Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
Jeśli obok nazwy runy znajduje się imię postaci, to oznacza, że dana runa jest unikalna i noszona tylko przez wyznaczoną osobę. Nie można jej zdjąć, ani znaleźć drugiej innej.
W przypadku czarów zadających obrażenia, wartości na początku opisu oznaczają symboliczną siłę czaru. W rzeczywistiości, dobrze wyszkolony mag potrafi zadać większe obrażenia od podanych.
Runy czarów
Każda z run posiada własną listę dostępnych czarów. Do ich użycia potrzebne jest MP poziomu, do którego czar został przydzielony (od 1 do 4). W przypadku run elementarnych (fire, wind, water, lighting i earth) są 2 poziomy run, podstawowy i wyższy. Podstawowe wykorzystują cztery pierwsze czary, zaś zaawansowane cztery ostatnie (od lv 2, do 5).
Fire/Rage Rune
- Lv 1 Flaming Arrows – 100+ obrażeń w jednego przeciwnika
- Lv 2 Dancing Flames – 200+ obrażeń w niewielkie skupisko przeciwników
- Lv 3 Blazing Wall – 300+ obrażeń w rząd przeciwników
- Lv 4 Explosion – 700+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 5 Final Flame – 1200+ obrażeń we wszystkich przeciwników
Water/Flowing Rune
- Lv 1 Kindness Drops – odnawia całe HP i zdejmuje negatywne statusy z jednej postaci
- Lv 2 Breath of Ice - 100+ obrażeń we wszystkich wrogów
- Lv 3 Kindness Rain – odnawia 300 HP wszystkich postaci
- Lv 4 Silent Lake – uniemożliwia używanie czarów wszystkim na polu walki na okres 5 tur
- Lv 5 Mother Ocean – wskrzesza i odnawia całe HP jednej postaci
Lightning/Thunder Rune
- Lv 1 Thunder Runner – 100+ obrażeń w kolumnę przeciwników
- Lv 2 Berserk Blow – 300+ obrażeń w jednego przeciwnika
- Lv 3 Soaring Bolt - 900+ obrażeń, podzielonych na wszystkich przeciwników
- Lv 4 Furious Blow – 1000+ obrażeń w kolumnę przeciwników
- Lv 5 Thunder Storm – 1100+ obrażeń we wszystkich przeciwników
Earth/Mother Earth Rune
- Lv 1 Clay Guardian – zwiększa obronę fizyczną i magiczną wszystkich postaci na 3 tury
- Lv 2 Vengeful Child – chroni jedną postać przed jednym zaklęciem
- Lv 3 Guardian Earth – zdejmuje negatywne statusy ze wszystkich postaci
- Lv 4 Earthquake – 800+ obrażeń we wszystkich naziemnych przeciwników
- Lv 5 Canopy Defense – chroni każdą postać przed jednym zaklęciem
Wind/Cyclone Rune
- Lv 1 Wind of Sleep – zakłada Sleep (20%) na wszystkich przeciwników
- Lv 2 Healing Wind - odnawia całe HP i zdejmuje negatywne statusy z jednej postaci
- Lv 3 The Shredding – 200+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 4 Funeral Wind – 300+ obrażeń z szansą na natychmiastowe uśmiercenie (50%) wszystkich przeciwników
- Lv 5 Shining Wind – 500+ obrażeń we wszystkich przeciwników, oraz leczy 300+ HP wszystkich postaci
Shield Rune
- Lv 1 Battle Oath – zakłada Fury (40%) na wszystkie postacie
- Lv 2 Great Blessing – odnawia 200 HP wszystkich postaci
- Lv 3 Battlefield – zwiększa siłę magii wszystkich postaci na 3 tury
Pale Gate Orb
- Lv 1 Open Gate – 100+ obrażeń, lub natychmiastowe uśmiercenie (30%) w skupisko przeciwników
- Lv 2 Royal Passage – 350+ obrażeń w jednego przeciwnika
- Lv 3 Pale Palace – 600+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 4 Empty World – 900+ obrażeń we wszystkich przeciwników (sprzymierzeńcy też otrzymują obrażenia)
Ressurection Rune
- Lv 1 Scolding – 50+ obrażeń w jednego przeciwnika
- Lv 2 Yell – wskrzesza jedną postać
- Lv 3 Charm Arrow – 300+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 4 Scream – odnawia 300 HP wszystkich postaci
Rage Sword Rune
- Lv 1 Sword of Rage – zakłada żywioł ognia na broń użytkownika, 1.1x obrażeń
