Umiejętności

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

W SOIV krzywdzimy wrogów tradycyjnie za pomocą miecza i magii. Tu znajduje się opis podstawowych skili, jakich nauczą się nasi bohaterowie w trakcie gry, a także moje opinie na ich temat.


Edge Maverick

Nasz główny bohater jest świetnym wojownikiem i, w moim subiektywnym odczuciu, najlepszą postacią walcząca na krótkim dystansie w całej grze. Jego umiejętności przypominają te klasycznych Paladynów z papierowych RPG, a dzięki zaklęciu Symbolic Weapon jest on w stanie zapewnić drużynie praktycznie niewyczerpaną ilość MP.


Special Arts


Rising Blade
Pierwszy skill jaki otrzymujemy. Kilka silnych ciosów mieczem, z czego ostatni wybija wroga w powietrze. Jest to naprawdę dobra umiejętność i z powodzeniem może służyć za element naszego "comba" do końca gry.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 8-12.

Stampede Slash
Moim zdaniem najgorszy art w posiadaniu Edge'a - żeby zadał sensowne obrażenia trzeba mieć sporo szczęścia, dodatkowo łatwo "gubi" wroga.

  • Otrzymujemy na 10 poziomie.
  • Koszt MP 12 - 18.

Aura Spark
Jedyny atak dystansowy, jaki ta postać posiada w swoim arsenale, jednak naprawdę duże obrażenia zadaje gdy przeciwnik znajduje się blisko. Jego kolejną zaletą jest siła z jaką obala i odrzuca wroga, wystawiając go na kolejny cios.

  • Otrzymujemy na 23 poziomie.
  • Koszt MP 14 - 21.

Mystic Cross
Oprócz Celestial Sword jest to najlepsza umiejętność jaką możemy zdobyć Edge'm. Z ogromną siłą wykopuje wroga w powietrze i wyskakuje za nim, by zadać jeszcze większe obrażenia. W dalszej częśći gry trzeba trochę pokombinować, bo wrogowie lubią "uniknąć" wyrzucenia w powietrze (a to zmniejsza obrażenia o ponad 90%) jednak dobrze umiejscowiony w combo potrafi zadać gigantyczne obrażenia.

  • Otrzymujemy na 39 poziomie.
  • Koszt MP 16 - 25.

Cyclone Blade
Zadaje niewielkie obrażenia, wyrzucając wrogów w powietrze. Podobnie jak w przypadku Stampede Slash, jest raczej nieprzydatny.

  • Otrzymujemy na 54 poziomie.
  • Koszt MP 16 - 25.

Celestial Sword
Najlepszy skill jaki zdobędziemy. Zadaje ogromne obrażenia, wyrzuca wroga w powietrze i wystawia go "na rzeź".

  • Otrzymujemy na 63 poziomie.
  • Koszt MP 18 - 27.

SYMBOLE


Healing
Leczy niewielka ilość HP, bardzo przydatny przez praktycznie całą grę, gdyż można go rzucić w bardzo krótkim czasie.

  • Otrzymamy w trakcie głównego wątku fabularnego.
  • Koszt MP 6.

Silence
Uniemożliwia wrogowi posługiwanie się magią, raczej średnio przydatny.

  • Otrzymujemy na 17 poziomie.
  • Koszt MP 22.

Cure Condition
Usuwa negatywne statusy z postaci na którą został rzucony - bardzo przydatny.

  • Otrzymujemy na 30 poziomie.
  • Koszt MP 8.

Symbolic Weapon
Absorbuje MP z wroga podczas ataków - dla postaci ze zdolnością Convert raczej nieprzydatny, dla reszty wręcz przeciwnie.

  • Otrzymujemy na 46 poziomie .
  • Koszt MP 17.

Radiant Lancer
Jeden z dwóch ofensywnych symboli posiadanych przez Edge'a. Niestety niski współczynnik INT'a wyżej wymienionego sprawia, że jest raczej malo efektywny.

  • Otrzymujemy na 57 poziomie.
  • Koszt MP 5 - 14.

Aurora Rings
Drugi czar ofensywny i ostatnia zdolność jaką zdobywamy. Jest to twórcze rozwinięcie poprzednika, dosyć skuteczne przeciw większym grupom wrogów.

  • Otrzymujemy na 70 poziomie.
  • Koszt MP 7 - 16.

Reimi Saionji

Typowa łuczniczka. W walce na odległość zadaje spore obrażenia, a w razie kłopotów ma dodatkowo kilka umiejętności do walki w zwarciu. Cenne wsparcie przeciwko bossom.


