Pins

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Spinki są główną bronią Neku. Nosząc je, młodzieniec może użyć ich moc w walce z nieprzyjaciółmi.

Użycie:

Tak jak ruch bohatera, tak i moc spinek używamy poprzez proste gesty stylusem na dolnym ekraniku konsolki, takie jak dotykanie/naciskanie odpowiedniego celu, poprzez drapanie, szybkie machnięcia, rysowanie kręgów, na dmuchaniu/krzyku do mikrofonu kończąc. Należy pamiętać, że wstawiając dwie spinki o takim samym sposobie aktywacji, pierwszeństwo ma ta, co w menu jest pierwsza od lewej. Dopiero po jej wykorzystaniu (przechodzi w stan Reboot) może być używana druga.

Ewolucja:

Jak Pokemony, tak spinki, przy odpowiednim użyciu, można ulepszyć, zmieniając w potężniejsze wersje. Robimy to tocząc walki i zbierając punkty PP, a gdy spinka zgromadzi wystarczającą ilość, może ewoluować. Podkreślam MOŻE, bo to, czy ewoluuje zależy nie tylko od samej spinki, ale także od rodzaju zgromadzonego PP, których jest w sumie 3:

Battle PP - łatwo zdobywana, po prostu toczysz walki z Noise.
Shutdown PP - gromadzone gdy nie grasz. Im dłuższa przerwa, tym więcej PP (max 297 w jeden tydzień, dłużej nic nie daje), (jeśli nie lubisz czekać, wystarczy w Biosie konsolki zmienić datę)
Mingle PP - w menu możesz włączyć tryb Mingle. W tym czasie konsolka będzie komunikowała się (bez udziału gracza) z innymi użytkownikami konsolki, którzy, w jakikolwiek sposób, korzystają z WiFi (np. grając z kolegami, lub także Minglując). Im więcej ludzi w pobliżu, tym więcej PP. Jeśli nikogo w pobliżu nie ma, to co pewien losowy okres pojawi się małe UFO, które zostawi dla ciebie trochę PP.

To czy spinka w ogóle ewoluuje zależy od rodzaju PP, którego została zgromadzona największa ilość. Można to sprawdzić otwierając menu spinek i sprawdzając kolorowy pasek, pod rysunkiem spinki na górnym ekraniku. Kolor sygnalizuje rodzaj PP:

Battle PP - niebieski
Shutdown PP - zielony
Mingle PP - czerwony

Jeśli wymagany kolor jest dominujący w momencie zgromadzenia ostatniego PP, potrzebnego do uzyskania maksymalnego Lv spinki, to ta zacznie błyskać i zmieni się w nową, zwykle silniejszą. W przeciwnym wypadku, zostanie w swojej słabszej formie na zawsze (choć warto to ostatnie zrobić, by zgromadzić wszystkie spinki dla najlepszej rangi).

Zakładanie

Spinki wystarczy założyć w odpowiednim menu i już Neku może je używać. Oprócz limitu ilości spinek, które można założyć (max 6 po odblokowaniu wszystkich slotów) są 2 ograniczenia:

  • Nie wolno zakładać dwóch lub więcej spinek o tym samym psych i tej samej klasie
  • Można maksymalnie założyć po jednej spince klasy Reaper i Angel

Dla wytłumaczenia poniższych tabelek:
No. - numer spinki
Nazwa - nazwa spinki
Lv - maksymalny poziom doświadczenia
Spec - siła spinki
Limit - ilość/czas użycia spinki przed przejściem w stan Reboot (Xu oznacza X użyć, a Xs oznacza X sekund)
Boot - czas potrzebny do załadowania spinki na początku walki (Instant oznacza, że spinka jest użyteczna na samym początku walki)
Reboot - czas potrzebny do ponownego załadowania spinki, po wykorzystaniu limitu (--- oznacza, że po wykorzystaniu limitu spinkę nie można użyć do końca walki)
Class - klasa spinki
Value - cena spinki
Evo - rodzaj PP potrzebnego do ewolucji spinki (numer oznacza docelowy numer spinki)
Zdobycie - jak znaleźć
Użycie - jak użyć spinkę.

Dla wyjaśnienia sposobów zdobycia spinek:
Battle/Shutdown/Mingle Evo i numer - spinka ewoluuje z wymienionego numeru spinki, za pomocą wymienionej ewolucji
Nazwa sklepu - lokacji - Do kupienia w wymienionym sklepie, w wymienionej lokacji
Pig Noise - lokacji - dzień - Spinkę gubi świnka w wymienionej lokacji, w wymienionym dniu
Noise numer - poziom trudności - spinkę gubi wymieniony numer Noise na wymienionym poziomie/ach trudności

Poniższe dane odpowiadają wymasterowanym spinkom.