- Lv 2 Fire Guard – zwiększa wytrzymałość postaci na ogień
- Lv 3 True Rage - zakłada żywioł ognia na broń użytkownika, 1.2x obrażeń
Thunder Sword Rune
- Lv 1 Sword of Thunder – zakłada żywioł piorunów na broń użytkownika, 1.1x obrażeń
- Lv 2 Lighning Guard – zwiększa wytrzymałość postaci na pioruny
- Lv 3 True Thunder - zakłada żywioł piorunów na broń użytkownika, 1.2x obrażeń
Flowing Sword Rune
- Lv 1 Sword of Flowing – zakłada żywioł wody na broń użytkownika, 1.1x obrażeń
- Lv 2 Water Guard – zwiększa wytrzymałość postaci na wodę
- Lv 3 True Flowing - zakłada żywioł wody na broń użytkownika, 1.2x obrażeń
Cyclone Sword Rune
- Lv 1 Sword of Cyclone – zakłada żywioł wiatru na broń użytkownika, 1.1x obrażeń
- Lv 2 Wind Guard – zwiększa wytrzymałość postaci na wiatr
- Lv 3 True Cyclone - zakłada żywioł wiatru na broń użytkownika, 1.2x obrażeń
M.Earth Sword Rune
- Lv 1 Sword of Earth – zakłada żywioł ziemi na broń użytkownika, 1.1x obrażeń
- Lv 2 Earth Guard – zwiększa wytrzymałość postaci na ziemię
- Lv 3 True Mother - zakłada żywioł ziemi na broń użytkownika, 1.2x obrażeń
Condemnation Rune
- Lv 1 Black Shiver – 100+ obrażeń w jednego przeciwnika, 10+ obrażeń w użytkownika
- Lv 2 Endless Ordeal – 300+ obrażeń w jednego przeciwnika, 50+ obrażeń w użytkownika
- Lv 3 Inevitable Blade – 300+ obrażeń we wszystkich przeciwników, 100+ obrażeń w użytkownika
- Lv 4 Dark Summoning – uśmierca jednego przeciwnika (80%) i użytkownika (10%)
Dawn Rune (Prince)
- Lv 1 Time of Wakening – zdejmuje negatywne status ze wszystkich postaci
- Lv 2 First Ray – 400+ obrażeń w kolumnę przeciwników
- Lv 3 Light of Day – wskrzesza i odnawia całe HP jednej postaci
- Lv 4 Crimson Sky – 1200+ obrażeń we wszystkich przeciwników
Twilight Rune (Lyon)
- Lv 1 Evening Dusk – zakłada na wszystkich przeciwników Sleep (20%)
- Lv 2 Setting Sun – 300+ obrażeń, lub natychmiastowe uśmiercenie (70%) jednego przeciwnika
- Lv 3 Silent Afterglow – 600+ obrażeń w rząd przeciwników
- Lv 4 Vermillion Sky – 1300+ obrażeń we wszystkich przeciników
Star Rune (Zerase)
- Lv 1 Twinkling Star – 300+ obrażeń w jednego przeciwnika
- Lv 2 Starry Stillness –zakłada sleep (20%), oraz Silence (30%) na wszystkich przeciwników
- Lv 3 Comet – 800+ obrażeń w kolumnę przeciwników
- Lv 4 Meteor Shower – 1000+ obrażeń we wszystkich przeciwników
DoReMi Rune (Cornelio)
- Lv 1 Fugue – rekrutuje napotkanego w czasie walki DoReMi Elfa
- Lv 2 Serenede – zakłada Steep (20%) na wszystkich przeciwników (potrzebuje 2 DoReMi Elfy)
- Lv 3 March – zakłada Fury i Alert (50%) na wszystkie postacie (potrzebuje 3 DoReMi Elfy)
- Lv 4 Concerto – 1500+ obrażeń we wszystkich przeciwników (potrzebuje 4 DoReMi Elfy)
Beast Rune (Ernst)
- Lv 1 Transformation – przemienia Ernsta z leopard w człowieka (raz na walkę)
- Lv 2 Resounding Roar – zakłada unbalance na wszystkich przeciwników (tylko jako człowiek)
- Lv 3 Ripping Claws – 700+ obrażeń w rząd przeciwników (tylko jako człowiek)
- Lv 4 Devouring Jaws – zabija jednego przeciwnika, odnawia własne HP (tylko jako człowiek)
Blinking Rune (Viki)
- Lv 1 Ready! – teleportuje jednego przeciwnika --- lub jedną postać, jeśli zaklęcie zawiedzie
- Lv 2 Set! – 200+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 3 Go! – teleportuje wszystkich przeciwników --- lub jedną postać, jeśli czar zawiedzie
Dodatkowo czary można ze sobą łączyć, tworząc potężniejszą wersję. Żeby to było możliwe, w czasie walki muszą być obecne postacie mające założone wymagane runy (nie wspominając o MP na odpowiedni poziom).
