Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
W SOIV krzywdzimy wrogów tradycyjnie za pomocą miecza i magii. Tu znajduje się opis podstawowych skili, jakich nauczą się nasi bohaterowie w trakcie gry, a także moje opinie na ich temat.
Edge Maverick
Nasz główny bohater jest świetnym wojownikiem i, w moim subiektywnym odczuciu, najlepszą postacią walcząca na krótkim dystansie w całej grze. Jego umiejętności przypominają te klasycznych Paladynów z papierowych RPG, a dzięki zaklęciu Symbolic Weapon jest on w stanie zapewnić drużynie praktycznie niewyczerpaną ilość MP.
Special Arts
Rising Blade
Pierwszy skill jaki otrzymujemy. Kilka silnych ciosów mieczem, z czego ostatni wybija wroga w powietrze. Jest to naprawdę dobra umiejętność i z powodzeniem może służyć za element naszego "comba" do końca gry.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 8-12.
Stampede Slash
Moim zdaniem najgorszy art w posiadaniu Edge'a - żeby zadał sensowne obrażenia trzeba mieć sporo szczęścia, dodatkowo łatwo "gubi" wroga.
- Otrzymujemy na 10 poziomie.
- Koszt MP 12 - 18.
Aura Spark
Jedyny atak dystansowy, jaki ta postać posiada w swoim arsenale, jednak naprawdę duże obrażenia zadaje gdy przeciwnik znajduje się blisko. Jego kolejną zaletą jest siła z jaką obala i odrzuca wroga, wystawiając go na kolejny cios.
- Otrzymujemy na 23 poziomie.
- Koszt MP 14 - 21.
Mystic Cross
Oprócz Celestial Sword jest to najlepsza umiejętność jaką możemy zdobyć Edge'm. Z ogromną siłą wykopuje wroga w powietrze i wyskakuje za nim, by zadać jeszcze większe obrażenia. W dalszej częśći gry trzeba trochę pokombinować, bo wrogowie lubią "uniknąć" wyrzucenia w powietrze (a to zmniejsza obrażenia o ponad 90%) jednak dobrze umiejscowiony w combo potrafi zadać gigantyczne obrażenia.
- Otrzymujemy na 39 poziomie.
- Koszt MP 16 - 25.
Cyclone Blade
Zadaje niewielkie obrażenia, wyrzucając wrogów w powietrze. Podobnie jak w przypadku Stampede Slash, jest raczej nieprzydatny.
- Otrzymujemy na 54 poziomie.
- Koszt MP 16 - 25.
Celestial Sword
Najlepszy skill jaki zdobędziemy. Zadaje ogromne obrażenia, wyrzuca wroga w powietrze i wystawia go "na rzeź".
- Otrzymujemy na 63 poziomie.
- Koszt MP 18 - 27.
SYMBOLE
Healing
Leczy niewielka ilość HP, bardzo przydatny przez praktycznie całą grę, gdyż można go rzucić w bardzo krótkim czasie.
- Otrzymamy w trakcie głównego wątku fabularnego.
- Koszt MP 6.
Silence
Uniemożliwia wrogowi posługiwanie się magią, raczej średnio przydatny.
- Otrzymujemy na 17 poziomie.
- Koszt MP 22.
Cure Condition
Usuwa negatywne statusy z postaci na którą został rzucony - bardzo przydatny.
- Otrzymujemy na 30 poziomie.
- Koszt MP 8.
Symbolic Weapon
Absorbuje MP z wroga podczas ataków - dla postaci ze zdolnością Convert raczej nieprzydatny, dla reszty wręcz przeciwnie.
- Otrzymujemy na 46 poziomie .
- Koszt MP 17.
Radiant Lancer
Jeden z dwóch ofensywnych symboli posiadanych przez Edge'a. Niestety niski współczynnik INT'a wyżej wymienionego sprawia, że jest raczej malo efektywny.
- Otrzymujemy na 57 poziomie.
- Koszt MP 5 - 14.
Aurora Rings
Drugi czar ofensywny i ostatnia zdolność jaką zdobywamy. Jest to twórcze rozwinięcie poprzednika, dosyć skuteczne przeciw większym grupom wrogów.
- Otrzymujemy na 70 poziomie.