Special Arts


Sonic Thorn
Nasz atak podstaowy. Reimi tworzy strzałę, która przebija się przez wszystko na swojej drodze. Umiarkowanie przydatny.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 8-12.

Seraphic Thunder
Jedna z moich ulubionych umiejętnośći Reimi. Deszcz piorunów spada z nieba raniąc wielu wrogów. Na wyższych poziomach liczba błyskawic się zwiększa.

  • Otrzymujemy na 14 poziomie.
  • Koszt MP 12-18.

Crimson Squall
Nasza łuczniczka wysyła w stronę wroga masę strzał, zadając mu wielokrotne obrażenia. Na wyższym poziomie liczba pocisków się zwiększa.

  • Otrzymujemy na 28 poziomie.
  • Koszt MP 14-21.

Chaotic Blossoms
Z KOPA GO!!!(NAJLEPIEJ PO JAJKACH) - tak można najkrócej opisać tą zdolność.

  • Otrzymujemy na 35 poziomie.
  • Koszt MP 16-25.

Hunter's Moon
Efektowna i efektywna zdolność, w której wystrzelona strzała rozpryskuje się na setki mniejszych, które zasypują pechowego oponenta.

  • Otrzymujemy na 46 poziomie.
  • Koszt MP 16-25.

Crescent Wings
Bardzo potężna umiejętność, która rani wielu wrogów. Strzała wystrzelona z łuku pędzi niczym sokół, dotkliwie uszkadzając to, co stanie jej na drodze.

  • Otrzymujemy na 59 poziomie.
  • Koszt MP 18-27.

Heavenly Flight
Naładowana energią strzała uderza i eksploduje zadając obrażenia wrogom w pobliżu.

  • Otrzymujemy na 71 poziomie.
  • Koszt MP 18-27.

Faize Sheifa Beleth

Faize to postać, która chciała być i magiem i wojownikiem, a została kukłą do bicia. Jego ataki są wręcz słabe i nie warte uwagi, a symbole niezbyt efektywne. Jego jedynym plusem jest dosyć spora wartość GRD.

SYMBOLE


Earth Glaive
Skalne ostrze wyrasta z ziemi, raniąc i wyrzucając w powietrze wroga.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 5-14.

Antidote
Usuwa zatrucie z celu.

  • Otrzymujemy na 6 poziomie.
  • Koszt MP 4.

Ice Needles
6-9 lodowych ostrzy atakuje cel. Zadaje bardzo małe obrażenia i nie ma właściwości dodatkowych - jest to jedno z gorszych zaklęć w grze.

  • Otrzymujemy na 12 poziomie.
  • Koszt MP 5-14.

Stone Rain
Zasypuje wroga deszczem kamieni.

  • Otrzymujemy na 21 poziomie.
  • Koszt MP 7-16.

Shadow Needles
Wystrzeliwuje od 5 do 8 mrocznych pocisków na wroga. Bardzo podobne do Ice Needles i niestety tak samo słabe.

  • Otrzymujemy na 27 poziomie.
  • Koszt MP 5-14.

Enlighten
Zwiększa INT o 30%, na wyższym poziomie efekt dłużej się utrzymuje. Jest to zdecydowanie najważniejsze zaklęcie wspomagające dla twoich magów - drastycznie zwiększa obrażenia.

  • Otrzymujemy na 21 poziomie.
  • Koszt MP 7-16.

Deep Freeze
Powietrze wokół celu zostaje zamrożone, a on sam dotkliwie poraniony.

  • Otrzymujemy na 41 poziomie.
  • Koszt MP 7-16.

Vampiric Blade
Zaklęcie wysysa z wrogów MP.

  • Otrzymujemy na 48 poziomie.
  • Koszt MP 10-19.

Terra Hammer
Wróg zostaje zasypany olbrzymimi głazami. Na wyższych poziomach liczba głazów się zwiększa.

  • Otrzymujemy na 55 poziomie.
  • Koszt MP 21-30.

Dark Devourer
Najlepsze zaklęcie jakie posiada postać. Przyzywa potwora z mrocznej masy, by zniszczył wrogów.

  • Otrzymujemy na 61 poziomie.
  • Koszt MP 21-30.

Reaping Spark
4 mroczne kule niszczą wszystko, co znajdzie się w ich pobliżu.

  • Otrzymujemy na 66 poziomie.
  • Koszt MP 10-19.

Extincion
Kula fioletowego światła wybucha, raniąc wszystko w zasięgu eksplozji.