WZÓR

No Miniaturka (link do dużego obrazka) Nazwa Lv Spec Limit Boot Reboot Class Value Evo
Użycie
Zdobycie
D+B
001
Ice Blow 7 27 1u Instant 5.5s A 1,200? Sh - 002
Pionowy slash w górę na pustym miejscu tworzy sopel lodu. Zadaje obrażenia.
Shiki Day 2 - Na końcu dnia
D+B 104 - 104 Building
D+B Molco - Molco
002
Ice Risers 10 43 1u Instant 5.9s A 6,300? ---
Pionowy slash w górę na pustym miejscu tworzy 3 sople lodu. Zadaje obrażenia
Shutdown Evo - 001
003
Frozen Cool 4 66 3u Instant 16.5s Reaper 1,550? Mi - 004
Szybkie naciskanie pustego miesjca, tworzy sopel lodu. Zadaje obrażenia
Joshua Day 7 - Wejdź do Concert Stage i sprubuj wyjść
D+B 104 - 104 Building
D+B Molco - Molco
004
Blizzard Cool 4 72 3u Instant 16.5s Reaper 6,500? ---
Szybkie naciskanie pustego miesjca, tworzy 3 sople lodu. Zadaje obrażenia
Mingle Evo - 003
005
Eartshake 5 49 2u Instant 8.0s B 1,000? ---
Drapanie pustego miesca, powoduje trzęsienie ziemi. Zadaje obrażenia i czasami Immobility
Shiki Day 7 - Zalicz dzień
006
Sexy D 4 30 3.5s Instant 5.0s B 800? ---
Przeciąganie obiektów. Zadaje obrażenia
Shiki Day 5 - za zaliczenie dnia.
007
Sexy + 4 31 3.5s Instant 5.0s B 1,400? Ba - 008
Przeciąganie obiektów. Zadaje obrażenia
Pig Noise - Tipsy Tose Hall - Joshua Day 2
Noise 59 - Easy Drop
008
Sexy B 5 35 4.5s Instant 5.0s B 3,450? ---
Przeciąganie obiektów, lub nieprzyjaciół. Zadaje obrażenia
Battle Evo - 007
009
Strait Jacket 5 --- --- Instant --- B 5,000? ---
Ogromnie wydłuża działanie Immobility na wrogach
D+B 104 - 104 Building
D+B Molco - Molco
010
Blown Kiss 2 70% 2u Instant --- Angel 1,500? ---
Automatycznie regeneruje HP, kiedy jest w połowie wyczerpane
Noise 43 - Normal Drop
011
D+B 3 --- --- Instant --- A 1,5000? ---
Zwiększa siłę założonych spinek D+B
D+B 104 - 104 Building
D+B Molco - Molco
NP
012
Happy Beam 6 35 15u Instant 4.0s A 1,100? Mi - 013
Ba - 015
Slash przez Neku wystrzeliwuje pocisk w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia
KuraKura - Shibukyu Stationside
Natural Puppy - Cadoi City
013
Natural Magnum 5 37 10u Instant 5.0s A 1,800? Mi - 014
Sh - 017
Slash przez Neku wystrzeliwuje 3 pociski w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia
Mingle Evo - 012
Noise 20 - Normal Drop
Noise 90 - Easy Drop
014
Wonder Magnum 4 57 10u Instant 6.0s A 3,550? ---
Slash przez Neku wystrzeliwuje serię po 3 pocisków w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia
Mingle Evo - 014
Noise 17 - Easy Drop
Noise 85 - Easy Drop
Noise 92 - Easy Drop
015
Beauty Launcher 5 37 5u Instant 5s A 3,450? ---
Slash przez Neku wystrzeliwuje pocisk fragmentujący w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia
Battle Evo - 012
016
One Love Magnum 6 70 10u Instant 6.0s A 3,000? Ba - 017
Mi - 019
Slash przez Neku wystrzeliwuje 3 penetrujące pociski w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia
KuraKura - Shibukyu Stationside
Natural Puppy - Cadoi City
017
Hounder Magnum 5 73 9u Instant 6.0s A 5,800? Ba - 018
Mi - 020
Slash przez Neku wystrzeliwuje serię po 3 penetrujących pocisków w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia
Shutdown Evo - 013
Battle Evo - 016
Noise 77 - Normal Drop
Noise 81 - Normal Drop
018
Bear Hug Magnum 5 87 8u Instant 6.0s A 6,500? Sh - 021
Slash przez Neku rozpryspuje penetrujące pociski w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia
Battle Evo - 017
Noise 78 - Normal Drop
Noise 83 - Normal Drop
019
Sparkle beam 3 70 7u Instant 8s A 4,250? ---
Slash przez Neku wystrzeliwuje powolny pocisk w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia
Mingle Evo - 016
020
Lil' Terror Bazzoka 3 90 5u 1.0s 7.0s A 8,100? ---
Slash przez Neku wystrzeliwuje pocisk w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia i czasami HP Drain
Mingle Evo - 017
Noise 77 - Ultimate Drop
021
Angel Magnum 4 102 12u Instant 6.0s A 15,050? ---
Slash przez Neku wystrzeliwuje pocisk rozpryskowy w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia
Shutdown Evo - 018
Noise 78 - Ultimate Drop
022
Cutie Beam 5 29 12u Instant 6.0s A 950? Ba - 023
Dotknięcie pustego miejsca wystrzeliwuje pocisk w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia. Ograniczony zasięg
KuraKura - Shibukyu Stationside
Natural Puppy - Cadoi City
023
Lovely Beam 6 40 12u Instant 6.0s A 2,100? Sh - 024, Mi - 025
Dotknięcie pustego miejsca wystrzeliwuje pocisk w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia.
Battle Evo - 022
Noise 20 - Easy Drop
Noise 26 - Normal Drop
Noise 90 - Normal Drop
024
Sexy Beam 7 63 12u Instant 6.0s A 5,800? Sh - 027
Dotknięcie pustego miejsca wystrzeliwuje pocisk w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia.
Shutdown Evo - 023
Noise 41 - Easy Drop
025
Superfine Beam 8 60 12u Instant 7.0s A 6,500? Ba - 028
Dotknięcie pustego miejsca wystrzeliwuje penetrujący pocisk w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia.
Mingle Evo - 023
Noise 27 - Normal/Hard Drop
026
Playmate Beam 3 86 14u Instant 10.0s A 2,050? ---
Dotknięcie pustego miejsca wystrzeliwuje penetrujący pocisk w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia.
Beat Day 4 - na końcu dnia
027
Purity Launcher 3 57 8u Instant 6s A 5,250? ---
Dotknięcie pustego miejsca wystrzeliwuje pocisk fragmentujący w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia.
Shutdown Evo - 024
028
Innocence Beam 5 72 10u Instant 6.0s A 7,250? ---
Dotknięcie pustego miejsca rozpryskuje penetrujące pociski w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia.