- Koszt MP 7 - 16.
Reimi Saionji
Typowa łuczniczka. W walce na odległość zadaje spore obrażenia, a w razie kłopotów ma dodatkowo kilka umiejętności do walki w zwarciu. Cenne wsparcie przeciwko bossom.
Special Arts
Sonic Thorn
Nasz atak podstaowy. Reimi tworzy strzałę, która przebija się przez wszystko na swojej drodze. Umiarkowanie przydatny.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 8-12.
Seraphic Thunder
Jedna z moich ulubionych umiejętnośći Reimi. Deszcz piorunów spada z nieba raniąc wielu wrogów. Na wyższych poziomach liczba błyskawic się zwiększa.
- Otrzymujemy na 14 poziomie.
- Koszt MP 12-18.
Crimson Squall
Nasza łuczniczka wysyła w stronę wroga masę strzał, zadając mu wielokrotne obrażenia. Na wyższym poziomie liczba pocisków się zwiększa.
- Otrzymujemy na 28 poziomie.
- Koszt MP 14-21.
Chaotic Blossoms
Z KOPA GO!!!(NAJLEPIEJ PO JAJKACH) - tak można najkrócej opisać tą zdolność.
- Otrzymujemy na 35 poziomie.
- Koszt MP 16-25.
Hunter's Moon
Efektowna i efektywna zdolność, w której wystrzelona strzała rozpryskuje się na setki mniejszych, które zasypują pechowego oponenta.
- Otrzymujemy na 46 poziomie.
- Koszt MP 16-25.
Crescent Wings
Bardzo potężna umiejętność, która rani wielu wrogów. Strzała wystrzelona z łuku pędzi niczym sokół, dotkliwie uszkadzając to, co stanie jej na drodze.
- Otrzymujemy na 59 poziomie.
- Koszt MP 18-27.
Heavenly Flight
Naładowana energią strzała uderza i eksploduje zadając obrażenia wrogom w pobliżu.
- Otrzymujemy na 71 poziomie.
- Koszt MP 18-27.
Faize Sheifa Beleth
Faize to postać, która chciała być i magiem i wojownikiem, a została kukłą do bicia. Jego ataki są wręcz słabe i nie warte uwagi, a symbole niezbyt efektywne. Jego jedynym plusem jest dosyć spora wartość GRD.
SYMBOLE
Earth Glaive
Skalne ostrze wyrasta z ziemi, raniąc i wyrzucając w powietrze wroga.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 5-14.
Antidote
Usuwa zatrucie z celu.
- Otrzymujemy na 6 poziomie.
- Koszt MP 4.
Ice Needles
6-9 lodowych ostrzy atakuje cel. Zadaje bardzo małe obrażenia i nie ma właściwości dodatkowych - jest to jedno z gorszych zaklęć w grze.
- Otrzymujemy na 12 poziomie.
- Koszt MP 5-14.
Stone Rain
Zasypuje wroga deszczem kamieni.
- Otrzymujemy na 21 poziomie.
- Koszt MP 7-16.
Shadow Needles
Wystrzeliwuje od 5 do 8 mrocznych pocisków na wroga. Bardzo podobne do Ice Needles i niestety tak samo słabe.
- Otrzymujemy na 27 poziomie.
- Koszt MP 5-14.
Enlighten
Zwiększa INT o 30%, na wyższym poziomie efekt dłużej się utrzymuje. Jest to zdecydowanie najważniejsze zaklęcie wspomagające dla twoich magów - drastycznie zwiększa obrażenia.
- Otrzymujemy na 21 poziomie.
- Koszt MP 7-16.
Deep Freeze
Powietrze wokół celu zostaje zamrożone, a on sam dotkliwie poraniony.
- Otrzymujemy na 41 poziomie.
- Koszt MP 7-16.
Vampiric Blade
Zaklęcie wysysa z wrogów MP.
- Otrzymujemy na 48 poziomie.
- Koszt MP 10-19.
Terra Hammer
Wróg zostaje zasypany olbrzymimi głazami. Na wyższych poziomach liczba głazów się zwiększa.
- Otrzymujemy na 55 poziomie.
- Koszt MP 21-30.
