Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
Dodatkowy dzień, który zostaje odblokowany po zakończeniu głównego wątku fabularnego. Różni się on znacznie od tego, co dotąd zobaczyłeś, a to z powodu, iż jest on alternatywną wersją (wymiarem) Shibuyi. Spotkasz tu znajome postacie, ale z lekko innymi poglądami, charakterem i zainteresowaniami. Nie ma tutaj podziału na RG i UG, ani niczego związanego z Reaper's Game. Poza różnicami fabularnymi i celem, w samej rozgrywce nie ma różnic, czyli biegasz, walczysz z Noise, zbierasz spinki itd.
Całość można podzielić na dwie części:
This Day Ends With You
Noise: Brassabanfrog, Southerfrog, Fifenfrog, Tradishfrog, Death Trash Mink, Shrew Gazer, Brit Popguin, Classi Corehog, 2-step Boomer, Ambiefox, Doom Metal Drake, Ragtime Drake, Nefastraven, Fusion Shark, Mammoth R&B, wszystkie świnie (Pork City), Panthera Cantus
Tin Pin
Tutaj, Tin Pin (czyli gra w zbijanie spinek przeciwnika z pola walki) jest głównym hobby większości ludzi w Shibuyi i zarazem głównym motywem pierwszej części. Nie walczysz tutaj z Noise, tylko biegasz po mieście i wyzywasz na pojedynki losowych przechodniów.
Przechodząc do opisu przejścia. Na początku możesz spotkać znajome postacie, z którymi możesz zagrać w Tin Pin. Raczej jest to rodzaj rozgrzewki, jeśli nie jesteś zaznajomiony z Tin Pin. Pojedynki te nic nie dają, więc możesz od razu kierować się do miejsca turnieju, czyli Molco. W budynku stocz 2 łatwe rundy eliminacyjne, po czym turniej zostanie przerwany przez złodziei spinek (na szczęście własne zostały oszczędzone). Teraz udaj się do Ramen Don w Dogenzaka. Tutaj zaczyna się główna część, czyli bieganie po mieście, szukając ludzi do pojedynków w Tin Pin. Tym razem, wygrane wynagrodzą cię w postaci, nieraz rzadkich i unikalnych, spinek.
Przy okazji, teraz "towarzyszą" Neku jego partnerzy, co zarazem pozwala wejść do Shibuya River (sam chłopak tam nie wejdzie). Na jego końcu spotkasz znajomą postać, która wyzwie Neku na wielki Final Time Attack, czyli walkę z kolejno: Cornix Canor, Ovis Cantus, Reaper Beat, Leo Cantus, Pteropus Canor, Uzuki Yashiro, Koki Kariya, Uzuki (Berserk) i Kariya (Berserk), Tigris Cantus, Megumi Kitaniji, Anguis Cantus. Walczysz jeden po drugim, bez odpoczynku między walkami. Jeśli przetrwasz do końca z poziomem trudności Hard, lub lepiej, dostaniesz Angel Feather, a twój czas będzie widoczny przy zapisywaniu gry.
Dodatkowo, tylko w Shibuya River, i tylko w tym dniu, możesz spotkać Fifenfrog, bardzo rzadki noise. Jeśli chcesz mieć kompletny Noise Report (i Noise Rhyme przy zapisywaniu), będziesz musiał uzbroić się w cierpliwość. Szansa pokazania się tej żaby w czasie walki jest bardzo mała.
A więc wracając do głównej części rozdziału
Vice Wizard of Slam
Shibuya River - Death God's Pad
Nagroda: Tin Pin Dash
Futoshi
West Exit Bus Terminal
Nagroda: Lucky Panda
Ai
Statue of Hachiko
Nagroda: Lolita Skull
Nao-Nao
104 Building
Nagroda: Peace Full
The Prince
A-East
Nagroda: Lady Luck
Pin Prof
Concert Stage
Nagroda: Tin Pin Shiva
Mina
Shibukyu Main Store
Nagroda: Sparkle Charge
Yammer
Center St. Entrace
Nagroda: Tin Pin Blade
Mrs. Konishi
Center St. Entrance
Nagroda: One Stroke, Vast Wealth
"Shrimp"
Tipsy Tose Hall
Nagroda: 10 Yen
Sota
Shibu-Q Heads
Nagroda: Distortion
Kitaniji
Udagawa Back Street
Nagroda: Long Live the Rock
Makoto
Molco
Nagroda: 10,000 Yen
777, BJ, Tenho
Żeby 777 się pokazał, musisz najpierw spotkać Rhyme w Miyashita Park. Na drodze do Towa Records, nie zaczepiaj Higashizawa w Miyashita Park Underpass, bo Rhyme sobie pójdzie, a 777 będziesz mógł wyzwać dopiero po restarcie dnia.
