Dodatkowe Questy

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Clive i Elza

Postaram się w prosty i krótki sposób opisać wszystkie wydarzenia związane z oboma postaciami. Mam nadzieję, że moje wskazówki nie odbiorą satysfakcji odkrywania tym, którzy nie lubią poznawać zakończeń, zanim jeszcze do nich dojdzie.

Zdarzenie #1 Potyczka w Muse

Dojdzie do niego, gdy dotrzesz do Muse po przejściu Sindar Ruins. Najpierw spotykasz Elzę, która prosi cię, byś potrzymał pewną paczkę, uzasadniając prośbę tym, że poluje na nią "zły człowiek". Chwilę później pojawia się Clive, który pyta, czy nie widziałeś przypadkiem wysokiej kobiety o włosach koloru blond.
Gdy będziesz zamierzał opuścić Muse, ponownie na twojej drodze pojawi się Elza, tym razem po to, aby odebrać od ciebie paczkę. Wtedy również dojdzie do pierwszej konfrontacji: gdy Elza zobaczy Clive'a, użyje bohatera jako żywej tarczy i wyceluje w swego wroga, który niezwłocznie podejmuje ucieczkę, podobnie czyni Elza po chwili.

Nie ma określonego limitu czasu przeznaczonego na to zdarzenie, ale lepiej zrobić to szybko (poniżej 3 godzin). Jest to niezbędne do zrekrutowania Clive'a, o czym poniżej.

Zdarzenie #2 Jak zrekrutować Clive'a

Musisz zrekrutować Clive'a w South Window, jeszcze zanim stanie się ono częścią Highland. Możliwe to będzie, jeśli uprzednio pozyskasz Tai Ho i Amada oraz przedstawisz ich Shu, dzięki temu uzyskasz transport do Lakewest. Po zrekrutowaniu włącz Clive'a do drużyny i wróć łodzią do Lakewest.

Zdarzenie #3 List od Elzy

Mając Clive'a w drużynie wejdź do karczmy w Lakewest i porozmawiaj z mężczyzną za ladą. Dostaniesz list od Elzy. Powinieneś wykonać to ok. 2-4 minuty po zdarzeniu #2.
Limit czasowy: 11 godz.

Zdarzenie #4 Gry umysłowe

Po bitwie o Two River, zanim udasz się do Greenhill, udając studentów, zabierz Clive'a do Forest Village. Idź na polanę, która znajduje się za budynkiem położonym na południu miasta, a znajdziesz tam.
Limit czasowy: 13 godz.

Zdarzenie #5 Zawsze o krok za daleko

Po wydarzeniach w Rockaxe Castle, ZANIM podążysz za Miklotovem, udaj się do miasta i wstąp do karczmy. Jeśli Clive będzie w twojej drużynie, zyskasz tam sporo informacji o miejscu pobytu Elzy. Musisz to zrobić zanim upadnie Rockaxe.
Limit czasowy: 14 godz.

Zdarzenie #6 Walka na pistolety

Po wykonaniu powyższych mini-questów udaj się do Radat. Będziesz miał w drużynie Miklotova, i powinieneś mieć Clive'a. Nie rób nic, żeby popchnąć fabułę do przodu, po prostu czekaj na rozwój wypadków. W przeciwnym wypadku Radat będzie zdobyte przez Highland i już nigdy więcej nie zobaczysz tego, co wydarzy się w barze między Clive'em a Elzą.
Limit czasowy: 15 godz.

Zdarzenie #7

Po otrzymaniu informacji od Dr. Huana, że Nanami nie żyje (już po wyzwoleniu zamku Rockaxe), weź Clive'a do drużyny i udaj się do Muse, Wejdź na szczyt Jouston Hill, by być świadkiem kolejnej konfrontacji między Clive'em a Elzą.

Zdarzenie #8 Ostatnia rozgrywka

Przed przeniknięciem do zamku L'Renouille, Viktor poprosi cię o wybranie członków drużyny. Wybierz Clive'a i cztery inne silne postacie i idź do Sajah Village. Dojdzie tu do ostatecznego pojedynku między Clive'em a Elzą.
Limit czasowy: 20 godz.