Battle Evo - 025
029
Pop Pendulum 5 41 3u Instant 7.5s A 1,750? ---
Dotknięcie pustego miejsca wystrzeliwuje penetrujący bumerang w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia.
Noise 56 - Normal Drop
030
Casual Pendulum 3 76 3u Instant 8.6s A 2,000? ---
Dotknięcie pustego miejsca wystrzeliwuje penetrujący bumerang w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia.
Beat Day 3 - za pokonanie Uzuki
031
Love Me Tether 5 28 1u 3.0s 7.0s A 1,000? Sh - 032
Mi - 033
Slash przez puste miejce rozciąga na lini łańcuch. Zadaje obrażenia i czasami Defense Break
Noise 34 - Easy/Ultimate Drop
Pig Noise - Shiki Day 6 - Cadoi City
032
Pamper Me Tether 5 52 2u 3.0s 6.0s A 4,300? ---
Slash przez puste miejce rozciąga na lini łańcuch. Zadaje obrażenia i czasami Defense Break
Shutdown Evo - 031
Noise 38 - Easy Drop
033
Sweet Talk Tether 5 70 3u Instant 5.0s A 5,850? ---
Slash przez puste miejce rozciąga na lini łańcuch. Zadaje obrażenia i czasami Defense Break
Mingle Evo - 031
Noise 35 - Easy Drop
034
Natural Puppy 3 --- --- Instant --- A 15,000? ---
Zwiększa siłę założonych spinek Natural Puppy
Noise 79 - Hard Drop
Pavo
035
Frantic 3 52 1u 7.6s 6.0s C 1,550? ---
Dmuchając do mikrofony tworzy wir. Zadaje obrażenia i Immobility
Noise 22 - Normal Drop
036
Blink Step 3 --- 1.3s Instant 1.3s C 2,200? Ba - 037
Mi - 038
Przeciągając Neku spowoduje, że zniknie stając się nietykalny
Pavo Real Stationside - Shibukyu Stationside.
037
First Gear 5 --- 15u Instant 3.0s C 5,100? ---
Dotykając puste miejsce przeteleportuje Neku w wybrany punkt
Battle Evo - 036
Noise 42 - Easy Drop
Pig Noise - Joshua Day 4 - Molco
038
Top Gear 3 --- 10u Instant 3.0s C 5,000? ---
Dotyknięcie pustego miejsca przeteleportuje Neku w wybrany punkt
Mingle Evo - 036
Noise 19 - Normal Drop
039
Egg Bomb 4 61 1u Instant 2.5s B 2,100? ---
Przyciśnij obiekt, by zmienić go w bombę eksplodującą przy kontakcie. Zadaje obrażenia
Noise 24 - Normal/Ultimate Drop
040
Meteor Magnet 6 40 8u 4.0s 6.0s B 1,150? Mi - 041
Dotyknij puste miejsce, by zrzuci tam głaz. Zadaje obrażenia
Shiki Day 7 - za zabicie Cornix Canor
Noise 34 - Normal Drop
041
Meteor Hook 5 58 8u 4s 6s B 5,750? Mi - 042
Dotyknij puste miejsce, by zrzuci tam 2 głazy. Zadaje obrażenia
Mingle Evo - 040
042
Meteor Spike 8 76 8u 3.5s 6s B 7,550? ---
Dotyknij puste miejsce, by zrzuci tam 5 głazów. Zadaje obrażenia
Mingle Evo - 041
043
Strong Heart 5 --- --- Instant --- C 5,000? ---
Wydłuża działanie HP Drain na wrogach
Le Grand - Cadoi City
044
Strong Spirit 5 --- --- Instant --- C 5,000? ---
Wydłuża działanie Attack Break na wrogach
Noise 62 - Easy Drop
045
Strong Body 5 --- --- Instant --- C 5,000? ---
Wydłuża działanie Defense Break na wrogach
Joshua Day 5 - otwórz przejście do Miyashita Park Underpass
046
Strong 'n' Proud 5 --- -- Instant --- B 5,000? ---
Wydłuża działanie Immobility na wrogach
Noise 57 - Easy/Hard Drop
Joshua Day 6 - pokonaj Taboo Noise, przy wyjściu ze Scramble Crossing
047
Poison Scorpion 2 --- --- Instant --- A 2,400? Sh - 058
Czasami zakłada na wrogach HP Drain na początku walki
Pavo Real Stationside - Shibukyu Stationside.
048
Poison Skull 2 --- --- Instant --- A 2,400? Mi - 051
Czasami zakłada na wrogach Attack Break na początku walki
Pavo Real Stationside - Shibukyu Stationside
Le Grand - Cadoi City
049
Poison Bones 3 --- --- Instant --- A 4,500? ---
Czasami zakłada na wrogach Defense Break na początku walki
Zaliczenie Shiki Day 3
Pavo Real Station Side - Shibukyu Stationside
Le Grand - Cadoi City
050
Poison Chains 3 --- --- Instant --- A 4,500? ---
Czasami zakłada na wrogach Immobility na początku walki
Pavo Real Stationside - Shibukyu Stationside.
051
Rapier Glace 3 --- --- Instant --- A 6,000? ---
Zawsze zakłada Attack break na wrogu na początku walki
Mingle Evo - 048
052
Love Charge 1 --- --- Instant --- Angel 5,000? ---
Zwiększa ilość HP odnawianego przez spinki lecznicze
Pig Noise - Scramble Crossing - Shiki Day 4
053
Guardian Angel 5 --- 5u Instant 0.3s Angel 5,100? Sh - 054
Automatycznie używa noszone spinki lecznicze, gdy HP spadnie do połowy
Noise 54 - Easy Drop
054
Archangel 3 70% 1u Instant --- Angel 6,000? ---
Automatycznie odnawia HP, gdy jest ono przy końcówce
Shutdown Evo - 053
Pig Noise - Joshua Day 7 - Shibukyu Main Store
055
Energy Factor 5 --- --- Instant --- Angel 7,500? ---
Zmniejsza prędkość zużywania się spinek
Noise 32 - Normal Drop
056
Speed Factor 1 --- --- Instant --- Angel 7,500? ---
Zwiększa prędkość Reboot spinek
Pig Noise - Beat Day 5 - Towa Records
057
Supply Factor 3 --- --- Instant --- A 4,500? ---
Dodaje dodatkowe użycia do spinek z ograniczoną ilością użyć
Noise 30 - Easy Drop
058
Chaos 3 --- --- Instant --- A 6,000? ---
Zwykle zakłada HP Drain na wrogu na początku walki.
Shutdown Evo - 047
059
Pavo Real 3 --- --- Instant --- A 15,000? ---
Zwiększa siłę noszonych spinek Pavo Real
Noise 23 - Easy/Hard Drop
Rattus
060
Lightning Moon 5 32 3u Instant 8.0s A 950? ---
Narysowanie kręgu w pusty miejscu utworzy ładunek elektryczny, krążący wokół Neku. Zadaje obrażenia
Shiki Day 4 - po walce z noise, tuż przed bossem
061
Lightning Storm 5 61 6u Instant 4.6s A 1,850? ---
Narysowanie kręgu w pusty miejscu utworzy ładunek elektryczny, poruszający się po ekranie. Zadaje obrażenia
Noise 03 - Normal/Hard Drop
062
Burning Cherry 5 40 5u Instant 7.0s A 1,100? Sh - 063
Mi - 064
