Runy

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Jeśli obok nazwy runy znajduje się imię postaci, to oznacza, że dana runa jest unikalna i noszona tylko przez wyznaczoną osobę. Nie można jej zdjąć, ani znaleźć drugiej innej.

W przypadku czarów zadających obrażenia, wartości na początku opisu oznaczają symboliczną siłę czaru. W rzeczywistiości, dobrze wyszkolony mag potrafi zadać większe obrażenia od podanych.


Runy czarów

Każda z run posiada własną listę dostępnych czarów. Do ich użycia potrzebne jest MP poziomu, do którego czar został przydzielony (od 1 do 4). W przypadku run elementarnych (fire, wind, water, lighting i earth) są 2 poziomy run, podstawowy i wyższy. Podstawowe wykorzystują cztery pierwsze czary, zaś zaawansowane cztery ostatnie (od lv 2, do 5).


Fire/Rage Rune

  • Lv 1 Flaming Arrows – 100+ obrażeń w jednego przeciwnika
  • Lv 2 Dancing Flames – 200+ obrażeń w niewielkie skupisko przeciwników
  • Lv 3 Blazing Wall – 300+ obrażeń w rząd przeciwników
  • Lv 4 Explosion – 700+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 5 Final Flame – 1200+ obrażeń we wszystkich przeciwników

Water/Flowing Rune

  • Lv 1 Kindness Drops – odnawia całe HP i zdejmuje negatywne statusy z jednej postaci
  • Lv 2 Breath of Ice - 100+ obrażeń we wszystkich wrogów
  • Lv 3 Kindness Rain – odnawia 300 HP wszystkich postaci
  • Lv 4 Silent Lake – uniemożliwia używanie czarów wszystkim na polu walki na okres 5 tur
  • Lv 5 Mother Ocean – wskrzesza i odnawia całe HP jednej postaci

Lightning/Thunder Rune

  • Lv 1 Thunder Runner – 100+ obrażeń w kolumnę przeciwników
  • Lv 2 Berserk Blow – 300+ obrażeń w jednego przeciwnika
  • Lv 3 Soaring Bolt - 900+ obrażeń, podzielonych na wszystkich przeciwników
  • Lv 4 Furious Blow – 1000+ obrażeń w kolumnę przeciwników
  • Lv 5 Thunder Storm – 1100+ obrażeń we wszystkich przeciwników

Earth/Mother Earth Rune

  • Lv 1 Clay Guardian – zwiększa obronę fizyczną i magiczną wszystkich postaci na 3 tury
  • Lv 2 Vengeful Child – chroni jedną postać przed jednym zaklęciem
  • Lv 3 Guardian Earth – zdejmuje negatywne statusy ze wszystkich postaci
  • Lv 4 Earthquake – 800+ obrażeń we wszystkich naziemnych przeciwników
  • Lv 5 Canopy Defense – chroni każdą postać przed jednym zaklęciem

Wind/Cyclone Rune

  • Lv 1 Wind of Sleep – zakłada Sleep (20%) na wszystkich przeciwników
  • Lv 2 Healing Wind - odnawia całe HP i zdejmuje negatywne statusy z jednej postaci
  • Lv 3 The Shredding – 200+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 4 Funeral Wind – 300+ obrażeń z szansą na natychmiastowe uśmiercenie (50%) wszystkich przeciwników
  • Lv 5 Shining Wind – 500+ obrażeń we wszystkich przeciwników, oraz leczy 300+ HP wszystkich postaci

Shield Rune

  • Lv 1 Battle Oath – zakłada Fury (40%) na wszystkie postacie
  • Lv 2 Great Blessing – odnawia 200 HP wszystkich postaci
  • Lv 3 Battlefield – zwiększa siłę magii wszystkich postaci na 3 tury

Pale Gate Orb

  • Lv 1 Open Gate – 100+ obrażeń, lub natychmiastowe uśmiercenie (30%) w skupisko przeciwników
  • Lv 2 Royal Passage – 350+ obrażeń w jednego przeciwnika
  • Lv 3 Pale Palace – 600+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 4 Empty World – 900+ obrażeń we wszystkich przeciwników (sprzymierzeńcy też otrzymują obrażenia)

Ressurection Rune

  • Lv 1 Scolding – 50+ obrażeń w jednego przeciwnika
  • Lv 2 Yell – wskrzesza jedną postać
  • Lv 3 Charm Arrow – 300+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 4 Scream – odnawia 300 HP wszystkich postaci