Kent

Highway Village. Udaj się do karczmy, a wpadniesz na Futcha. Porozmawiaj z Humphreyem, który będzie stał koło schodów, a zobaczysz scenę, w której uczestniczyć będą Futch i Kent. Ponownie zagadaj do Humphreya i tym razem zadaj mu kilka pytań. Następnego dnia wyjdź z karczmy, a będziesz świadkiem kolejnej sceny z Kentem w roli głównej. Gdy porozmawiasz z Humphreyem, pojawi się Futch, potem udaj się do karczmy na spoczynek. Następnego dnia okaże się, że Kent zniknął, zaoferuj pomoc w jego odnalezieniu a Humphrey i Futch się do ciebie przyłączą.

Futch i Humphrey mają bardzo wysoki level, dlatego wyjdź z miasta i poszukaj przeciwników. Jeśli uda ci się ich zabić, zobaczysz, że doświadczenie członków twojej drużyny rośnie w błyskawicznym tempie. Walcz do momentu, gdy poziom twojego zespołu mniej więcej zrówna się z levelem nowych jego członków.

Teraz wróć do Highway Village i dokonaj zakupu 2 Fire Emblems, załóż je Humphreyowi, upewnij się, że masz w zapasie co najmniej 10 Medicines. Udaj się na północ od Highway Village i wejdź do Rakutei Mountain. We wnętrzu góry znajdziesz Fur Cape, Thunder Runner, Thunder Amulet, Stone of Power, Unicorn Plans #2, Skill Ring, Dragon Plans #2, 2000 potch, Medicine. Kiedy uda ci się odnaleźć te przedmioty powinieneś zobaczyć save point. Potrzebujesz odnaleźć jeszcze dwie rzeczy: Black Urn, upuszczoną przez Spikera i Turtle Plans #3, upuszczone przez Hawkmana. Black Urn odnajdziesz w postaci: Vase?. Gdy już te przedmioty odnajdziesz, zapamiętaj grę i wylecz się, bo zaraz będziesz musiał walczyć z Harpy.

Ataki Harpy zadają bardzo duże obrażenia i niestety ranią całą drużynę. Skutkiem ubocznym jej ataków może być status Unbalance. Pamiętaj, że ten boss posiada bardzo dużo HP (około 7500). Kluczem do wygranie tej walki jest Humphrey, podczas walki ciągle go lecz, bo musi mieć pełne życie. Gdy reszta twojej drużyny zginie i przy życiu zostanie tylko Humphrey, Harpy zacznie zadawać ataki po 250 obrażeń, więc uważaj. Gdy zużyjesz już wszystkie Mega Medicines, weź z torby Kindness Drops i stale tego używaj. Zanim czar ci się skończy, boss powinien być już martwy.

Po tej długiej walce, podążaj za Kentem do smoczego jaja. Futch i Humphrey przyłączą się do twojej drużyny.


Unicorn

Pójdź do baru w Lakewest i przyłącz Hix'a i Teengar. Jeśli będziesz miał Blinking Mirror będzie Ci o wiele łatwiej. Przenieś się do Kobold Village i podążaj za naszą drużyną do domu wodza. Później po kilku scenach zgódź się im pomóc znaleźć trzy rzeczy: Blue Stone, Red Flower i Green Bell. Staruszek będzie informował cię, gdzie znajdziesz kolejne przedmioty.

  • Blue Stone: znajdziesz w Item Shop w South Window.
  • Red Flower: Przy wejściu do Cave of the Wind.
  • Green Bell: Two River Sewers.

Gdy znajdziesz je wszystkie, będziesz musiał udać się do Unicorn Woods, gdzie został zabrana Tengaar. W lesie kieruj się na północ. Na prawo w skrzyni znajdziesz Necklace. Gdy pójdziesz kolejną ścieżką w lewo, odnajdziesz skrzynię, a w niej kolejny Necklace. Necklace numer 3 znajdziesz na południowym wschodzie, a podążając na północ a następnie w lewo natkniesz się na czwarty, ostatni już Necklace. Po ich odnalezieniu odszukaj Tengaar. Po krótkiej scenie Hix i Tengaar się do ciebie przyłączą.

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 6627
  • Głosy oddane: 5
  • Średnia ocen: 8.0

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.