  • Otrzymujemy na 73poziomie.
  • Koszt MP 7-16.

Lymle Lemuri Phi

Lymle jest najlepszym magiem ofensywnym w grze. Posiada szeroku wachlarz zaklęć ofensywnych i umiejętnośći przyzywania potężnego psa ze sfery ognia. Niestety jej wadą jest mocno ograniczona wiedza nt. zaklęć leczących (no i może wygląd/głos...).


Special Arts


Hetchet Reel
Lymle przywołuje cerbera, który zaczyna biegać w kółko, zadając wszytskim wrogom na swojej drodze dotkliwe obrażenia. Jest to najlepsza zdolność Lymle.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 8-12.

Scorching Star
Przywołany cerber zieje ogniem. Bardzo przypomina czar Thunder Flare.

  • Otrzymujemy na 18 poziomie.
  • Koszt MP 14-21.

Hound Granade
Biedna psina zostaje wykorzystana w charakterze granatu, wybuchając blisko celu.

  • Otrzymujemy na 32 poziomie.
  • Koszt MP 18-27.

Spiral Fang
Przywołane stworzenie tratuje wszystko na swojej drodze.

  • Otrzymujemy na 41 poziomie.
  • Koszt MP 18-27.

SYMBOLE


Fire Bolt
W zależnosći od poziomu wystrzeliwuje od 3 do 6 kul ognia, które podążąją za wrogiem.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 5-14.

Healing
Identyczne zaklęcie jak w przypadku Edge'a.

  • Otrzymujemy na 6 poziomie.
  • Koszt MP 6.

Wind Blade
Najgorsze zaklęcie w grze. Ciska w kierunku wroga ostrza stworzone z wiatru.

  • Otrzymujemy na 13 poziomie.
  • Koszt MP 5-14.

Fearie Healing
Grupowa wersja Healing - leczy całą drużynę. Bardzo przydatne zaklęcie podczas wielu potyczek.

  • Otrzymujemy na 21 poziomie.
  • Koszt MP 18.

Silence
Uniemożliwia wrogowi posługiwanie się magią, raczej średnio przydatny.

  • Otrzymujemy na 13 poziomie.
  • Koszt MP 5-14.

Lighting Blast
Wysyła ku wrogowi strumień energii elektrycznej..

  • Otrzymujemy na 26 poziomie.
  • Koszt MP 5-14.

Void
Usuwa pozytywne efekty zaklęć i uniemożliwia ich ponowną aktywacje. Podobnie jak silence - bardziej przyda się wrogom niż nam.

  • Otrzymujemy na 36 poziomie.
  • Koszt MP 30.

Explosion
Jedno z lepszych zaklęć ofensywnych - powoduje silną eksplozję na dużym obszarze.

  • Otrzymujemy na 47 poziomie.
  • Koszt MP 21-30.

Reflection
Zwiększa odporność na żywioły o 3 PKT. Przydatny podczas walk z bossami.

  • Otrzymujemy na 51 poziomie.
  • Koszt MP 15.

Tornado
Tworzy potężny wir powietrza, który wyrzuca w powietrze wszystkich wrogów jakich dosięgnie.

  • Otrzymujemy na 56 poziomie.
  • Koszt MP 7-16.

Thunder Flare
Kula energii elektrycznej zadaje wielokrotne obrażenia każdemu wrogowi, który się do niej zbliży. Jedno z najbardziej przydatnych zaklęć w grze, dosyć małe obrażenia rekompensuje dużym obszarem działania i chwilowym unieruchomieniem celów.

  • Otrzymujemy na 65 poziomie.
  • Koszt MP 7-16.

Volcanic Burst.

Spod stóp wroga wybucha gorąca magma.

  • Otrzymujemy na 71 poziomie.
  • Koszt MP 5-19.

Bacchus D-79

Odpowiednik typowego "Tanka" z MMORPG'ów. Posiada ogromną ilość HP i DEF, dzięki czemu może skupić na sobie zmasowany napór wrogów, dając magom czas na rzucanie zaklęć.


Special Arts


Force Breaker
Wystrzeliwuje we wroga rakiety, które wybuchają po zetknięciu się z celem. Godny uwagi tylko na początku.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 6-8.

Galvanic Shock
Atakuje wroga naładowanymi elektrycznością rękami.

  • Otrzymujemy na 16 poziomie.
  • Koszt MP 8-13.

Irradiation
Sprowadza na wroga laserowy atak.

