Runy

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Runy. Punkt stały i w większości niezmieniony od początków serii. Znajdujemy je najpierw w postaci orbów, z których runista nakłada właściwa runę. Runy dzięlą się na:

Elementarne

Podstawowe 5 żywiołów, czyli ogień, woda, piorun, ziemia i wiatr. Obrażenia opisane obok czarów są tylko umowną średnią. Rzeczywiste obrażenia zależą głównie od statystyk postaci, która dany czar rzuca.

Fire / Rage Rune
Lv 1 Flaming Arrow – 100 obrażeń w jednego przeciwnika.
Lv 2 Dancing Flames – 150 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Lv 3 Blazing Wall – 1300 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Lv 4 Explosion - 500 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Lv 5 Final Flame - 700 obrażeń we wszystkich przeciwników.

Water / Flowing Rune
Lv 1 Kindness Drop – leczy HP i niweluje negatywne statusy u jednego członka drużyny.
Lv 2 Breath of Ice – 100 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Lv 3 Kindness Rain – leczy wszystkie HP i niweluje negatywne statusy u wszystkich członków drużyny.
Lv 4 Silent Lake – chroni przed magią wszystkich członków drużyny przez 3 kolejki.
Lv 5 Mother Ocean – leczy wszystkie HP, niweluje negatywne statusy i wskrzesza wszystkich poległych bohaterów w drużynie.

Lightning / Thunder Rune
Lv 1 Berserk Blow - 100 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Lv 2 Thunder Runner - 300 obrażeń w jednego przeciwnika.
Lv 3 Soaring Bolt - 600 obrażeń w jednego przeciwnika.
Lv 4 Furious Blow - 900 obrażeń w jednego przeciwnika.
Lv 5 Heavenly Thunder - 1500 obrażeń w jednego przeciwnika.

Earth / Mother Earth Rune
Lv 1 Clay Guardian – zwiększa obronę fizyczną i magiczną wszystkich członków drużyny na 3 kolejki.
Lv 2 Vengeful Child – całkowicie chroni jednego członka drużyny przed jednym zaklęciem.
Lv 3 Guardian Earth – leczy wszystkich członków drużyny z działania wszystkich negatywnych statusów.
Lv 4 Earthquake – 700 obrażeń we wszystkich przeciwników naziemnym.
Lv 5 Canopy Defence – chroni wszystkich członków drużyny przed jednym zaklęciem.

Wind / Cyclone Rune
Lv 1 Wind of Sleep – nakłada na wszystkich przeciwników status Sleep.
Lv 2 Healing Wind – leczy HP i niweluje działanie negatywnych statusów u jednej postaci.
Lv 3 The Shredding – 300 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Lv 4 Funeral Wind – 300 obrażeń w jednego przeciwnika i natychmiast zabija go z 25% szansą.
Lv 5 Shining Wind – 500 obrażeń we wszystkich przeciwników i leczy 300 HP wszystkim członków drużyny.

Dodatkowo 2 postacie mogą rzucić jeden silny czar, będący połączeniem 2 najsilniejszych czarów. Muszą mieć do tego odpowiednią kombinację Run, oraz dostę do czarów 4 poziomów (naturalnie chociarz 1 MP każda z postaci). Oto lista kombinacji i efekt:

Water + Lightning = Thunder God – 1500 obrażeń w jednego przeciwnika plus leczy i wskrzesza wszystkich członków drużyny.
Water + Wind = Water Dragon – 900 obrażeń we wszystkich przeciwników plus leczy i wskrzesza wszystkich członków drużyny.
Wind + Earth = Fierce Wind Fangs – 1500 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Earth + Fire = Scorched Earth – 1500 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Fire + Lightning = Flame Array – 2000 obrażeń w jednego przeciwnika i 1000 w resztę wrogów. .