Rage Sword Rune

  • Lv 1 Sword of Rage – zakłada żywioł ognia na broń użytkownika, 1.1x obrażeń
  • Lv 2 Fire Guard – zwiększa wytrzymałość postaci na ogień
  • Lv 3 True Rage - zakłada żywioł ognia na broń użytkownika, 1.2x obrażeń

Thunder Sword Rune

  • Lv 1 Sword of Thunder – zakłada żywioł piorunów na broń użytkownika, 1.1x obrażeń
  • Lv 2 Lighning Guard – zwiększa wytrzymałość postaci na pioruny
  • Lv 3 True Thunder - zakłada żywioł piorunów na broń użytkownika, 1.2x obrażeń

Flowing Sword Rune

  • Lv 1 Sword of Flowing – zakłada żywioł wody na broń użytkownika, 1.1x obrażeń
  • Lv 2 Water Guard – zwiększa wytrzymałość postaci na wodę
  • Lv 3 True Flowing - zakłada żywioł wody na broń użytkownika, 1.2x obrażeń

Cyclone Sword Rune

  • Lv 1 Sword of Cyclone – zakłada żywioł wiatru na broń użytkownika, 1.1x obrażeń
  • Lv 2 Wind Guard – zwiększa wytrzymałość postaci na wiatr
  • Lv 3 True Cyclone - zakłada żywioł wiatru na broń użytkownika, 1.2x obrażeń

M.Earth Sword Rune

  • Lv 1 Sword of Earth – zakłada żywioł ziemi na broń użytkownika, 1.1x obrażeń
  • Lv 2 Earth Guard – zwiększa wytrzymałość postaci na ziemię
  • Lv 3 True Mother - zakłada żywioł ziemi na broń użytkownika, 1.2x obrażeń

Condemnation Rune

  • Lv 1 Black Shiver – 100+ obrażeń w jednego przeciwnika, 10+ obrażeń w użytkownika
  • Lv 2 Endless Ordeal – 300+ obrażeń w jednego przeciwnika, 50+ obrażeń w użytkownika
  • Lv 3 Inevitable Blade – 300+ obrażeń we wszystkich przeciwników, 100+ obrażeń w użytkownika
  • Lv 4 Dark Summoning – uśmierca jednego przeciwnika (80%) i użytkownika (10%)

Dawn Rune (Prince)

  • Lv 1 Time of Wakening – zdejmuje negatywne status ze wszystkich postaci
  • Lv 2 First Ray – 400+ obrażeń w kolumnę przeciwników
  • Lv 3 Light of Day – wskrzesza i odnawia całe HP jednej postaci
  • Lv 4 Crimson Sky – 1200+ obrażeń we wszystkich przeciwników

Twilight Rune (Lyon)

  • Lv 1 Evening Dusk – zakłada na wszystkich przeciwników Sleep (20%)
  • Lv 2 Setting Sun – 300+ obrażeń, lub natychmiastowe uśmiercenie (70%) jednego przeciwnika
  • Lv 3 Silent Afterglow – 600+ obrażeń w rząd przeciwników
  • Lv 4 Vermillion Sky – 1300+ obrażeń we wszystkich przeciników

Star Rune (Zerase)

  • Lv 1 Twinkling Star – 300+ obrażeń w jednego przeciwnika
  • Lv 2 Starry Stillness –zakłada sleep (20%), oraz Silence (30%) na wszystkich przeciwników
  • Lv 3 Comet – 800+ obrażeń w kolumnę przeciwników
  • Lv 4 Meteor Shower – 1000+ obrażeń we wszystkich przeciwników

DoReMi Rune (Cornelio)

  • Lv 1 Fugue – rekrutuje napotkanego w czasie walki DoReMi Elfa
  • Lv 2 Serenede – zakłada Steep (20%) na wszystkich przeciwników (potrzebuje 2 DoReMi Elfy)
  • Lv 3 March – zakłada Fury i Alert (50%) na wszystkie postacie (potrzebuje 3 DoReMi Elfy)
  • Lv 4 Concerto – 1500+ obrażeń we wszystkich przeciwników (potrzebuje 4 DoReMi Elfy)

Beast Rune (Ernst)