Dark Devourer
Najlepsze zaklęcie jakie posiada postać. Przyzywa potwora z mrocznej masy, by zniszczył wrogów.
- Otrzymujemy na 61 poziomie.
- Koszt MP 21-30.
Reaping Spark
4 mroczne kule niszczą wszystko, co znajdzie się w ich pobliżu.
- Otrzymujemy na 66 poziomie.
- Koszt MP 10-19.
Extincion
Kula fioletowego światła wybucha, raniąc wszystko w zasięgu eksplozji.
- Otrzymujemy na 73poziomie.
- Koszt MP 7-16.
Lymle Lemuri Phi
Lymle jest najlepszym magiem ofensywnym w grze. Posiada szeroku wachlarz zaklęć ofensywnych i umiejętnośći przyzywania potężnego psa ze sfery ognia. Niestety jej wadą jest mocno ograniczona wiedza nt. zaklęć leczących (no i może wygląd/głos...).
Special Arts
Hetchet Reel
Lymle przywołuje cerbera, który zaczyna biegać w kółko, zadając wszytskim wrogom na swojej drodze dotkliwe obrażenia. Jest to najlepsza zdolność Lymle.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 8-12.
Scorching Star
Przywołany cerber zieje ogniem. Bardzo przypomina czar Thunder Flare.
- Otrzymujemy na 18 poziomie.
- Koszt MP 14-21.
Hound Granade
Biedna psina zostaje wykorzystana w charakterze granatu, wybuchając blisko celu.
- Otrzymujemy na 32 poziomie.
- Koszt MP 18-27.
Spiral Fang
Przywołane stworzenie tratuje wszystko na swojej drodze.
- Otrzymujemy na 41 poziomie.
- Koszt MP 18-27.
SYMBOLE
Fire Bolt
W zależnosći od poziomu wystrzeliwuje od 3 do 6 kul ognia, które podążąją za wrogiem.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 5-14.
Healing
Identyczne zaklęcie jak w przypadku Edge'a.
- Otrzymujemy na 6 poziomie.
- Koszt MP 6.
Wind Blade
Najgorsze zaklęcie w grze. Ciska w kierunku wroga ostrza stworzone z wiatru.
- Otrzymujemy na 13 poziomie.
- Koszt MP 5-14.
Fearie Healing
Grupowa wersja Healing - leczy całą drużynę. Bardzo przydatne zaklęcie podczas wielu potyczek.
- Otrzymujemy na 21 poziomie.
- Koszt MP 18.
Silence
Uniemożliwia wrogowi posługiwanie się magią, raczej średnio przydatny.
- Otrzymujemy na 13 poziomie.
- Koszt MP 5-14.
Lighting Blast
Wysyła ku wrogowi strumień energii elektrycznej..
- Otrzymujemy na 26 poziomie.
- Koszt MP 5-14.
Void
Usuwa pozytywne efekty zaklęć i uniemożliwia ich ponowną aktywacje. Podobnie jak silence - bardziej przyda się wrogom niż nam.
- Otrzymujemy na 36 poziomie.
- Koszt MP 30.
Explosion
Jedno z lepszych zaklęć ofensywnych - powoduje silną eksplozję na dużym obszarze.
- Otrzymujemy na 47 poziomie.
- Koszt MP 21-30.
Reflection
Zwiększa odporność na żywioły o 3 PKT. Przydatny podczas walk z bossami.
- Otrzymujemy na 51 poziomie.
- Koszt MP 15.
Tornado
Tworzy potężny wir powietrza, który wyrzuca w powietrze wszystkich wrogów jakich dosięgnie.
- Otrzymujemy na 56 poziomie.
- Koszt MP 7-16.
Thunder Flare
Kula energii elektrycznej zadaje wielokrotne obrażenia każdemu wrogowi, który się do niej zbliży. Jedno z najbardziej przydatnych zaklęć w grze, dosyć małe obrażenia rekompensuje dużym obszarem działania i chwilowym unieruchomieniem celów.
- Otrzymujemy na 65 poziomie.
- Koszt MP 7-16.
Volcanic Burst.
Spod stóp wroga wybucha gorąca magma.- Otrzymujemy na 71 poziomie.
- Koszt MP 5-19.