  • Otrzymujemy na 30 poziomie.
  • Koszt MP 11-18.

Termination
Potężny atak powodujący falę uderzeniową.

  • Otrzymujemy na 38 poziomie.
  • Koszt MP 11-18.

Black Hole Sphere
Wytwarza silną sferę grawitacyjną, która unieruchamia wroga.

  • Otrzymujemy na 51 poziomie.
  • Koszt MP 11-18.

Blessed Buster
Atak mech'a Blessed Buster, który rozbija wrogów na kawałki.

  • Otrzymujemy na 61 poziomie.
  • Koszt MP 13-19.

Justice Saviour
Mech Justice Savoir zasypuje wrogów pociskami.

  • Otrzymujemy na 73 poziomie.
  • Koszt MP 13-19.

Meracle Chamlotte

Zręczna i szybka Meracle stanowi dobre wsparcie dla jednostek walczących wręcz, aczkolwiek jej mała wytrzymałość przekreśla ją jako osobę walczącą samodzielnie w pierwszej linii.


Special Arts


Ripper Pounce
Silny atak rekawicą z pazurami.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 8-12.

Comet Impact
Atak w czuły punkt.

  • Otrzymujemy na 11 poziomie.
  • Koszt MP 12-18.

Acrobatic Vault
Kombinacja trzech silnych kopnięć, wysyłająca wroga w powietrze.

  • Otrzymujemy na 26 poziomie.
  • Koszt MP 14-21.

Claws Of Fury
Meracle uwalnia swoją furię, zasypując wroga ciosami.

  • Otrzymujemy na 38 poziomie.
  • Koszt MP 16-25.

Somersault Smash
Wybija wroga w powietrze, a następnie otrzymuje on silny kopniak.

  • Otrzymujemy na 49 poziomie.
  • Koszt MP 16-25.

Drill Spike
Meracle udaje wiertarkę, raniąc wszystko na swojej drodze....

  • Otrzymujemy na 61 poziomie.
  • Koszt MP 18-27.

X-Claw
Meracle wyskakuje w powietrze i przecina powietrze skrzyżowanymi rękami, powodując falę uderzeniową.

  • Otrzymujemy na 71 poziomie.
  • Koszt MP 18-27.

Myuria Tionysus

Myuria jest bardzo wszechstronnym magiem. Posiada sporo zaklęć przydatnych na różne okazje, zaczynając od leczenia, aż po ofensywe. Chyba najlepszy wybór na "drużynowego" maga.


SYMBOLE


Ice Needles
6-9 lodowych ostrzy atakuje cel. Zadaje bardzo małe obrażenia i nie ma właściwośći dodatkowych - jest to jedno z gorszych zaklęć w grze.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 5-14.

Healing
Identyczne zaklęcie jak w przypadku Edge'a.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 6.

Lighting Blast
Wysyła ku wrogowi strumień energii elektrycznej.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 5-14.

Deep Freeze
Powietrze wokół celu zostaje zamrożone a on sam dotkliwie poraniony.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 7-16.

Thunder Flare
Kula energii elektrycznej zadaje wielokrotne obrażenia każdemu wrogowi, który się do niej zbliży. Jedno z najbardziej przydatnych zaklęć ofensywnych w grze, dosyć małe obrażenia rekompensuje dużym obszarem działania i chwilowym unieruchomieniem celów.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 7-16.

Shadow Needles
Wystrzeliwuje od 5 do 8 mrocznych pocisków na wroga. Bardzo podobne do Ice Needles i  niestety tak samo słabe.

  • Otrzymujemy na 23 poziomie.
  • Koszt MP 5-14.

Void
Usuwa pozytywne efekty zaklęć i uniemożliwia ich ponowną aktywacje. Podobnie jak silence - bardziej przyda się wrogom niż nam.

  • Otrzymujemy na 36 poziomie.
  • Koszt MP 30.

Enlighten
Zwiększa INT o 30%, na wyższym poziomie efekt dłużej się utrzymuje. Jest to zdecydowanie najważniejsze zaklęcie wspomagające dla twoich magów - drastycznie zwiększa obrażenia.

  • Otrzymujemy na 41 poziomie.
  • Koszt MP 7-16.

Fearie Healing
Grupowa wersja Healing - leczy całą drużynę. Bardzo przydatne zaklęcie podczas wielu potyczek.

  • Otrzymujemy na 47 poziomie.
  • Koszt MP 18.

Reflection
Zwiększa odporność na żywioły o 3 PKT. Przydatny podczas walk bossowych.