  • Lv 1 Transformation – przemienia Ernsta z leopard w człowieka (raz na walkę)
  • Lv 2 Resounding Roar – zakłada unbalance na wszystkich przeciwników (tylko jako człowiek)
  • Lv 3 Ripping Claws – 700+ obrażeń w rząd przeciwników (tylko jako człowiek)
  • Lv 4 Devouring Jaws – zabija jednego przeciwnika, odnawia własne HP (tylko jako człowiek)

Blinking Rune (Viki)

  • Lv 1 Ready! – teleportuje jednego przeciwnika --- lub jedną postać, jeśli zaklęcie zawiedzie
  • Lv 2 Set! – 200+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 3 Go! – teleportuje wszystkich przeciwników --- lub jedną postać, jeśli czar zawiedzie

Dodatkowo czary można ze sobą łączyć, tworząc potężniejszą wersję. Żeby to było możliwe, w czasie walki muszą być obecne postacie mające założone wymagane runy (nie wspominając o MP na odpowiedni poziom).


Rage + M.Earth = Scorched Earth

  • Lv 1 300+ obrażeń we wszystkich przeciwników naziemnych
  • Lv 2 500+ obrażeń we wszystkich przeciwników naziemnych
  • Lv 3 1000+ obrażeń we wszystkich przeciwników naziemnych
  • Lv 4 1600+ obrażeń we wszystkich przeciwników naziemnych

M.Earth + Cyclone = Fierce Wind Fangs

  • Lv 1 300+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 2 500+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 3 1000+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 4 1600+ obrażeń we wszystkich przeciwników

Cyclone + Flowing = Water Dragon

  • Lv 1 300+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 2 500+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 3 1000+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 4 1600+ obrażeń we wszystkich przeciwników

Flowing + Thunder = Thunder God

  • Lv 1 300+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 2 500+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 3 1000+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 4 1600+ obrażeń we wszystkich przeciwników

Rage + Thunder = Flame Array

  • Lv 1 300+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 2 500+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 3 1000+ obrażeń we wszystkich przeciwników
  • Lv 4 1600+ obrażeń we wszystkich przeciwników

Dawn + Twilight = Creation

  • Lv 1 500+ obrażeń we wszystkich przeciwników, odnawia niewiele HP wszystkich postaci
  • Lv 2 750+ obrażeń we wszystkich przeciwników, odnawia średnią ilość HP wszystkich postaci
  • Lv 3 1000+ obrażeń we wszystkich przeciwników, odnawia dużo HP wszystkich postaci
  • Lv 4 1500+ obrażeń we wszystkich przeciwników, w pełni odnawia HP wszystkich postaci

Runy umiejętności

W przeciwieństwie do powyższych run, poniższa grupa posiada tylko jedną komendę, która w ogóle nie potrzebuje MP, chociaż większość można użyć tylko raz na walkę. Kto może założyć runę zależy głównie od typu broni, którą postać posiada (wskazane na początku opisu).


Howling Rune
– zakłada na sprzymierzone potwory Fury
Viper Rune
– 1-ręczne miecze: natychmiastowe uśmiercenie, zmniejszona celność
Titan Rune
– 2-ręczne miecze: 1.5x obrażeń
Unicorn Rune
– włócznie: 0.8x obrażeń w kolumnę przeciwników
Minotaur Rune
– topory: 0.6x obrażeń w skupisko przeciwników
Lion Rune
– pięści: 1.5x obrażeń
Kite Rune
– broń rzucana: 0.5x obrażeń we wszystkich przeciwników
Great Hawk Rune
– łuki: 0.5x obrażeń we wszystkich przeciwników
Pixie Rune
– różdżki: 2x obrażeń
Ogre Rune
– maczugi: 0.6x obrażeń w pierwszy rząd przeciwników

Falcon Rune
– 3x obrażenia w jednego przeciwnika, obniża celność (Belcoot)
Swallow Rune
– 20% natychmiastowe uśmiercenie, lub 2x obrażenia (Richard)
Sicle Rune
– 1x obrażenia we wszystkich wrogów na drodze do celu (Hazuki)
Red Rose Rune
– 2x obrażenia w jednego przeciwnika. Zakłada unfriendly na wszystkie postacie (Josephine)
Mischief Rune
– od 0.2 do 1x obrażenia we wszystkich przeciwników (Lu)
Boar Rune
– 3x obrażenia w jednego przeciwnika. Zmniejszona celność (Nikea)
Shrike Rune
– 2x obrażenia w jednego przeciwnika (Sagiri)
Fierce Tiger Rune
– 2x obrażenia w jednego przeciwnika (Shoon)
Gadget Rune
– 0.4x obrażenia we wszystkich przeciwników (Sorensen)
Wrath Rune
– odnawia 50% utraconego HP, zakłada Fury (Zegai)
Angry Dragon Rune
– 2x obrażenia w jednego przeciwnika (Yahr)

Runy Pasywne

Ostatnia grupa, to runy, które działają od momentu założenia.