Bacchus D-79
Odpowiednik typowego "Tanka" z MMORPG'ów. Posiada ogromną ilość HP i DEF, dzięki czemu może skupić na sobie zmasowany napór wrogów, dając magom czas na rzucanie zaklęć.
Special Arts
Force Breaker
Wystrzeliwuje we wroga rakiety, które wybuchają po zetknięciu się z celem. Godny uwagi tylko na początku.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 6-8.
Galvanic Shock
Atakuje wroga naładowanymi elektrycznością rękami.
- Otrzymujemy na 16 poziomie.
- Koszt MP 8-13.
Irradiation
Sprowadza na wroga laserowy atak.
- Otrzymujemy na 30 poziomie.
- Koszt MP 11-18.
Termination
Potężny atak powodujący falę uderzeniową.
- Otrzymujemy na 38 poziomie.
- Koszt MP 11-18.
Black Hole Sphere
Wytwarza silną sferę grawitacyjną, która unieruchamia wroga.
- Otrzymujemy na 51 poziomie.
- Koszt MP 11-18.
Blessed Buster
Atak mech'a Blessed Buster, który rozbija wrogów na kawałki.
- Otrzymujemy na 61 poziomie.
- Koszt MP 13-19.
Justice Saviour
Mech Justice Savoir zasypuje wrogów pociskami.
- Otrzymujemy na 73 poziomie.
- Koszt MP 13-19.
Meracle Chamlotte
Zręczna i szybka Meracle stanowi dobre wsparcie dla jednostek walczących wręcz, aczkolwiek jej mała wytrzymałość przekreśla ją jako osobę walczącą samodzielnie w pierwszej linii.
Special Arts
Ripper Pounce
Silny atak rekawicą z pazurami.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 8-12.
Comet Impact
Atak w czuły punkt.
- Otrzymujemy na 11 poziomie.
- Koszt MP 12-18.
Acrobatic Vault
Kombinacja trzech silnych kopnięć, wysyłająca wroga w powietrze.
- Otrzymujemy na 26 poziomie.
- Koszt MP 14-21.
Claws Of Fury
Meracle uwalnia swoją furię, zasypując wroga ciosami.
- Otrzymujemy na 38 poziomie.
- Koszt MP 16-25.
Somersault Smash
Wybija wroga w powietrze, a następnie otrzymuje on silny kopniak.
- Otrzymujemy na 49 poziomie.
- Koszt MP 16-25.
Drill Spike
Meracle udaje wiertarkę, raniąc wszystko na swojej drodze....
- Otrzymujemy na 61 poziomie.
- Koszt MP 18-27.
X-Claw
Meracle wyskakuje w powietrze i przecina powietrze skrzyżowanymi rękami, powodując falę uderzeniową.
- Otrzymujemy na 71 poziomie.
- Koszt MP 18-27.
Myuria Tionysus
Myuria jest bardzo wszechstronnym magiem. Posiada sporo zaklęć przydatnych na różne okazje, zaczynając od leczenia, aż po ofensywe. Chyba najlepszy wybór na "drużynowego" maga.
SYMBOLE
Ice Needles
6-9 lodowych ostrzy atakuje cel. Zadaje bardzo małe obrażenia i nie ma właściwośći dodatkowych - jest to jedno z gorszych zaklęć w grze.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 5-14.
Healing
Identyczne zaklęcie jak w przypadku Edge'a.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 6.
Lighting Blast
Wysyła ku wrogowi strumień energii elektrycznej.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 5-14.
Deep Freeze
Powietrze wokół celu zostaje zamrożone a on sam dotkliwie poraniony.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 7-16.
Thunder Flare
Kula energii elektrycznej zadaje wielokrotne obrażenia każdemu wrogowi, który się do niej zbliży. Jedno z najbardziej przydatnych zaklęć ofensywnych w grze, dosyć małe obrażenia rekompensuje dużym obszarem działania i chwilowym unieruchomieniem celów.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 7-16.
Shadow Needles
Wystrzeliwuje od 5 do 8 mrocznych pocisków na wroga. Bardzo podobne do Ice Needles i niestety tak samo słabe.
- Otrzymujemy na 23 poziomie.
- Koszt MP 5-14.