  • Otrzymujemy na 52 poziomie.
  • Koszt MP 15.

Dark Devourer
Najlepsze zaklęcie ofensywne jakie posiada postać. Przyzywa potwora z mrocznej masy, by zniszczył wrogów.

  • Otrzymujemy na 56 poziomie.
  • Koszt MP 21-30.

Restoration
Wskrzesza postać i w zależnośći od poziomu przywraca od 22-40% jej maksymalnego HP. Jak łatwo się domyślić, jest to bardzo przydatne zaklęcie.

  • Otrzymujemy na 61 poziomie.
  • Koszt MP 25.

Arctic Impact
Jedno z moich ulubionych zaklęć - przyzywa wielki słup lody i roztrzaskuje go na kawałki.

  • Otrzymujemy na 67 poziomie.
  • Koszt MP 21-30.

Extincion
Kula fioletowego światła wybucha raniąc wszystko w zasięgu eksplozji.

  • Otrzymujemy na 73 poziomie.
  • Koszt MP 7-16.

Sarah Jerand

Sarah jest typowym "healerem". Jej zaklęcia koncentrują się głównie na wspomaganiu i leczeniu towarzyszy, przez co jest bardzo przydatna podczas walk z bossami, gdzie czasem ciężko nadążyć z leczeniem.


SYMBOLE


Healing
Identyczne zaklęcie jak w przypadku Edge'a.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 6.

Cure Condition
Usuwa negatywne statusy z postaci, na którą został rzucony - bardzo przydatny.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 8.

Wind Blade
Najgorsze zaklęcie w grze. Ciska w kierunku wroga ostrza stworzone z wiatru.

  • Otrzymujemy na 13 poziomie.
  • Koszt MP 5-14.

Lighting Blast
Wysyła ku wrogowi strumień energii elektrycznej.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 5-14.

Radiant Lancer
W przeciwieństwie do Edge'a, u Sary zaklęcie jest dosyć skuteczne. W zależności od poziomu od 4 -7 lanc z czystego światła spada na wroga.

  • Otrzymujemy na 25 poziomie.
  • Koszt MP 5 - 14.

Fearie Healing
Grupowa wersja Healing - leczy całą drużynę. Bardzo przydatne zaklęcie podczas wielu potyczek.

  • Otrzymujemy na 32 poziomie.
  • Koszt MP 18.

Enshelter
Zwiększa obronę celu o 30%. Na wyższych poziomach zaklęcie dłużej się utrzymuje. Jest to jedno z ciekawszych zaklęć defensywnych.

  • Otrzymujemy na 35 poziomie.
  • Koszt MP 16.

Restoration
Wskrzesza postać i w zależnośći od poziomu przywraca od 22-40% jej maksymalnego HP. Jak łatwo się domyślić, jest to bardzo przydatne zaklęcie.

  • Otrzymujemy na 37 poziomie.
  • Koszt MP 25.

Enhance
Zwiększa atak celu o 30%. Na wyższych poziomach zaklęcie dłużej się utrzymuje. Jest to najbardziej przydatne zaklęcie dla postaci walczących wręcz.

  • Otrzymujemy na 40 poziomie.
  • Koszt MP 18.

Blast Hurricane
Przywołuje potężny strumień powietrza, odrzucający wrogów.

  • Otrzymujemy na 45 poziomie.
  • Koszt MP 10-19.

Ex Healing
Wzmocniona wersja healing leczy od 71 do 89% (!) całego HP.

  • Otrzymujemy na 46 poziomie.
  • Koszt MP 10.

Sacred Pain
Obniża obronę wroga przeciw żywiołom o 4 pkt. Przydatne przeciw wrogom odpornym na magię.

  • Otrzymujemy na 48 poziomie.
  • Koszt MP 17.

Fearie Light
Wzmocniona wersja Fearie Healing. W zależnośći od poziomu leczy od 51-60% HP całej drużynie.

  • Otrzymujemy na 32 poziomie.
  • Koszt MP 18.

Aurora Rings
Silne zaklęcie ofensywne, atakujące wielu wrogów na dużym obszarze spuszczając na nich słupy światła.

  • Otrzymujemy na 54 poziomie.
  • Koszt MP 7 - 16.

Aniel Feather
Zwiększa ATK,GRD,HIT,DEF,INT o 15%. Na wyższych poziomach efekt dłużej się utrzymuje. Podobnie jak inne czary defensywne, bardzo przydatny.

  • Otrzymujemy na 59 poziomie.
  • Koszt MP 14.