Slash przez Neku wystrzeli kulę ognia w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia, Kula odbija się od ścian i wrogów.
Mus Rattus I - 104 Building
Mus Rattus II - Molco
Mus Rattus III - Cadoi City
Mus Rattus IV - Shibukyu Main Store
063
Burning Melon 5 51 5u Instant 7.0s A 6,050? ---
Slash przez Neku wystrzeli dużą kulę ognia w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia, Kula odbija się od ścian i wrogów
Shutdown Evo - 062
Pig Noise - Joshua Day 5 - Cat Street
064
Burning Berry 5 65 5u Instant 6.5s A 6,150? ---
Slash przez Neku wystrzeli małą kulę ognia w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia, Kula odbija się od ścian i wrogów
Mingle Evo - 062
Pig Noise - Joshua Day 6 - Shibu-Q Heads
065
Aqua Monster 4 71 5u Instant 7.0s B 2,100? ---
Dotykając puste miejsce utworzy nieruchomą kulę wody. Zadaje obrażenia, Kula odbija się od wrogów przy kontakcie
Noise 05 - Normal Drop
066
Aqua Ghost 5 98 5u Instant 7.0s B 3,250? Ba - 067
Dotykając puste miejsce utworzy dużą, nieruchomą kulę wody. Zadaje obrażenia, Kula odbija się od wrogów przy kontakcie
Noise 09 - Normal Drop
067
Aqua Demon 5 120 5u Instant 7.0s B 6,550? ---
Dotykając puste miejsce utworzy małą, nieruchomą kulę wody. Zadaje obrażenia, Kula odbija się od wrogów przy kontakcie
Battle Evo - 066
068
Cornered Rat 5 52 6.0s Instant 4.3s B 1,800? ---
Trzymając stylus na nieprzyjacielu, zadaje wielokrotne obrażenia i czasami Attack Break
Mus Rattus I - 104 Building
Mus Rattus II - Molco
Mus Rattus III - Cadoi City
Mus Rattus IV - Shibukyu Main Store
069
Blast Warning 5 74 3.0s Instant 6.0s A 2,550? ---
Przeciągając stylus po pustym polu, tworzy ścieżkę ognia. Zadaje obrażenia
Mus Rattus I - 104 Building
Mus Rattus II - Molco
Mus Rattus III - Cadoi City
Mus Rattus IV - Shibukyu Main Store
070
Candle Service 3 62 3u Instant 7.5s A 1,550? ---
Naciśniecie pustego miejsca rozpryskuje iskry. Zadaje obrażenia
Mus Rattus I - 104 Building
Mus Rattus II - Molco
Mus Rattus III - Cadoi City
Mus Rattus IV - Shibukyu Main Store
Shibu-Q Heads 1F - Shibu-Q Heads
Joshua Day 7 - za zaliczenie dnia
071
Shock Warning 5 36 10u Instant 5.6s A 1,700? ---
Slash przez wroga, a Neku podbiegnie z horyzontalnym cięciem. Kilkukrotny slash, zakończony finisherem odrzuci wroga do tyłu
Mus Rattus I - 104 Building
Mus Rattus II - Molco
Mus Rattus III - Cadoi City
Mus Rattus IV - Shibukyu Main Store
072
Kinetic Warning 5 80 3u Instant 6.0s C 3,250? ---
Slash przez obiekty wyrzuca je w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia
Mus Rattus I - 104 Building
Mus Rattus II - Molco
Mus Rattus III - Cadoi City
Mus Rattus IV - Shibukyu Main Store
Shibu-Q Heads 2F - Shibu-Q Heads
073
Impact Warning 5 40 8u 4.0s 5.0s B 1,700? ---
Dotknięcie pustego miejsca, zrzuci głaz w wybrane miejsce. Zadaje obrażenia
Mus Rattus I - 104 Building
Mus Rattus II - Molco
Mus Rattus III - Cadoi City
Mus Rattus IV - Shibukyu Main Store
074
Storm Warning 5 89 6u Instant 7.5s C 3,250? ---
Dotknięcie nieprzyjaciela uderzy go piorunem.
Mus Rattus I - 104 Building
Mus Rattus II - Molco
Mus Rattus III - Cadoi City
Mus Rattus IV - Shibukyu Main Store
Shibu-Q Heads 3F - Shibu-Q Heads
075
Electric Warning 1 130 3u Instant 2.5s C 1,250? ---
Dotknięcie pustego miejsca, Neku wystrzeli w wybranym kierunku dwa pioruny. Zadaje obrażenia.
Pig Noise - Another Day - Cat Street
076
Teleport Warning 3 --- 1.3s Instant 1.3s C 3,300? ---
Przeciągając Neku w dash, a zniknie, czyniąc go bezpiecznego od wrogich ataków.
Noise 44 - Normal Drop
077
Shout 5 134 5.0s 8.6s --- A 4,000? ---
Krzyk do mikrofonu stworzy fale uderzeniową. Zadaje obrażenia oraz Defense Break
Mus Rattus II - Molco
Mus Rattus III - Cadoi City
Mus Rattus IV - Shibukyu Main Store
Cyco Records - Udagawa Back Street
078
Psych Support 3 --- --- Instant --- A 4,500? ---
Dodaje dodatkowe użycia do spinek z ograniczoną ilością użyć.
Joshua Day 5 - otwórz przejście do Cadoi City
079
Stopper Spark 1 -- --- Instant --- A 7,500? ---
Zakłada Immobility na wrogach na początku walki.
Pig Noise - Beat Day 5 - AMX
080
Mus Rattus 3 --- --- Instant --- A 15,000? ---
Zwiększa siłę noszonych spinek Mus Rattus.
Mus Rattus I - 104 Building
Mus Rattus II - Molco
Mus Rattus III - Cadoi City
Mus Rattus IV - Shibukyu Main Store
JoM
081
Masamune 7 30 8u Instant 5.0s A 1,250? Sh - 082
Mi - 083
Slash przez wroga, a Neku podbiegnie z horyzontalnym cięciem. Kilkukrotny slash, zakończony finisherem odrzuci wroga do tyłu
Zaliczenie Shiki day 4
Edoga the Shop - 104 Building
AMX - AMX
Jupiter of the Monkey - Cat Steet
082
Onikiri 7 60 8u Instant 5.0s A 5,750? Sh - 084
Slash przez wroga, a Neku podbiegnie z horyzontalnym cięciem. Kilkukrotny slash, zakończony finisherem odrzuci wroga do tyłu
Shutdown Evo - 081
Jupiter of the Monkey - Cat Steet
083
Nanekiri 7 60 10u Instant 5.0s A 5,750? Sh - 085
Slash przez wroga, a Neku podbiegnie z horyzontalnym cięciem. Kilkukrotny slash, zakończony finisherem odrzuci wroga do tyłu
Mingle Evo - 081
Noise 27 - Easy Drop
084
Kanesada 7 99 10u Instant 5.0s A 8,000? ---
Slash przez wroga, a Neku podbiegnie z horyzontalnym cięciem. Kilkukrotny slash, zakończony finisherem odrzuci wroga do tyłu
Shutdown Evo - 082
Jupiter of the Monkey - Cat Steet
085
Enju 7 81 12u Instant 5.0s A 6,950? Sh - 086
Slash przez wroga, a Neku podbiegnie z horyzontalnym cięciem. Kilkukrotny slash, zakończony finisherem odrzuci wroga do tyłu
Shutdown Evo - 083
Noise 62 - Normal Drop
Noise 63 - Easy Drop
086