Void
Usuwa pozytywne efekty zaklęć i uniemożliwia ich ponowną aktywacje. Podobnie jak silence - bardziej przyda się wrogom niż nam.
- Otrzymujemy na 36 poziomie.
- Koszt MP 30.
Enlighten
Zwiększa INT o 30%, na wyższym poziomie efekt dłużej się utrzymuje. Jest to zdecydowanie najważniejsze zaklęcie wspomagające dla twoich magów - drastycznie zwiększa obrażenia.
- Otrzymujemy na 41 poziomie.
- Koszt MP 7-16.
Fearie Healing
Grupowa wersja Healing - leczy całą drużynę. Bardzo przydatne zaklęcie podczas wielu potyczek.
- Otrzymujemy na 47 poziomie.
- Koszt MP 18.
Reflection
Zwiększa odporność na żywioły o 3 PKT. Przydatny podczas walk bossowych.
- Otrzymujemy na 52 poziomie.
- Koszt MP 15.
Dark Devourer
Najlepsze zaklęcie ofensywne jakie posiada postać. Przyzywa potwora z mrocznej masy, by zniszczył wrogów.
- Otrzymujemy na 56 poziomie.
- Koszt MP 21-30.
Restoration
Wskrzesza postać i w zależnośći od poziomu przywraca od 22-40% jej maksymalnego HP. Jak łatwo się domyślić, jest to bardzo przydatne zaklęcie.
- Otrzymujemy na 61 poziomie.
- Koszt MP 25.
Arctic Impact
Jedno z moich ulubionych zaklęć - przyzywa wielki słup lody i roztrzaskuje go na kawałki.
- Otrzymujemy na 67 poziomie.
- Koszt MP 21-30.
Extincion
Kula fioletowego światła wybucha raniąc wszystko w zasięgu eksplozji.
- Otrzymujemy na 73 poziomie.
- Koszt MP 7-16.
Sarah Jerand
Sarah jest typowym "healerem". Jej zaklęcia koncentrują się głównie na wspomaganiu i leczeniu towarzyszy, przez co jest bardzo przydatna podczas walk z bossami, gdzie czasem ciężko nadążyć z leczeniem.
SYMBOLE
Healing
Identyczne zaklęcie jak w przypadku Edge'a.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 6.
Cure Condition
Usuwa negatywne statusy z postaci, na którą został rzucony - bardzo przydatny.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 8.
Wind Blade
Najgorsze zaklęcie w grze. Ciska w kierunku wroga ostrza stworzone z wiatru.
- Otrzymujemy na 13 poziomie.
- Koszt MP 5-14.
Lighting Blast
Wysyła ku wrogowi strumień energii elektrycznej.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 5-14.
Radiant Lancer
W przeciwieństwie do Edge'a, u Sary zaklęcie jest dosyć skuteczne. W zależności od poziomu od 4 -7 lanc z czystego światła spada na wroga.
- Otrzymujemy na 25 poziomie.
- Koszt MP 5 - 14.
Fearie Healing
Grupowa wersja Healing - leczy całą drużynę. Bardzo przydatne zaklęcie podczas wielu potyczek.
- Otrzymujemy na 32 poziomie.
- Koszt MP 18.
Enshelter
Zwiększa obronę celu o 30%. Na wyższych poziomach zaklęcie dłużej się utrzymuje. Jest to jedno z ciekawszych zaklęć defensywnych.
- Otrzymujemy na 35 poziomie.
- Koszt MP 16.
Restoration
Wskrzesza postać i w zależnośći od poziomu przywraca od 22-40% jej maksymalnego HP. Jak łatwo się domyślić, jest to bardzo przydatne zaklęcie.
- Otrzymujemy na 37 poziomie.
- Koszt MP 25.
Enhance
Zwiększa atak celu o 30%. Na wyższych poziomach zaklęcie dłużej się utrzymuje. Jest to najbardziej przydatne zaklęcie dla postaci walczących wręcz.
- Otrzymujemy na 40 poziomie.
- Koszt MP 18.
Blast Hurricane
Przywołuje potężny strumień powietrza, odrzucający wrogów.
- Otrzymujemy na 45 poziomie.
- Koszt MP 10-19.