Rage + M.Earth = Scorched Earth
- Lv 1 300+ obrażeń we wszystkich przeciwników naziemnych
- Lv 2 500+ obrażeń we wszystkich przeciwników naziemnych
- Lv 3 1000+ obrażeń we wszystkich przeciwników naziemnych
- Lv 4 1600+ obrażeń we wszystkich przeciwników naziemnych
M.Earth + Cyclone = Fierce Wind Fangs
- Lv 1 300+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 2 500+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 3 1000+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 4 1600+ obrażeń we wszystkich przeciwników
Cyclone + Flowing = Water Dragon
- Lv 1 300+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 2 500+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 3 1000+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 4 1600+ obrażeń we wszystkich przeciwników
Flowing + Thunder = Thunder God
- Lv 1 300+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 2 500+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 3 1000+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 4 1600+ obrażeń we wszystkich przeciwników
Rage + Thunder = Flame Array
- Lv 1 300+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 2 500+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 3 1000+ obrażeń we wszystkich przeciwników
- Lv 4 1600+ obrażeń we wszystkich przeciwników
Dawn + Twilight = Creation
- Lv 1 500+ obrażeń we wszystkich przeciwników, odnawia niewiele HP wszystkich postaci
- Lv 2 750+ obrażeń we wszystkich przeciwników, odnawia średnią ilość HP wszystkich postaci
- Lv 3 1000+ obrażeń we wszystkich przeciwników, odnawia dużo HP wszystkich postaci
- Lv 4 1500+ obrażeń we wszystkich przeciwników, w pełni odnawia HP wszystkich postaci
Runy umiejętności
W przeciwieństwie do powyższych run, poniższa grupa posiada tylko jedną komendę, która w ogóle nie potrzebuje MP, chociaż większość można użyć tylko raz na walkę. Kto może założyć runę zależy głównie od typu broni, którą postać posiada (wskazane na początku opisu).
- Howling Rune
- – zakłada na sprzymierzone potwory Fury
- Viper Rune
- – 1-ręczne miecze: natychmiastowe uśmiercenie, zmniejszona celność
- Titan Rune
- – 2-ręczne miecze: 1.5x obrażeń
- Unicorn Rune
- – włócznie: 0.8x obrażeń w kolumnę przeciwników
- Minotaur Rune
- – topory: 0.6x obrażeń w skupisko przeciwników
- Lion Rune
- – pięści: 1.5x obrażeń
- Kite Rune
- – broń rzucana: 0.5x obrażeń we wszystkich przeciwników
- Great Hawk Rune
- – łuki: 0.5x obrażeń we wszystkich przeciwników
- Pixie Rune
- – różdżki: 2x obrażeń
- Ogre Rune
- – maczugi: 0.6x obrażeń w pierwszy rząd przeciwników
- Falcon Rune
- – 3x obrażenia w jednego przeciwnika, obniża celność (Belcoot)
- Swallow Rune
- – 20% natychmiastowe uśmiercenie, lub 2x obrażenia (Richard)
- Sicle Rune
- – 1x obrażenia we wszystkich wrogów na drodze do celu (Hazuki)
- Red Rose Rune
- – 2x obrażenia w jednego przeciwnika. Zakłada unfriendly na wszystkie postacie (Josephine)
- Mischief Rune
- – od 0.2 do 1x obrażenia we wszystkich przeciwników (Lu)
- Boar Rune
- – 3x obrażenia w jednego przeciwnika. Zmniejszona celność (Nikea)
- Shrike Rune
- – 2x obrażenia w jednego przeciwnika (Sagiri)
- Fierce Tiger Rune
- – 2x obrażenia w jednego przeciwnika (Shoon)
- Gadget Rune
- – 0.4x obrażenia we wszystkich przeciwników (Sorensen)
- Wrath Rune
- – odnawia 50% utraconego HP, zakłada Fury (Zegai)
- Angry Dragon Rune
- – 2x obrażenia w jednego przeciwnika (Yahr)
Runy Pasywne
Ostatnia grupa, to runy, które działają od momentu założenia.
