Minigry

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

1. Whack-a-mole:

W tę mini-grę możesz zagrać u Tony’ego, którego znajdziesz na farmie w zamku. Gdy z nim porozmawiasz, zaproponuje ci grę i objaśni jej reguły. Są cztery rodzaje kretów: bardzo wolny, wolny, szybki i ostatni – pomarańczowy, również wolny, ale nie uderzaj go, bo to dobry kret. Pole do gry składa się z sześciu kryjówek kretów (trzy z lewej i trzy z prawej strony), a twoim zadaniem jest uderzanie w pojawiające się krety młotkiem. Gra posiada cztery tryby, a za zwycięstwo w każdym z nich przewidziana jest nagroda. Oto one:

  • Beginner Mode – nagroda: Mole Helmet
  • Regular Mode – nagroda: Mole Shield
  • Hard Mode – nagroda: Mole Suit
  • Ultimate Mode – nagroda: wszystkie powyższe.

2. Stage Dancing:

Po zrekrutowaniu Karen otrzymasz możliwość zagrania w tę przyjemną mini-grę. Karen znajdziesz na scenie wraz z zespołem śpiewaków. Kiedy z nią porozmawiasz, zaproponuje ci naukę tańca, a za poprawne wykonanie tanecznych kroków otrzymasz nagrodę.

Lista leveli wraz z nagrodami:

Level 1 - Trójkąt, kwadrat, kółko, X, trójkąt, X, kółko, kwadrat
nagroda: Karen Statue A

Level 2 – Trójkąt, kwadrat, kółko, X, trójkąt, X, kółko, kwadrat, trójkąt, kwadrat, kółko, X, trójkąt, X, kółko, kwadrat
nagroda: Karen Statue B

Level 3 – Kółko, kwadrat, trójkąt, trójkąt, kwadrat, X, kółko, X, kółko, kwadrat, trójkąt, trójkąt, kwadrat, X, kółko, X, kółko, kwadrat, trójkąt, trójkąt, kwadrat, X, kółko, X
nagroda: Karen Statue C

Level 4 – Ten taneczny test ma zupełnie przypadkowy przebieg, musisz się przygotować na konieczność użycia klawiszy R1 i L1.
nagroda: Karen Painting 1

Level 5 – Podobnie jak w levelu czwartym, tylko nieco trudniej.
nagroda: Karen Painting 2

3. Climbing Rope Game:

Możliwość zdobycia doświadczeń w tej mini-grze da ci żołnierz, którego znajdziesz wyżej za restauracją Hai Yo. Celem gry jest jak najszybsze dojście na szczyt góry po linie, odbywa się to poprzez rzut kostką, która wskazuje zarówno naszemu bohaterowi, jak i jego przeciwnikom, jak daleko do góry się przesuwają. Pamiętaj, że jeśli wylosujesz „jeden”, spadniesz na sam dół, o ile wcześniej nie byłeś na tyle przezorny i nie użyłeś opcji „mark a place”, która chroni przed strąceniem przez latającą wiewiórkę.

Lista nagród:

Twin Destiny Fang League
1st Prize 2nd Prize 3rd Prize
Sun Patch
Karate Uniform
Cup of Promise
Rose Bouquet
Wide Urn
Blow of Anger Card
Teriyaki
Gauntlet
National Outfit
Hex Doll
Medicine
Wooden Shoes
Hero League
1st Prize 2nd Prize 3rd Prize
Ninja Suit
Silver Shield
Invisible Smile
Blue Dragon Urn
Secret Writings
Leisure Set
Magic Stone
Boulder Set
Stone of Power
Deer Antler
Lubricating Oil
Boots
Failure Urn
Medicine
Hero's League
1st Prize 2nd Prize 3rd Prize
Celadon Urns
Turtle Plans #4
Kaikioku Wear
Goldlet
Dog Whistle
Millet Dumpling
Gold Bar
Sexy Wink
Ninja Suit
Kite Shield
Silverlet
Sunglasses
Mega Medicine
Mantle
Graffiti

4. Fishing game:

Po prawej stronie w dokach stał będzie Yam Koo, jeśli z nim porozmawiasz, pozwoli ci za niewielką opłatą spróbować swoich sił w łowieniu ryb. Rybkę, którą uda ci się złapać, możesz zachować dla siebie i Hai Yo, albo sprzedać. Złowić dobrą rybę jest naprawdę trudno, nie raz zdarzy ci się wyłowić z wody mało atrakcyjnego buta. A oto lista ryb, które możesz złapać:

  • Salmon
  • Shrimp
  • Shellfish
  • Whitefish
  • Blowfish
  • Stone fish
  • Squid
  • But

Tylko cztery z powyższych przydadzą się w kuchni. Są to: Salmon, Shrimp, Shellfish i Whitefish i niestety nie jest łatwo je złapać.

5. Chinchirorin:

Kiedy zrekrutujesz Shilo i porozmawiasz z nim w barakach w twoim zamku, będziesz mógł zagrać w tą mini-grę. Zasady tej gry są proste. Używamy w każdym ruchu trzech kostek, otrzymujemy tyle punktów, ile pokazała ostatnia kostka, o ile dwie pozostałe wskazały identyczną wartość, np. wyrzuciliśmy kostki o wartościach: 2, 2, 6, więc otrzymujemy sześć punktów. Jeśli nasz przeciwnik wyrzuci mniejszą wartość, wygrywasz. Jeśli zdarzy ci się wyrzucić trzy identyczne cyfry lub układ cyfr: 4, 5, 6, wtedy automatycznie wygrywasz, a przeciwnik traci możliwość ruchu. To samo spotka ciebie, jeśli to przeciwnik wyrzuci taką samą kombinację. Niestety, jeśli wyrzucisz wartości: 1, 2, 3 – przegrywasz od razu.

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 4159
  • Głosy oddane: 4
  • Średnia ocen: 10.0

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.