Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
Fire / Rage Rune
Lv 1 Flaming Arrow – 100 obrażeń w jednego przeciwnika.
Lv 2 Dancing Flames – 150 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Lv 3 Blazing Wall – 1300 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Lv 4 Explosion - 500 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Lv 5 Final Flame - 700 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Water / Flowing Rune
Lv 1 Kindness Drop – leczy HP i niweluje negatywne statusy u jednego członka drużyny.
Lv 2 Breath of Ice – 100 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Lv 3 Kindness Rain – leczy wszystkie HP i niweluje negatywne statusy u wszystkich członków drużyny.
Lv 4 Silent Lake – chroni przed magią wszystkich członków drużyny przez 3 kolejki.
Lv 5 Mother Ocean – leczy wszystkie HP, niweluje negatywne statusy i wskrzesza wszystkich poległych bohaterów w drużynie.
Lightning / Thunder Rune
Lv 1 Berserk Blow - 100 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Lv 2 Thunder Runner - 300 obrażeń w jednego przeciwnika.
Lv 3 Soaring Bolt - 600 obrażeń w jednego przeciwnika.
Lv 4 Furious Blow - 900 obrażeń w jednego przeciwnika.
Lv 5 Heavenly Thunder - 1500 obrażeń w jednego przeciwnika.
Earth / Mother Earth Rune
Lv 1 Clay Guardian – zwiększa obronę fizyczną i magiczną wszystkich członków drużyny na 3 kolejki.
Lv 2 Vengeful Child – całkowicie chroni jednego członka drużyny przed jednym zaklęciem.
Lv 3 Guardian Earth – leczy wszystkich członków drużyny z działania wszystkich negatywnych statusów.
Lv 4 Earthquake – 700 obrażeń we wszystkich przeciwników naziemnym.
Lv 5 Canopy Defence – chroni wszystkich członków drużyny przed jednym zaklęciem.
Wind / Cyclone Rune
Lv 1 Wind of Sleep – nakłada na wszystkich przeciwników status Sleep.
Lv 2 Healing Wind – leczy HP i niweluje działanie negatywnych statusów u jednej postaci.
Lv 3 The Shredding – 300 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Lv 4 Funeral Wind – 300 obrażeń w jednego przeciwnika i natychmiast zabija go z 25% szansą.
Lv 5 Shining Wind – 500 obrażeń we wszystkich przeciwników i leczy 300 HP wszystkim członków drużyny.
Dodatkowo 2 postacie mogą rzucić jeden silny czar, będący połączeniem 2 najsilniejszych czarów. Muszą mieć do tego odpowiednią kombinację Run, oraz dostę do czarów 4 poziomów (naturalnie chociarz 1 MP każda z postaci). Oto lista kombinacji i efekt:
Water + Lightning = Thunder God – 1500 obrażeń w jednego przeciwnika plus leczy i wskrzesza wszystkich członków drużyny.
Water + Wind = Water Dragon – 900 obrażeń we wszystkich przeciwników plus leczy i wskrzesza wszystkich członków drużyny.
Wind + Earth = Fierce Wind Fangs – 1500 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Earth + Fire = Scorched Earth – 1500 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Fire + Lightning = Flame Array – 2000 obrażeń w jednego przeciwnika i 1000 w resztę wrogów. .
Czyli runy jedyne w swoim rodzaju. Mają je (lub będą mieć) niektóre postacie razem z rekrutacją. Nie można ich ściągnąć i dać komuś innemu. Oto lista i kto dany run posaida:
Rune of Punishment
Posiadacz: Hero
Lv 1 Eternal Ordeal – 300 obrażeń na jednego przeciwnika i 30 w bohatera.
Lv 2 Double-Edged Sword – 150 obrażeń we wszystkich przeciwników i 50 w bohatera.
Lv 3 Voice of Death – zabija jednego przeciwnika (jeśli nie jest odporny) i zabija bohatera z 10% skutecznością.
Lv 4 Everlasting Mercy – 500 obrażeń we wszystkich przeciwników i leczy 500 HP wszystkim członkom drużyny.
Soul Eater
Posiadacz: Ted
Lv 1 Finger of Death – wysysa HP z jednego przeciwnika i przenosi wyssane HP do Teda.
Lv 2 Black Shadow - 300 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Lv 3 Hades – wysysa HP ze wszystkich przeciwnika i przenosi wyssane HP do Teda.
Lv 4 Judgement – 1500 obrażeń na jednego przeciwnika
. Blinking Rune
Posiadacz: Viki
Lv 1 Ready! – teleportuje z walki jednego przeciwnika. Czasami teleportuje Viki.
Lv 2 Set! – 200 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Lv 3 Go! – teleportuje z walki wszystkich przeciwników.
Firefly Rune
Posiadacz: Eugene
Eugene jest zawsze pierwszym celem przeciwników.
Red Rose Rune
Posiadacz: Reinbach
Reibach wykonuje „piękny” atak na jednego przeciwnika.
Falcon Rune
Posiadacz: Kika
Atak powodujący potrójne obrażenia w jednego przeciwnika.
Charm Rune
Posiadacz: Jeane
Czasami przeciwnik weźmie na siebie atak kolegi zamiast Jeane.
Waking Rune
Posiadacz: Ornan
Ornan wchodzi do walki ze statusem Sleep. Obudzony natychmiast dostaje Berserk.
Shrike Rune
Posiadacz: Mizuki
Atak powodujący podwójne obrażenia w jednego przeciwnika.
Runy nie posiadają jakichkolwiek zaklęć, ale założone wykazują swą moc podczas walki, dając różnorakie bonusy..
Alert – nosiciel wchodzi do walki ze statusem Sleep. Budzi się po 4 kolejkach ze statusem Berserk. Dostaje ten status, jeśli zostanie obudzona przed upływem 4 kolejek.
Champions Rune – eliminuje losowe walki ze stosukowo słabszymi, od aktualnej drużyny, przeciwnikami.
Counter Rune – zwiększa szansę na kontrowanie ataku przeciwnika.
Double-Strike Rune – nosiciel zadaje podwójne obrażenia, ale otrzymuje też silniejsze obrażenia od przeciwników.
Drain Rune – leczy nosiciela w krytycznym stanie.
Fortune Rune – podwaja otrzymane po walce EXP.
Fury Rune – nosiciel jest zawsze Berserk.
Killer Rune – zwiększa częstotliwość krytycznych obrażeń.
Medicine Rune – nosiciel natychmiast używa Medicine na postaciach w krytycznym stanie.
Prosperity Rune – podwaja otrzymane po walce pieniądze.
Skunk Rune – nosiciel nie zostanie zaatakowany przez przeciwników.
Slash Rune – dodaje nową komendę. Zabija stosukowo słabszych przeciwników.
Sunbeam Rune – leczy niewielką ilość HP co kolejkę.
Violence Rune – nosiciel w berserk zadaje silniejsze obrażenia.
Warrior Rune – zwiększa atak fizyczny nosiciela, ale zmniejsza jego obronę fizyczną.
Wizard Rune- zwiększa atak magiczny nosiciela, ale zmniejsza jego obronę magiczną.
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.