Yoshimitsu 7 88 16u Instant 5.0s A 7,850? ---
Slash przez wroga, a Neku podbiegnie z horyzontalnym cięciem. Kilkukrotny slash, zakończony finisherem odrzuci wroga do tyłu
Shutdown Evo - 085
Noise 62 - Ultimate Drop
087
Ichimonji 5 50 2u Instant 6.6s B 1,750? Ba - 088
Mi - 089
Dotknięcie wroga i Neku podbiegnie z szybkich pchnięciem. Odrzuca wroga do tylu
Joshua Day 2 - pokonaj Eurobeat Boomer (Taboo)
Noise 39 - Normal/Ultimate Drop
088
Nikkari 5 66 2u Instant 5.0s B 4,850? ---
Dotknięcie wroga i Neku podbiegnie z szybkich pchnięciem. Odrzuca wroga do tylu
Battle Evo - 087
Noise 38 - Normal Drop
Pig Noise - Joshua Day 5 - West Exit Bus Terminal
089
Mikazuki 3 70 1u Instant 2s B 4,350? ---
Dotknięcie wroga i Neku podbiegnie z szybkich pchnięciem. Odrzuca wroga do tylu
Mingle Evo - 087
090
Shiro 20 109 3u Instant 8.0s B 9,450? Ba - 097
Dotknięcie wroga i Neku podbiegnie z szybkich pchnięciem. Odrzuca wroga do tylu
Noise 86 - Easy/Normal Drop
091
Unjo 5 70 6u Instant 5.0s B 3,200? Sh - 092
Szybkie dotnięcia wroga i Neku podbiegnie z serią uderzeń.
Edoga the Shop - 104 Building
Jupiter of the Monkey - Cat Steet
092
Izanagi 5 83 6u Instant 5s B 10,200? ---
Szybkie dotnięcia wroga i Neku podbiegnie z serią uderzeń.
Shutdown Evo - 091
093
Murasame 4 31 2u 4.0s 6.0s A 800? Mi - 094
Pionowy slash w górę, Neku podbiegnie i uderzy cel ciosem w górę
Shiki Day 5 - otwórz przejście do Spain Hill
Noise 33 - Normal Drop
Noise 51 - Easy/Normal Drop
094
Rakuyo 4 56 2u 3.0s 5.5s A 4,050? Mi - 095
Pionowy slash w górę, Neku podbiegnie i uderzy cel ciosem w górę
Mingle Evo - 093
Noise 49 - Normal/Hard Drop
Noise 51 - Hard Drop
095
Kusanagi 4 69 2u 3s 6s A 4,050? ---
Pionowy slash w górę, Neku podbiegnie i uderzy cel ciosem w górę
Mingle Evo - 094
Noise 51 Ultimate Drop
096
Ohabari 7 65 5u 3.0s 9.0s A 3,350? ---
Pionowy slash w dół, Neku podbiegnie i uderzy cel ciosem w dół
Jupiter of the Monkey - Cat Steet
097
Zantetsu 10 99 2u 0.5s 1.5s B 15,300? ---
Slash przez Neku wystrzeli go w wybranym kierunku, uderzając wszystkich na swej drodze. Zadaje obrażenia
Battle Evo - 090
098
Mitama 6 115 3u 3.1s 5.3s B 3,900? ---
Rysując krąg w pustym miejscu, Neku wykona atak obrotowy.
Noise 45 - Normal Drop
Noise 46 - Normal Drop
Noise 87 - Easy/Normal Drop
099
Izanami 1 35 4.0s Instant 7.0s A 1,250? ---
Przeciągając stylus po pustym polu, tworzy ścieżkę wysokiego ognia. Zadaje obrażenia
Pig Noise - Joshua Day 2 - Molco
100
Onmyo 5 54 5.0s 1.0s 21.0s A 1,850? ---
Krzyk do mikrofonu stworzy fale uderzeniową. Zadaje obrażnia oraz czasami HP Drain
Noise 17 - Normal Drop
101
Konohana 3 50% 3u Instant --- A 2,500? ---
Dotknięcie spinki odnawia HP
Noise 43 - Easy Drop
102
Konohana Sakuya 4 30% 4u Instant --- A 4,200? ---
Dotknięcie spinki odnawia HP i zdejmuje Immobility
Joshua Day 3 - Zdejmij ścianę pomiędzy Cadoi City i Towa Records
103
Jupiter of the Monkey 3 --- --- Instant --- A 15,000? ---
Zwiększa siłę założonych spinek Jupiter of the Monkey.
Noise 48 - Hard Drop
Hip
104
Long Live the Rock 4 --- 3u 2.5s 3.0s C 2,600? ---
Dotknięcie wroga zablokuje go pod kamieniami, powtrzymując go od ruchu.
Cosmic Corner - Dogenzaka
Another Day - pokonaj w Tin Pin Kitaniji (Udagawa Back Street)
105
Long Live the Ice 5 --- 3u Instant 5.0s B 1,700? Ba - 106
Przyciśnięcie wroga zamrozi go w lodzie, powstrzymując go od ruchu.
Cosmic Corner - Dogenzaka
Joshua Day 1 - otwórz przejście do 104 Building
106
Long Live the Floe 5 --- 5u Instant 3.0s B 3,450? Sh - 111
Przyciśnięcie wroga zamrozi go w lodzie, powstrzymując go od ruchu.
Battle Evo - 105
107
Eyes Full of Hope 5 42 7.0s Instant 3.3s B 1,750? Mi - 108
Przytrzymując stylus na wrogu, zadaje wielokrotne obrażenia i czasami Attack Break.
Noise 29 - Normal Drop
108
Eyes Full of Light 5 75 8.3s Instant 3.3s B 4,150? ---
Przytrzymując stylus na wrogu, zadaje wielokrotne obrażenia i czasami Attack Break.
Mingle Evo - 107
Noise 31 - Normal Drop
109
Hot Gaze 4 67 6.0s Instant 3.0s C 2,100? Ba - 110
Drapiąc wroga, zapalasz go. Zadaje obrażenia i czasami HP Drain.
Cosmic Corner - Dogenzaka
Beat Day 1 - otwórz przejście do 104 Building
110
Sizzling Gaze 4 78 9.3s Instant 3.0s C 4,700? ---
Drapiąc wroga, zapala go. Zadaje obrażenia i czasami HP Drain.
Battle Evo - 109
111
Cold Stare 10 80 8.0s Instant 3.0s B 11,100? Sh - 112
Szybkie dotknięcia wroga zamraża go. Zadaje obrażenia i czasami Immobility.
Shutdown Evo - 106
Cosmic Corner - Dogenzaka
112
Icy Stare 10 107 11.3s Instant 3.0s B 18,650? ---
Szybkie dotknięcia wroga zamraża go. Zadaje obrażenia i czasami Immobility.
Shutdown Evo - 111
Noise 68 - Easy/Normal/Hard/Ultimate Drop
113
Wassup Thunder! 5 52 3.0s Instant 7.0s B 1,800? Ba - 114
Zaczynając od pustego, przeciągaj stylus przez nieprzyjaciół, by uderzyć ich piorunami, po uniesieniu stylusa. Zadaje obrażenia.
Cosmic Corner - Dogenzaka
114
Wassup Lighning! 5 67 3.1s Instant 7.0s B 4,800? Mi - 115
Zaczynając od pustego, przeciągaj stylus przez nieprzyjaciół, by uderzyć ich piorunami, po uniesieniu stylusa. Zadaje obrażenia.
Battle Evo - 113
115
Wassup Voltage! 6 85 3.8s Instant 7.0s B 8,550? ---
Zaczynając od pustego, przeciągaj stylus przez nieprzyjaciół, by uderzyć ich piorunami, po uniesieniu stylusa. Zadaje obrażenia.
Mingle Evo - 114
116
Indestructo Man 1 --- --- Instant --- A 5,000? ---
Bardzo zwiększa czas działania HP Drain na wrogu.
Pig Noise - Beat Day 3 - 104 Building
117
Hip Snake 3 --- --- Instant --- A 15,000? ---
Zwiększa siłę założonych spinek Hip Snake