Towa Records
Nagroda: Lucky Star
W końcu będziesz musiał spotkać Rhyme w Miyashita Park i z jej towarzystwem (wcześniej warto pokonać 777 i jego zespół w Towa Records) wyzwać Higashizawa w sąsiadującym Underpass. Po wygranej, wróć do Ramen Don w Dogenzaka, a z nowym sprzętem ponownie do Miyashita Park, gdzie walczysz kolejno ze złodziejami:
- Tutorial Guy - 5 Yen
- Rhyme - 10,000 Yen
- Uzuki - Tin Pin Rocker
- Kariya - Tin Pin Devil
- Higashizawa (walczysz z nim dwukrotnie) - Tin Pin Golem
To jeszcze nie koniec. Wróć do Molco. Po krótkiej rozmowie możesz wyzwać na pojedynek Shootera, za co dostaniesz Tin Pin Ifrit. Po wygranej pojawi się w Molco jeszcze jedna osoba: Wizard of Slam, którego porażka da ci Tin Pin Bahamut.
Uwaga: po zakończeniu pierwszej części, nie będziesz mógł wejść do Shibuya River.
Pig City
Po zakończeniu powyższego Questu wrócisz na Scramble Crossing. Stąd możesz w końcu udać się do Pig City (na lewo od Dogenzaka). O ile w 7 dniu tygodnia Joshua jedynie liznąłeś podstawę wieżowca, to teraz musisz przebyć cały budynek od parteru, po dach. Na każdym piętrze masz te same zasady: zabij wszystkie (6 grup) noise i zielony pig noise, który się pojawia po uporaniu się z piętrem (tym razem śmierć świń da ci wpis do Noise Report). Żeby nie było łatwo, na każdym piętrze możesz używać tylko spinki nie markowe (Unbranded) oraz z jednej, ustalonej marki (inna marka co piętro). Wspinaczka może być trochę denerwująca (poziom trudności możesz sam ustalić) przez mus zmieniania spinek i obecność w rozdziale Brassbanfrog, które Neku może zranić tylko atakami pozytywnimi (krótkodystansowe), lub z pomocą partnera. Negatywne ataki (długodystansowe) tylko je leczą.
1 Piętro - Mus Rattus
Nagroda: Hamburger + 10,000 Yen
2 Piętro - D+B
Nagroda: Special Dog + 10,000 Yen
3 Piętro - Jupiter of the Monkey
Nagroda: Donuts + 10,000 Yen
4 Piętro - Natural Puppy
Nagroda: Shadow Steak Ramen + 10,000 Yen
5 Piętro - Hip Snake
Nagroda: ATK Capsules + 10,000 Yen
6 Piętro - Wild Boar
Nagroda: DEF Medicine + 10,000 Yen
7 Piętro - Pegaso
Nagroda: The "Tatsumi" Burger + 10,000 Yen
8 Piętro - Sheep Heavenly
Nagroda: Definitivo Chili Dog + 10,000 Yen
9 Piętro - Dragon Couture
Nagroda: Mystic Ramen + 10,000 Yen
10 Piętro - Pavo Real
Nagroda: Absolute Shadow Ramen + 10,000 Yen
11 Piętro - Lapin Angelique
Nagroda: Viper Drink + 10,000 Yen
12 Piętro - Tigre Punks
Nagroda: Mako Sinergy + 10,000 Yen
13 Piętro - Gatito
Nagroda: Curious Mushroom + 10,000 Yen
Na szczycie czeka cię najpotężniejszy boss w grze.
Panthera Cantus
Prawdziwa bestia, zasługująca na tytuł najpotężniejszego bossa w grze. Na dolnym ekranie wykorzystuje podobne ruchy, co Leo Cantus, czyli szarża, z okazjonalnym kopniakiem. Na górze styl Tigris Cantus, czyli posyła klon z niebieskiej wersji. Dla Neku polecam założyć jak najwięcej spinek z Velocity Attack/Crash (Wolf, Tin Pin Rush, Tin Pin Wheel, Velocity Tackle) i po prostu przeciągać Neku po dolnym ekranie żonglując zwierzakiem (nie zapomnij dla bezpieczeństwa jakieś spinki leczniczej). Na górze polecam Joshua, który może dowolnie przenosić się pomiędzy lewitacją, a ziemią, omijając tym samym ataki. Alternatywnie możesz założyć 5 spinek Eden (z psych Holy Field), dzięki którym Neku z Light Puck staje się nietykalny, choć walka może trwać trochę dłużej, jeśli ataki partnera nie są posilane Light Puckiem.
Na początek radzę walczyć z nim na Easy i później podnosić poziom trudności. Jego ataki potrafią być zabójcze, więc jeśli nawet wtedy masz problemy, zakup sporo Mystic Ramen i Mako Sinergy, z którymi pracuj nad DEF.
Po wygranej masz teoretycznie koniec dnia. Możesz jedynie kręcić się po mieście i walczyć z Noise, lub zmienić rozdział w menu Chapters. Przy powtarzaniu dnia, możesz od razu dostać się na szczyt Pig City, rozmawiając z Reaperem na pierwszym piętrze. Pamiętaj, ten dzień kończy się z tobą.
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.