Unikalne Runy


Czyli runy jedyne w swoim rodzaju. Mają je (lub będą mieć) niektóre postacie razem z rekrutacją. Nie można ich ściągnąć i dać komuś innemu. Oto lista i kto dany run posaida:

Rune of Punishment
Posiadacz: Hero
Lv 1 Eternal Ordeal – 300 obrażeń na jednego przeciwnika i 30 w bohatera.
Lv 2 Double-Edged Sword – 150 obrażeń we wszystkich przeciwników i 50 w bohatera.
Lv 3 Voice of Death – zabija jednego przeciwnika (jeśli nie jest odporny) i zabija bohatera z 10% skutecznością.
Lv 4 Everlasting Mercy – 500 obrażeń we wszystkich przeciwników i leczy 500 HP wszystkim członkom drużyny.

Soul Eater
Posiadacz: Ted
Lv 1 Finger of Death – wysysa HP z jednego przeciwnika i przenosi wyssane HP do Teda.
Lv 2 Black Shadow - 300 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Lv 3 Hades – wysysa HP ze wszystkich przeciwnika i przenosi wyssane HP do Teda.
Lv 4 Judgement – 1500 obrażeń na jednego przeciwnika

. Blinking Rune
Posiadacz: Viki
Lv 1 Ready! – teleportuje z walki jednego przeciwnika. Czasami teleportuje Viki.
Lv 2 Set! – 200 obrażeń we wszystkich przeciwników.
Lv 3 Go! – teleportuje z walki wszystkich przeciwników.

Firefly Rune
Posiadacz: Eugene
Eugene jest zawsze pierwszym celem przeciwników.

Red Rose Rune
Posiadacz: Reinbach
Reibach wykonuje „piękny” atak na jednego przeciwnika.

Falcon Rune
Posiadacz: Kika
Atak powodujący potrójne obrażenia w jednego przeciwnika.

Charm Rune
Posiadacz: Jeane
Czasami przeciwnik weźmie na siebie atak kolegi zamiast Jeane.

Waking Rune
Posiadacz: Ornan
Ornan wchodzi do walki ze statusem Sleep. Obudzony natychmiast dostaje Berserk.

Shrike Rune
Posiadacz: Mizuki
Atak powodujący podwójne obrażenia w jednego przeciwnika.

Runy bez zaklęć


Runy nie posiadają jakichkolwiek zaklęć, ale założone wykazują swą moc podczas walki, dając różnorakie bonusy..

Alert – nosiciel wchodzi do walki ze statusem Sleep. Budzi się po 4 kolejkach ze statusem Berserk. Dostaje ten status, jeśli zostanie obudzona przed upływem 4 kolejek.

Champions Rune – eliminuje losowe walki ze stosukowo słabszymi, od aktualnej drużyny, przeciwnikami.

Counter Rune – zwiększa szansę na kontrowanie ataku przeciwnika.

Double-Strike Rune – nosiciel zadaje podwójne obrażenia, ale otrzymuje też silniejsze obrażenia od przeciwników.

Drain Rune – leczy nosiciela w krytycznym stanie.

Fortune Rune – podwaja otrzymane po walce EXP.

Fury Rune – nosiciel jest zawsze Berserk.

Killer Rune – zwiększa częstotliwość krytycznych obrażeń.

Medicine Rune – nosiciel natychmiast używa Medicine na postaciach w krytycznym stanie.

Prosperity Rune – podwaja otrzymane po walce pieniądze.

Skunk Rune – nosiciel nie zostanie zaatakowany przez przeciwników.

Slash Rune – dodaje nową komendę. Zabija stosukowo słabszych przeciwników.

Sunbeam Rune – leczy niewielką ilość HP co kolejkę.

Violence Rune – nosiciel w berserk zadaje silniejsze obrażenia.

Warrior Rune – zwiększa atak fizyczny nosiciela, ale zmniejsza jego obronę fizyczną.

Wizard Rune- zwiększa atak magiczny nosiciela, ale zmniejsza jego obronę magiczną.

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 4413
  • Głosy oddane: 4
  • Średnia ocen: 7.8

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.