Noise 94 - Easy/Normal Drop
Noise 95 - Easy Drop
Sheep
118
Octo Squeeze 6 --- 1u 5.0s 7.5s Reaper 2,050? Sh - 119
Mi - 120
Naciśnij puste miejsce, by utworzyć czarną dziurę, przyciągając go niej nieprzyjaciół.
Edoga the Shop - 104 Building
Sheep Heavenly - Molco
Joshua Day 3 - po walce z Reaper Beat
119
Snail Squeeze 5 --- 1u 5.0s 8.0s Reaper 6,500? Mi - 121
Naciśnij puste miejsce, by utworzyć czarną dziurę, przyciągając go niej nieprzyjaciół.
Shutdown Evo - 118
120
Vacu Squeeze 5 --- 1u 5.0s 6.0s Reaper 6,500? Sh - 121
Naciśnij puste miejsce, by utworzyć czarną dziurę, przyciągając go niej nieprzyjaciół.
Mingle Evo - 118
121
Gimme Dat Sheep 2 --- 1u 10.5s --- Reaper 1,900? Sh - 122
Mi - 123
Narysuj krąg na pustym miejscu, by wciągnąć wrogów w czarną dziurę. Nie otrzymujesz EXP.
Mingle Evo - 119
Shutdown Evo - 120
Noise 63 - Normal Drop
122
Gimme Dat Elephant 2 --- 1u 10.0s --- Reaper 2,900? ---
Narysuj krąg na pustym miejscu, by wciągnąć wrogów w czarną dziurę. Nie otrzymujesz EXP.
Shutdown Evo - 121
123
Gimme Dat Hippo 2 --- 1u 10.0s --- Reaper 2,900? ---
Narysuj krąg na pustym miejscu, by wciągnąć wrogów w czarną dziurę. Nie otrzymujesz EXP.
Mingle Evo - 121
124
Cracle Pop Barrier 5 45 9.0s Instant 8.0s A 1,750? Sh - 125
Naciśnij Neku, by utworzyć ognistą barierę, chroniącą przed atakami wroga i zadając obrażenia przy kontakcie.
Noise 57 - Normal Drop
Joshua Day 3 - zabij Noise opętające właściciela Ramen Don
125
Splish Splash Barrier 5 --- 7.5s Instant 38.0s A 6,450? ---
Naciśnij Neku, by utworzyć wodną barierę, chroniącą przed atakami wroga i stopniowo odnawiającą HP.
Shutdown Evo - 124
Noise 55 - Easy Drop
126
Creepy Weepy Barrier 3 102 6.0s Instant --- A 2,400? ---
Naciśnij Neku, by utworzyć barierę ciemności, chroniącą przed atakami wroga, zadając obrażenia przy kontakcie i stopniowo odnawiającą HP.
Noise 93 - Easy/Normal Drop
127
Whirlygig Juggle 3 --- 5u Instant 6.0s C 1,900? ---
Dotknij puste miejsce, a Neku teleportuje się na tą pozycję.
Noise 44 - Hard Drop
128
Healing Bunny 2 50% 4u Instant --- A 2,000? Sh - 130
Dotknięcie spinki odnawia HP.
Edoga the Shop - 104 Building
Sheep Heavenly - Molco
129
Healing Flamingo 4 30% 4u Instant --- A 4,200? ---
Dotknięcie spinki odnawia HP. Słabsze leczenia, ale Neku mniej wystawia się na atak.
Noise 23 - Normal Drop
130
Healing Whale 3 70% 4u Instant --- A 3,850? ---
Dotknięcie spinki odnawia HP. Lepsze leczenia, ale Neku bardziej wystawia się na atak.
Shutdown Evo - 128
131
Croc Leisure 5 30% 5u Instant --- A 6,800? Ba - 132
Mi - 133
Dotknięcie spinki odnawia HP i zdejmuje Immobility.
Edoga the Shop - 104 Building
Sheep Heavenly - Molco
132
Monkey Leisure 6 30% 6u Instant --- A 4,000? ---
Dotknięcie spinki odnawia HP i zdejmuje HP Drain.
Battle Evo - 131
Pig Noise - Beat Day 2 - Statue of Hachiko
133
Bear Leisure 4 30% 4u Instant --- A 5,600? Sh - 134
Dotknięcie spinki odnawia HP i zdejmuje Attack i Defense Break.
Mingle Evo - 131
Edoga the Shop - 104 Building
Sheep Heavenly - Molco
134
Squirrel Leisure 5 10% 5u Instant --- A 16,000? ---
Dotknięcie spinki odnawia HP i zdejmuje wszystkie negatywne statusy.
Shutdown Evo - 133
135
Sparkle Charge 3 --- --- Instant --- Angel 3,000? ---
Wielce zwiększa ilość HP odnawianego przez lecznicze spinki.
Pig Noise - Joshua Day 6 - Center St. Entrance
Another Day - pokonaj w Tin Pin Mina (Shibukyu Main Store)
136
Handsfree Healing 1 --- 4u Instant 0.3s Angel 2,400? ---
Automatycznie używa noszone spinki lecznicze, gdy HP jest na niskim poziomie.
Pin Noise - Spain Hill - Joshua Day 2
137
Sheep Heavenly 1 --- --- Instant --- A 15,000? ---
Zwiększa siłę noszonych spinek Sheep Heavenly.
Noise 71 - Easy/Normal/Hard/Ultimate Drop
Tigre
138
Distortion 4 78 4.0s Instant 6.0s B 2,150? ---
Drap puste miejsce, by generować elektryczność. Zadaje obrażenia.
Cosmic Corner - Dogenzaka
Another Day - pokonaj w Tin Pin Sota (Shibu-Q Heads)
139
Velocity Attack 5 58 4.0s 1.0s 8.0s A 2,450? Mi - 140
Przeciągaj Neku w dash, uderzając nim nieprzyjaciół. Zadaje obrażenia.
Cosmic Corner - Dogenzaka
Tigre Punks - Molco
Joashua Day 6 - Tipsy Tose Hall, automatycznie po wydarzeniach
140
Velocity Tackle 10 82 4.5s 2.2s 3.0s A 12,750? ---
Przeciągaj Neku w dash, uderzając nim nieprzyjaciół. Zadaje obrażenia oraz rzuca przeciwników na siebie.
Mingle Evo - 139
141
Demon's Hatred 1 145 1u 3.5s 3.0s A 5,500? ---
Przyciśnij puste miejsce, by rosprysknąć po okolicy iskry. Zadaje obrażenia
Noise 74 - Easy/Normal/Hard/Ultimate Drop
142
Go 2 Hell 5 53 5u Instant 6.5s B 1,800? Mi - 143
Slash przez Neku, by wykonał szarżę w wybranym kierunku, uderzając każdego na swej drodze. Zadaje obrażenia.
Noise 13 - Easy Drop
Noise 85 - Normal Drop
Noise 92 - Hard Drop
143
Go 2 Heaven 4 52 7u Instant 6.5s B 5,900? ---
Slash przez Neku, by wykonał szybką szarżę w wybranym kierunku, uderzając każdego na swej drodze. Zadaje obrażenia.
Mingle Evo - 142
144
Lightning Anger 10 139 2u 2.5s 3.0s B 6,400? Ba - 145
Dmuchnij do mikrofonu, by Neku zaatakował obrotowym cięciem. Zadaje obrażenia.
Tigre Punks - Molco
145
Lightning Rage 5 135 5u 3.3s 3.0s B 8,050? ---
Dmuchnij do mikrofonu, by Neku zaatakował obrotowym cięciem. Zadaje obrażenia.
Battle Evo - 144
146
LIVE! 5 55 5.0s 8.0s 18.0s A 1,850? ---
Krzyknij do mikrofonu, by utworzyć falę uderzeniową. Zadaje obrażnia i zakłada Immobility.
Cosmic Corner - Dogenzaka
Tigre Punks - Molco
Joshua Day 6 - po wydarzeniach pod AMX
147