Strike-Back Rune
– zawsze kontruje ataki, unik zmniejszony o połowę
Double-Edged Rune
– zadaje i otrzymuje podwojone obrażenia
Mutli-Strike Rune
– ilość uderzeń +10%, 2x obrażenia otrzymane
Killer Rune
– 1.5x szansa na krytyczny atak, natychmiastowe uśmiercenie 10%
Gale Rune
– atakuje pierwszy
Counter Rune
– 1.5x szansa na kontratak
Power Rune
– 1.5x atak, obrona fizyczna zmniejszona o połowę
Magical Orb
– 1.5x magia, obrona magiczna zmniejszona o połowę
Fire Sealing Rune
– chroni przed magią ognia, odporność na magię wody zmniejszona
Water Sealing Rune
– chroni przed magią wody, odporność na magie ognia zmniejszona
Wall Rune
– 2x obrona, ale postać może tylko się bronić
Waking Rune
– zaczyna walkę ze statusem Sleep. Zakłada Fury po obudzeniu
Turtle Rune
– chroni przed negatywnymi statusami
Firefly Rune
– staje się celem przeciwników
Skunk Rune
– przeciwnicy nie będę nosiciela atakować
Alert Rune
– zakłada status Alert, po pierwszych 3 turach
Fury Rune
– 1.5x obrażenia, zmniejszona celność
Phero Rune
– postacie o przeciwnej płci chronią nosiciela
Sunbeam Rune
– auto regeneracja HP po każdej turze/kroku
Drain Rune
– wysysa HP, po ataku fizycznym
Equilibrium Rune
– chroni przed statusem Unbalance
Magic Absorb Rune
– odnawia 1 MP przy udanym ataku
Boundary Rune
– 0.2x otrzymane obrażenia magiczne, fizyczna obrona zredukowana do 0
Steel Rune
– 0.2x otrzymane obrażenia fizyczne, obrona magiczna zredukowana do 0
Violence Rune
– zakłada status Violence, po dwukrotnym otrzymaniu obrażeń
Boost Rune
– zwiększa siłę na 3 tury, po których HP zredukowane jest do 1
Crazed Rune
– 2x obrażenia zadawane, nie można wydawać poleceń
Knight Rune
– chroni postacie z HP mniejszym o 1/5
Fortune Rune
– wszystkie postacie w drużynie dostają 2x więcej EXP
Prosperity
– 2x więcej otrzymanego Potch po walce
Champion Rune
– redukuje częstotliwość pojawiania się słabych przeciwników
Great Firefly Rune
– zwiększa częstotliwość walk
Silence Rune
– zakłada Silence przy ataku (30%)
Poison Rune
– zakłada Poison przy ataku (30%)
Venom Rune
– zakłada Venom przy ataku (30%)
Sleep Rune
– zakłada Sleep przy ataku (30%)
Hunter Rune
– jeśli nosiciel trafi, przeciwnik zawsze zgubi przedmiot po walce

Godspeed Rune
– 2x prędkość ruchu, 100% szansa na ucieczkę (Cathari)
Parent Turtle Rune
– 50% osłona dla wszystkich postaci przed założeniem negatywnego statusu (Genoh)
Charm Rune
– zakłada Charm (50%) na każdego przeciwnika, który próbuje zaatakować Jeane (Jeane)
Raven Rune
– 100% unik ataków wycelowanych w Ravena wewnątrz dungeonów (Raven)

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 3668
  • Głosy oddane: 3
  • Średnia ocen: 10.0

Komentarze (3)

Gość ~ 07 lutego 2009, 14:04
gdzie można znaleść Champion Rune? Prosze o pomoc....

nick96
Gość ~ 07 lutego 2009, 14:16
Gdzie można znaleść Champion Rune prosze o pomoc.....
Gość ~ 07 lutego 2009, 14:17
Gdzie można znaleść Champion Rune prosze o pomoc.....

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.