Ex Healing
Wzmocniona wersja healing leczy od 71 do 89% (!) całego HP.
- Otrzymujemy na 46 poziomie.
- Koszt MP 10.
Sacred Pain
Obniża obronę wroga przeciw żywiołom o 4 pkt. Przydatne przeciw wrogom odpornym na magię.
- Otrzymujemy na 48 poziomie.
- Koszt MP 17.
Fearie Light
Wzmocniona wersja Fearie Healing. W zależnośći od poziomu leczy od 51-60% HP całej drużynie.
- Otrzymujemy na 32 poziomie.
- Koszt MP 18.
Aurora Rings
Silne zaklęcie ofensywne, atakujące wielu wrogów na dużym obszarze spuszczając na nich słupy światła.
- Otrzymujemy na 54 poziomie.
- Koszt MP 7 - 16.
Aniel Feather
Zwiększa ATK,GRD,HIT,DEF,INT o 15%. Na wyższych poziomach efekt dłużej się utrzymuje. Podobnie jak inne czary defensywne, bardzo przydatny.
- Otrzymujemy na 59 poziomie.
- Koszt MP 14.
Thunder Flare
Kula energii elektrycznej zadaje wielokrotne obrażenia każdemu wrogowi, który się do niej zbliży. Jedno z najbardziej przydatnych zaklęć ofensywnych w grze, dosyć małe obrażenia rekompensuje dużym obszarem działania i chwilowym unieruchomieniem celów.
- Otrzymujemy na 64 poziomie.
- Koszt MP 7-16.
Ressurection
Wskrzesza postać z pełną pulą życia. Najpotężniejsze zaklęcie leczące w grze.
- Otrzymujemy na 69 poziomie.
- Koszt MP 44.
Tornado
Tworzy potężny wir powietrza, który wyrzuca w powietrze wszystkich wrogów na jakich natrafi.
- Otrzymujemy na 74 poziomie.
- Koszt MP 7-16.
Arumat P. Thanatos
Arumat jest, zaraz po Edge'u, najlepszym wojownikiem w naszej drużynie. Zadaje ogromne obrażenie w walce wręcz i posiada skromny wachlarz silnych czarów ofensywnych. Jego ataki specjalne ranią wielu wrogów naraz i ciężko ich uniknąć, a zarazem łatwo je złożyć w zabójcze combo.
Special Arts
Unholy Maelstrom
Atak ogromną kosą na wrogów i silne uderzenie w ziemię. Mimo, że to pierwsza zdolność Armata, okazuje się bardzo przydatna przez większość gry.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 8-12.
Nether Strike
Silny atak w ziemię, tworzący słup ognia.
- Otrzymujemy na 11 poziomie.
- Koszt MP 12-18.
Diablic Edge
5 silnych ciosów złożonych z zabójczy combos.
- Otrzymujemy na 29 poziomie.
- Koszt MP 14-21.
Bloodstorm Revolution
Wymachuje kosa dookoła, samemu wybijając się w powietrze.
- Otrzymujemy na 48 poziomie.
- Koszt MP 16-25.
Serial Gallows
Atak kosą na wroga, wyskok i ciśniecie nim o ziemię.
- Otrzymujemy na 70 poziomie.
- Koszt MP 18-27.
SYMBOLE
Earth Glaive
Skalne ostrze wyrasta z ziemi, raniąc i wyrzucając w powietrze wroga.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 5-14.
Fire Bolt
W zależnosći od poziomu wystrzeliwuje od 3 do 6 kul ognia, które podążąją za wrogiem.
- Otrzymujemy na 1 poziomie.
- Koszt MP 5-14.
Stone Rain
Zasypuje wroga deszczem kamieni.
- Otrzymujemy na 37 poziomie.
- Koszt MP 7-16.
Explosion
Jedno z lepszych zaklęć ofensywnych - powoduje silną eksplozję na dużym obszarze.
- Otrzymujemy na 58 poziomie.
- Koszt MP 21-30.
Terra Hammer
Wróg zostaje zasypany olbrzymimi głazami. Na wyższych poziomach liczba głazów się zwiększa.
- Otrzymujemy na 55 poziomie.
- Koszt MP 21-30.
Komentarze (2)
Zildijan
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.