Peace Full 5 50% 5u Instant --- A 4,000? Ba - 148
Dotknięcie spinki odnawia HP.
Noise 40 - Easy Drop
Another Day - pokonaj w Tin Pin Nao (104 Building)
148
Thanx 3 30% 3u Instant --- A 3,600? ---
Dotknięcie spinki odnawia HP i zdejmuje HP Drain.
Battle Evo - 147
149
D.I.Y. 1 --- --- Instant --- A 5,000? ---
Bardzo zwiększa czas działania Attack Break na wrogu.
Pig Noise - Beat Day 6 - Station Uderpass
150
Tigre Punks 3 --- --- Instant --- A 15,000? ---
Zwiększa siłę noszonych spinek Tigre Punks.
Tigre Punks - Molco
Dragon
151
One Stone, Many Birds 6 65 3u Instant 7.0s B 2,100? Sh - 152
Mi - 153
Naciśnij puste miejsce, by wystrzelić pocisk, rospryskujący się przy kontakcie. Zadaje obrażenia.
Dragon Couture - Shibukyu Main Store
152
One Stroke, Wast Wealth 10 89 6u Instant 6.0s B 11,100? ---
Naciśnij puste miejsce, by wystrzelić pocisk, rospryskujący się przy kontakcie. Zadaje obrażenia.
Shutdown Evo - 151
Noise 35 - Normal Drop
Another Day - pokonaj w Tin Pin Mrs. K (Center St. Entrance)
153
One Grain, Infinite Promise 7 101 1u Instant 3.0s B 13,250? ---
Naciśnij puste miejsce, by wystrzelić pocisk, rospryskujący się przy kontakcie. Zadaje obrażenia.
Mingle Evo - 151
154
Self Found, Others Lost 4 71 5.7s 1.2s 6.0s B 2,600? ---
Szybko naciskaj puste miejsce, rozpryskując po okolicy ładunki elektryczne. Zadaje obrażenia.
Dragon Couture - Shibukyu Main Store
Beat Day 2 - po pokonaniu 777
155
Fiery Spirit, Spirited Fire 5 50 3.0s 2.0s 6.0s A 2,400? Sh - 156
Mi - 157
Przeciągaj stylus po pustym obszarze, tworząc ścieżkę ognia. Zadaje obrażenia.
Noise 13 - Normal/Ultimate Drop
156
Flames Afar, Foes Aflame 5 120 2.0s 1.0s 6.5s A 7,250? Sh - 157
Przeciągaj stylus po pustym obszarze, tworząc ścieżkę wysokiego ognia. Zadaje obrażenia.
Shutdown Evo - 155
Noise 45 - Easy Drop
Noise 46 - Easy Drop
157
Final Pyre, All Expired 5 95 4.5s 1.0s 6.5s A 6,550? ---
Przeciągaj stylus po pustym obszarze, tworząc ścieżkę wysokiego ognia, który rozchodzi się od swojego kursu. Zadaje obrażenia.
Mingle Evo - 155
Noise 14 - Normal Drop
158
Blue Blood Burn Blue 3 111 3.5s Instant 7.0s B 7,250? ---
Naciśnij puste miejsce, by utworzyć słup ognia. Zadaje obrażenia i czasami HP Drain.
Shutdown Evo - 156
159
Live Slow, Die Fast 6 50 10.5s Instant 6.0s B 2,100? Sh - 160
Mi - 161
Dotknij obiekty, by podnieść je, a następnie rzuć je, dotykając pustego miejsca. Zadaje obrażenia.
Noise 54 - Normal/Hard Drop
Joshua Day 4 - po walce z Reaper Beat
160
Local Fire, Distant Sea 5 87 9.0s Instant 5.0s B 6,550? ---
Dotknij obiekty, by podnieść je, a następnie rzuć je, dotykając pustego miejsca. Zadaje obrażenia.
Shutdown Evo - 159
Noise 60 - Easy Drop
161
June Heart, January Fan 4 51 4.5s Instant 5.0s B 5,850? ---
Dotknij wrogów, lub obiekty, by podnieść je, a następnie rzuć je, dotykając pustego miejsca. Zadaje obrażenia.
Mingle Evo - 159
162
Swift Storm, Swift End 5 54 1.0s 2.3s 2.3s B 2,400? Mi - 163
Przyciśnij puste miejsce, by utworzyć krąg namierzający wchodzących wrogów. Podniesienie stylusa uderzy cele piorunem.
Dragon Couture - Shibukyu Main Store
163
Black Sky, White Bolt 5 72 1.0s 2.3s 2.3s B 6,400? Ba - 164
Przyciśnij puste miejsce, by utworzyć krąg namierzający wchodzących wrogów. Podniesienie stylusa uderzy cele piorunem.
Mingle Evo - 162
Noise 32 - Easy Drop
164
Follow Suit, Fall in Turn 5 82 1.0s 2.3s 2.3s B 7,000? ---
Przyciśnij puste miejsce, by utworzyć krąg namierzający wchodzących wrogów. Podniesienie stylusa uderzy cele piorunem.
Battle Evo 163
165
Dragon Couture 3 --- --- Instant --- A 15,000? ---
Zwiększa siłę noszonych spinek Dragon Couture.
Noise 45 - Hard Drop
Noise 72 - Easy/Normal/Hard/Ultimate Drop
Lapin
166
Lolita Bat 5 100 9u Instant 6.5s A 2,650? Sh - 167
Dotknięcie pustego miejsca wystrzeli powolny pocisk. Ponowne dotknięcie zmieni jego kurs.
Noise 14 - Easy Drop
Noise 82 - Normal Drop
Noise 84 - Normal Drop
Pig Noise - Beat Day 2 - Dogenzaka
167
Skull Rabbit 5 121 5u Instant 6.5s A 10,400? ---
Dotknięcie pustego miejsca wystrzeli pocisk w wybranym kierunku. Zadaja obrażenia i czasami Defense Break.
Shutdown Evo - 166
168
Kaleidoscope 10 106 3u Instant 4.0s B 4,950? ---
Naciśnij puste miejsce, by wystrzelić pocisk, rospryskujący się przy kontakcie. Zadaje obrażenia.
Lapin Angelique - A-East
169
Lolita Emblem 3 99 6u Instant 7.0s B 2,100? Sh - 170
Szybko naciskaj wroga, by Neku zaatakował go serią szybkich ciosów.
Noise 25 - Normal Drop
Pig Noise - Beat Day 6 - Udagawa Back Street
170
Lolita Chopper 4 94 10u Instant 7.0s B 8,550? ---
Szybko naciskaj wroga, by Neku zaatakował go serią szybkich ciosów.
Shutdown Evo - 169
171
Link Spider 5 92 6u Instant 7.0s C 2,650? Sh - 172
Dotknij wroga, by uderzyć go piorunem. Zadaje obrażenia.
Lapin Angelique - A-East
172
Web Spider 5 97 8u Instant 7.0s C 6,550? Ba - 173
Dotknij wroga, by uderzyć go piorunem. Zadaje obrażenia.
Shutdown Evo - 171
173
Network Spider 5 101 10u Instant 7.0s C 6,550? ---
Dotknij wroga, by uderzyć go piorunem. Zadaje obrażenia.
Battle Evo - 172
174
Lolita Mic 1 88 5.0s 9.6s --- A 2,000? ---
Krzyknij do mikrofonu, by utworzyć falę uderzeniową. Zadaje obrażenia i Defense Break.
Pig Noise - Beat Day 5 - West Bus Exit Terminal
175
Spider's Silk 15 96 8u 5.0s 3.0s B 9,650? ---
Dotknij puste miejsce, by zrzucić tam trzy głazy. Zadaje obrażenia.
Noise 66 - Hard Drop
Noise 73 - Easy/Normal/Hard/Ultimate Drop
176
Leopard 4 50% 4u Instant --- A 3,250? Ba - 177
Dotknięcie spinki odnawia HP.
