pills
(LEVEL: 66; MP: 20)
Bowman rzuca w przeciwników eksplodującymi kulami.

Sakura Attack
(LEVEL: 74; MP: 36)
Bowman atakuje sekwencją szybkich ciosów.

ERNEST RAVIEDE

Dimension Whip
(LEVEL: 1; MP: 5)
Ernest tworzy dziurę w czaso-przestrzeni i atakuje przeciwnika od tyłu.

Spiral Whip
(LEVEL: 1; MP: 7)
Ernest tworzy małe tornado za pomocą swojego bata.

Arc Attack
(LEVEL: 32; MP: 7)
Ernest zawieszony w powietrzu na bacie kopie przeciwnika.

Thousand Whips
(LEVEL: 41; MP: 10)
Seria uderzeń batem.

Cloud Dust
(LEVEL: 49; MP: 18)
Ernest kopie w przeciwników kurzem, zwiększając tym samym swoją umiejętność uników.

Broken Heart (LEVEL: 58; MP: 17)
Ernest uderza batem o ziemię i od spodu w przeciwnika.

Thunder Whip
(LEVEL: 65; MP: 22)
Uderzenie naładowanym elektrycznie batem.

Sonic Whip
(LEVEL: 73; MP: 25)
Ernest tworzy falę uderzeniową.

LEON GEESTE

Ice Needle
(LEVEL: 1; MP: 2)
Strzał kryształkiem lodu. Element: Water.

Wounds
(LEVEL: 1; MP: 4)
Leon wzywa demona wyłaniającego się z cienia przeciwnika. Element: Dark.

Shadow Bolt
(LEVEL: 1; MP: 7)
Atak podobny do Thunderbolt Celine. Element: Dark.

Acid Rain
(LEVEL: 1; MP: 7)
Obniża defensywę przeciwników. Element: Water.

Deep Mist
(LEVEL: 1; MP: 11)
Obniża celność wrogów. Element: Dark.

Black Saber
(LEVEL: 1; MP: 14)
Strzał energetycznym półokręgiem w kierunku wroga. Element: Dark.

Deep Freeze
(LEVEL: 1; MP: 15)
Potężniejsza wersja Ice Needle. Element: Water.

Word of Death
(LEVEL: 1; MP: 18)
Atak powodujący instant-kill.

Protection
(LEVEL: 32; MP: 18)
Nałożenie statusu Protect na sprzymierzeńca.

Starlight
(LEVEL: 34; MP: 10)
Świetliste promienie uderzają we wszystkich przeciwników. Element: Star.

Delay
(LEVEL: 36; MP: 18)
Nałożenie na przeciwnika statusu Slow.

Shadow Flare
(LEVEL: 39; MP: 32)
Atak na wszystkich przeciwników spadającymi z nieba kulami energii. Element: Dark.

Haste
(LEVEL: 42; MP: 20)
Nałożenie statusu Haste na sprzymierzeńca.

Growth
(LEVEL: 50; MP: 22)
Zaklęcie zwiększające siłę jednego sprzymierzeńca.

Noah
(LEVEL: 54; MP: 35)
Tworzy potężną powódź. Atak na wszystkich wrogów. Element: Water.

Gremlin Lair
(LEVEL: 60; MP: 26)
Leon przyzywa Gremlina który rzuca w przeciwników strzałami energii i gryzie ich. Element: Void.

Daemon's Gate
(LEVEL: 66; MP: 37)
Leon przyzywa Daemona który atakuje wszystkich przeciwników.

Dark Circle
(LEVEL: 78; MP: 65)
Czarna dziura wsysa wszystkich przeciwników z HP poniżej 1/4 i zabija ich.

Extinction
(LEVEL: Cave of Trials*; MP: 90)
Potężny atak energetyczny na wszystkich wrogów. Element: Void.

DIAS FLAC

Air Slash
(LEVEL: 1; MP: 4)
Atak bardzo podobny do Air Slash Claude'a, lecz dużo szybszy.

Chaos Sword
(LEVEL: 1; MP: 5)
Fala energi uderzająca we wroga.

Cross Wave
(LEVEL: 1; MP: 8)
Atak podobny do Twin Slash Claude'a.

Crescent Wave
(LEVEL: 1; MP: 10)
Dias tworzy energetyczny falę w kształcie półksiężyca.

Gale Stab
(LEVEL: 40; MP: 10)
Dias szarżuje na przeciwnika.

Crescent Moon Flash
(LEVEL: 48; MP: 13)
Potężniejsza wersja Crescent Wave.

Hawk Scream Blast
(LEVEL: 56; MP: 16)
Dias mieczem tworzy postać ptaka, która atakuje przeciwników.

Full Moon Slash
(LEVEL: 63; MP: 25)
Dias zadaje przeciwnikom obrażenia trzymając miecz uniesony nad głową.