- Strike-Back Rune
- – zawsze kontruje ataki, unik zmniejszony o połowę
- Double-Edged Rune
- – zadaje i otrzymuje podwojone obrażenia
- Mutli-Strike Rune
- – ilość uderzeń +10%, 2x obrażenia otrzymane
- Killer Rune
- – 1.5x szansa na krytyczny atak, natychmiastowe uśmiercenie 10%
- Gale Rune
- – atakuje pierwszy
- Counter Rune
- – 1.5x szansa na kontratak
- Power Rune
- – 1.5x atak, obrona fizyczna zmniejszona o połowę
- Magical Orb
- – 1.5x magia, obrona magiczna zmniejszona o połowę
- Fire Sealing Rune
- – chroni przed magią ognia, odporność na magię wody zmniejszona
- Water Sealing Rune
- – chroni przed magią wody, odporność na magie ognia zmniejszona
- Wall Rune
- – 2x obrona, ale postać może tylko się bronić
- Waking Rune
- – zaczyna walkę ze statusem Sleep. Zakłada Fury po obudzeniu
- Turtle Rune
- – chroni przed negatywnymi statusami
- Firefly Rune
- – staje się celem przeciwników
- Skunk Rune
- – przeciwnicy nie będę nosiciela atakować
- Alert Rune
- – zakłada status Alert, po pierwszych 3 turach
- Fury Rune
- – 1.5x obrażenia, zmniejszona celność
- Phero Rune
- – postacie o przeciwnej płci chronią nosiciela
- Sunbeam Rune
- – auto regeneracja HP po każdej turze/kroku
- Drain Rune
- – wysysa HP, po ataku fizycznym
- Equilibrium Rune
- – chroni przed statusem Unbalance
- Magic Absorb Rune
- – odnawia 1 MP przy udanym ataku
- Boundary Rune
- – 0.2x otrzymane obrażenia magiczne, fizyczna obrona zredukowana do 0
- Steel Rune
- – 0.2x otrzymane obrażenia fizyczne, obrona magiczna zredukowana do 0
- Violence Rune
- – zakłada status Violence, po dwukrotnym otrzymaniu obrażeń
- Boost Rune
- – zwiększa siłę na 3 tury, po których HP zredukowane jest do 1
- Crazed Rune
- – 2x obrażenia zadawane, nie można wydawać poleceń
- Knight Rune
- – chroni postacie z HP mniejszym o 1/5
- Fortune Rune
- – wszystkie postacie w drużynie dostają 2x więcej EXP
- Prosperity
- – 2x więcej otrzymanego Potch po walce
- Champion Rune
- – redukuje częstotliwość pojawiania się słabych przeciwników
- Great Firefly Rune
- – zwiększa częstotliwość walk
- Silence Rune
- – zakłada Silence przy ataku (30%)
- Poison Rune
- – zakłada Poison przy ataku (30%)
- Venom Rune
- – zakłada Venom przy ataku (30%)
- Sleep Rune
- – zakłada Sleep przy ataku (30%)
- Hunter Rune
- – jeśli nosiciel trafi, przeciwnik zawsze zgubi przedmiot po walce
- Godspeed Rune
- – 2x prędkość ruchu, 100% szansa na ucieczkę (Cathari)
- Parent Turtle Rune
- – 50% osłona dla wszystkich postaci przed założeniem negatywnego statusu (Genoh)
- Charm Rune
- – zakłada Charm (50%) na każdego przeciwnika, który próbuje zaatakować Jeane (Jeane)
- Raven Rune
- – 100% unik ataków wycelowanych w Ravena wewnątrz dungeonów (Raven)
Komentarze (3)
nick96
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.