Thunder Flare
Kula energii elektrycznej zadaje wielokrotne obrażenia każdemu wrogowi, który się do niej zbliży. Jedno z najbardziej przydatnych zaklęć ofensywnych w grze, dosyć małe obrażenia rekompensuje dużym obszarem działania i chwilowym unieruchomieniem celów.

  • Otrzymujemy na 64 poziomie.
  • Koszt MP 7-16.

Ressurection
Wskrzesza postać z pełną pulą życia. Najpotężniejsze zaklęcie leczące w grze.

  • Otrzymujemy na 69 poziomie.
  • Koszt MP 44.

Tornado
Tworzy potężny wir powietrza, który wyrzuca w powietrze wszystkich wrogów na jakich natrafi.

  • Otrzymujemy na 74 poziomie.
  • Koszt MP 7-16.

Arumat P. Thanatos

Arumat jest, zaraz po Edge'u, najlepszym wojownikiem w naszej drużynie. Zadaje ogromne obrażenie w walce wręcz i posiada skromny wachlarz silnych czarów ofensywnych. Jego ataki specjalne ranią wielu wrogów naraz i ciężko ich uniknąć, a zarazem łatwo je złożyć w zabójcze combo.


Special Arts


Unholy Maelstrom
Atak ogromną kosą na wrogów i silne uderzenie w ziemię. Mimo, że to pierwsza zdolność Armata, okazuje się bardzo przydatna przez większość gry.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 8-12.

Nether Strike
Silny atak w ziemię, tworzący słup ognia.

  • Otrzymujemy na 11 poziomie.
  • Koszt MP 12-18.

Diablic Edge
5 silnych ciosów złożonych z zabójczy combos.

  • Otrzymujemy na 29 poziomie.
  • Koszt MP 14-21.

Bloodstorm Revolution
Wymachuje kosa dookoła, samemu wybijając się w powietrze.

  • Otrzymujemy na 48 poziomie.
  • Koszt MP 16-25.

Serial Gallows
Atak kosą na wroga, wyskok i ciśniecie nim o ziemię.

  • Otrzymujemy na 70 poziomie.
  • Koszt MP 18-27.

SYMBOLE


Earth Glaive
Skalne ostrze wyrasta z ziemi, raniąc i wyrzucając w powietrze wroga.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 5-14.

Fire Bolt
W zależnosći od poziomu wystrzeliwuje od 3 do 6 kul ognia, które podążąją za wrogiem.

  • Otrzymujemy na 1 poziomie.
  • Koszt MP 5-14.

Stone Rain
Zasypuje wroga deszczem kamieni.

  • Otrzymujemy na 37 poziomie.
  • Koszt MP 7-16.

Explosion
Jedno z lepszych zaklęć ofensywnych - powoduje silną eksplozję na dużym obszarze.

  • Otrzymujemy na 58 poziomie.
  • Koszt MP 21-30.

Terra Hammer
Wróg zostaje zasypany olbrzymimi głazami. Na wyższych poziomach liczba głazów się zwiększa.

  • Otrzymujemy na 55 poziomie.
  • Koszt MP 21-30.

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 4129
  • Głosy oddane: 3
  • Średnia ocen: 6.0

Komentarze (2)

Gość ~ 09 grudnia 2009, 00:54
Najwazniejsze rzeczy zostaly opisane, reszta to juz w miare liniowosc gry. Wiekszosc przedmiotow do misji pobocznych trzeba utworzyc na statku. Zeby cokolwiek utworzyc trzeba rozwijac najlepiej na max umiejetnosci typu smithery, alchemy itp. W dalszej czesci gry dochodzi obcja syntesis (czy jakos tak) gdzie mozna laczyc bron z bronia, kamieniem itd. Jesli jest problem z bosami, zawsze sa google ;)

Zildijan
Gabriel_Celeste ~ 15 majaa 2010, 21:53
Masa błędów, zarówno literówek (wtf. Serial Gallows???) jak i poważnych merytorycznych ( autor chyba w grę nie grał, ponieważ przy jednym z ataków napisał "nie ma właściwości dodatkowych - jest to jedno z gorszych zaklęć w grze" wtf? jedno z lepszych przez lwi okres czasu gry - wymasterowane co chwila zamraża wrogów, po czym wystarcza jedno uderzenie by delikwent zaliczył KO. MASA niedopatrzeń i niedociągnięć - brak wielu umiejętności;praktycznie u każdej z postaci (średnio po 2 na bohatera). Artykuł napisany na "odwal się".

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.