Illusion
(LEVEL: 70; MP: 21)
Seria następujących po sobie ciosów.

Firebird Shock Wave
(LEVEL: 78; MP: 30)
Dias skacze w powietrze i przybiera formę ognistego ptaka. Atakuje wrogów pikując na nich.

NOEL CHANDLER

Mind Absorber
(LEVEL: 1; MP: 1)
Kradzież MP wroga. Element: Vacuum.

Wind Blade
(LEVEL: 1; MP: 2)
Atak małym tornadem na jednego przeciwnika. Element: Air.

Heal
(LEVEL: 1; MP: 3)
Odnowienie małej ilości HP.

Grave
(LEVEL: 1; MP: 4)
Kamienne kolce wyrastają spod wroga raniąc. Element: Earth.

Tetanus Wind
(LEVEL: 1; MP: 10)
Tworzy małe ostrza uderzające we wroga. Element: Dark.

Sonic Saber
(LEVEL: 1; MP: 11)
Atak bardzo podobny do Black Saber Leon'a. Element: Air.

Cure Light (LEVEL: 1; MP: 11)
Potężniejsza wersja Heal.

Earth Grave
(LEVEL: 1; MP: 16)
Potężniejsza wersja Grave. Atak na wszystkich przeciwników.

Energy Arrow
(LEVEL: 1; MP: 17)
Seria uderzeń energetycznymi strzałami. Element: Vacuum.

Magnum Tornado
(LEVEL: 1; MP: 18)
Tworzy tornado wokół przeciwnika. Atak obszarowy. Element: Air.

Cure All
(LEVEL: 41; MP: 18)
Zaklęcie leczące wszystkich sprzymierzeńców.

Silence
(LEVEL: 41; MP: 14)
Nałożenie na przeciwnika statusu Silence.

Neutral
(LEVEL: 45; MP: 17)
Usuwa efekty wrogiego zaklęcia. Nie leczy statusów Petrification, Paralyze etc..

Blood Sucker
(LEVEL: 49; MP: 12)
Podobny do Mind Absorber, kradnie HP. Element: Vacuum.

Foehn
(LEVEL: 52; MP: 25)
Atak na wszystkich przeciwników. Element: Air.

Fairy Heal
(LEVEL: 55; MP: 30)
Potężniejsza wersja Cure All.

Dispel (LEVEL: 60; MP: 24)
Zaklęcie usuwające negatywne statusy z jednej postaci.

Curse
(LEVEL: 66; MP: 20)
Potężniejsza wersja Neutral.

Bless
(LEVEL: 72; MP: 18)
Zaklęcie powodujšce zniwelowanie obrony wrogów.

Fairy Light
(LEVEL: 77; MP: 40)
Potężniejsza wersja Cure All.

Earthquake
(LEVEL: 82; MP: 65)
Noel wzywa wielkiego golema. Atak na wszystkich przeciwników. Element: Earth.

CHISATO MADISON

Twister
(LEVEL: 1; MP: 5)
Chisato przemienia się w energetyczną tarczę.

Burning Cards
(LEVEL: 1; MP: 7)
Rzut płonącymi kartami.

Whirlwind
(LEVEL: 1; MP: 12)
Seria uderzeń.

10,000 Volts
(LEVEL: 44; MP: 15)
Chisato tworzy ścianę z pola elektrycznego.

Flame Thrower
(LEVEL: 53; MP: 16)
Atak bardzo podobny do Flame Launcher Opery.

Rising Dragon
(LEVEL: 62; MP: 13)
Potężniejsza wersja Whirlwind.

Tear Gas
(LEVEL: 68; MP: 25)
Chisato przyzywa głowę ziejącą we wrogó gazem.

Preparation
(LEVEL: 76; MP: 16)
Chisato przyzywa rakiety spadające na wrogów z nieba.


Objaśnienia

Level: 1 - Postać zna atak w czasie przyłączania do drużyny.

*Cave of Trials - Dany atak można znaleźć podczas eksploaracji Cave of Trials:

  • Meteor Swarm: poziom 10
  • Tri-Ace: poziom 10
  • Extinction: poziom 4

**Machinery - Postać może nauczyć się danego ataku po wytworzeniu odpowieniego przedmiotu dzięki umiejętności Machinery:

  • Mujin Super Beam: Mech Launcher
  • Barrier: Plasma Zap-stick
  • Laser Bit: Black System
  • Healing Star: White System
  • Hyper Launcher: Green System

***PA - Atak otrzymujemy po obejrzeniu scenki odbywającej się podczas Private Action w Fun City:

  • musimy mieć dostęp do Fun City
  • w drużynie musi znajdować się Ashton
  • między Precis i Ashtonem musi być wysoki poziom przyjaźni (Relationship)

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 4031
  • Głosy oddane: 1
  • Średnia ocen: 10.0

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.