Noise 21 - Normal Drop
177
Lolita Skull 4 30% 4u Instant --- A 3,950? ---
Dotknięcie spinki odnawia HP i zdejmuje Attack i Defense Break.
Battle Evo - 176
Another Day - pokonaj w Tin Pin Ai (Statue of Hachiko)
178
Black Rose 3 --- --- Instant --- A 9,000? ---
Zawsze zakłada Defense Break na wrogu na początku walki.
Noise 50 - Ultimate Drop
179
Lapin Angelique 3 --- --- Instant --- A 15,000? ---
Zwiększa siłę noszonych spinek Lapin Angelique.
Noise 82 - Hard Drop
Noise 84 - Hard Drop
Pegaso
180
Thunder Pawn 5 81 6u Instant 8.0s A 2,600? Ba - 181
Narysuj krąg na pustym obszarze, by stworzyć zigzakujący ładunek elektryczny. Zadaje obrażenia.
Noise 42 - Normal Drop
181
Lightning Pawn 4 98 4u Instant 7.5s A 4,000? ---
Narysuj krąg na pustym obszarze, by stworzyć ładunek elektryczny, namierzający najbliższy cel. Zadaje obrażenia.
Battle Evo - 180
Noise 09 - Easy Drop
182
Aqua Pawn 3 98 7u Instant 7.5s B 2,100?
Dotknij puste miejsce, by stworzyć nieruchomą kulę wody. Zadaje obrażenia przy kontakcie z wrogiem i odbija się.
Noise 06 - Normal Drop
183
Swing Bishop 7 91 3u 2.0s 6.0s A 4,450? Sh - 184
Slash przez Neku wytrzeli penetrujący bumerang w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia.
Bel Airplane - Shibu Dept. Store
184
Pegaso Bishop 5 92 3u 2.0s 6.0s A 9,750? ---
Slash przez Neku wytrzeli dwukierunkowy, penetrujący bumerang w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia.
Shutdown Evo - 183
185
King Arthur 3 140 4u Instant 3.0s A 3,550? Ba - 186
Slash przez puste miejsce posyła piorun po linii. Zadaje obrażenia.
Noise 96 - Easy/Normal Drop
186
Excalibur 5 170 6u Instant 3.0s A 10,900? ---
Slash przez puste miejsce posyła piorun po linii. Zadaje obrażenia.
Battle Evo - 185
187
Thunder Rook 5 92 2u Instant 9.0s B 2,400? Sh - 188
Dotknij puste miejsce, a Neku wystrzeli w tym kierunku piorun. Zadaje obrażenia.
Noise 48 - Easy Drop
188
Lightning Rook 4 104 3u Instant 4.8s B 9,500? ---
Dotknij puste miejsce, a Neku wystrzeli w tym kierunku piorun. Zadaje obrażenia.
Shutdown Evo - 187
Beat Day 7 - po pokonaniu Megumi Kitaniji
189
Jack's Knight 4 92 3u Instant 7.0s C 900? Ba - 190
Sh - 191
Slash przez obiekty wyrzuci je w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia.
Pegaso Atelier - Shibu Dept. Store
190
King's Knight 4 102 6u Instant 7.0s C 6,300? ---
Slash przez obiekty wyrzuci je w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia.
Battle Evo - 189
191
Queen's Knight 4 99 3u Instant 7.0s C 9,450? ---
Slash przez obiekty i nieprzyjaciół wyrzuci ich w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia.
Shutdown Evo - 189
192
Her Royal Highness 3 --- --- Instant --- Angel 6,000? ---
Bardzo redukuje prędkość zużywania się spinek.
Noise 47 - Normal Drop
193
Pegaso 3 --- --- Instant --- A 15,000? ---
Zwiększa siłę noszonych spinek Pegaso
Noise 47 - Hard Drop
Boar
194
Lazy Bomber 7 138 9u Instant 4.0s A 5,500? ---
Dotknij puste miejsce, by postawić tam bombę, która wybucha po krótkim czasie.
Wild Boar 104 - 104 Building
Wild Boar - Udagawa Back Street
195
Flower of Flame 3 82 3u Instant 6.0s A 2,050? Ba - 196
Przyciśnij puste miejsce, by rozprysnąć po okolicy iskry. Zadaje obrażenia.
Noise 25 - Easy Drop
Noise 80 - Easy Drop
Beat Day 5 - po walce z Kariya (Berserk) i Uzuki (Berserk)
196
Flower of Fire 4 102 3u Instant 6.0s A 5,350? ---
Przyciśnij puste miejsce, by rozprysnąć po okolicy iskry. Zadaje obrażenia.
Battle Evo - 195
197
Kewl Line 5 105 2u 3.0s 7.0s B 2,600? Sh - 198
Ba - 199
Przyciśnij Neku, by po uderzył potężnym atakiem tnącym. Im dłużej przyciśnięty, tym większa moc.
Wild Boar 104 - 104 Building
Wild Boar - Udagawa Back Street
Beat Day 2 - po zabiciu pierwszej spotkanej grupy Reaperów
198
Dope Line 5 225 1u 4.0s 8.0s B 9,700? ---
Przyciśnij Neku, by po uderzył potężnym atakiem tnącym. Im dłużej przyciśniętym, tym większa moc.
Shutdown Evo - 197
Noise 70 - Easy/Normal/Hard/Ultimate Drop
199
Wild Line 4 110 3u Instant 7.0s B 5,300? ---
Przyciśnij Neku, by po uderzył potężnym atakiem tnącym. Im dłużej przyciśniętym, tym większa moc.
Battle Evo - 197
Noise 50 - Normal Drop
Noise 52 - Easy Drop
200
Fly Line 5 104 3u Instant 8.6s A 3,250? Ba - 201
Slash pionowy w dół na wrogu przeteleportuje Neku, uderzając cel opadającym pnięciem.
Noise 40 - Normal Drop
201
Fresh Line 5 109 5u Instant 8.0s A 7,100? ---
Slash pionowy w dół na wrogu przeteleportuje Neku, uderzając cel opadającym pnięciem.
Battle Evo - 200
202
Microcosmic Pull 4 80 3u 3.0s 7.0s B 2,600? Ba - 203
Narysuj lrąg na pustym obszarze, by uderzyć to miejsce meteorem, rozspryskując go przy uderzeniu w ziemię. Zadaje obrażenia.
Wild Boar 104 - 104 Building
Wild Boar - Udagawa Back Street
Beat Day 2 - za zaliczenie dnia
203
Cosmic Pull 3 87 3u 2.0s 6.6s B 3,100? Ba - 204
Narysuj lrąg na pustym obszarze, by uderzyć to miejsce meteorem, rozspryskując go przy uderzeniu w ziemię. Zadaje obrażenia.
Battle Evo - 202
Noise 64 - Hard Drop
Noise 66 - Normal Drop
204
Macrocosmic Pull 2 95 5u 1.0s 6.6s B 2,950? ---
Narysuj lrąg na pustym obszarze, by uderzyć to miejsce meteorem, rozspryskując go przy uderzeniu w ziemię. Zadaje obrażenia.
Battle Evo - 203
205
Diss 1 --- --- Instant --- A 5,000? ---
Bardzo zwiększa czas działania Defense Break na wrogu.
Pig Noise - Beat Day 3 - 104 Building
206
Wild Boar 3 --- --- Instant --- A 15,000? ---
Zwiększa siłę noszonych spinek Wild Boar.
Noise 52 - Normal Drop
Noise 80 - Easy Drop
Gatito
207
Big Bang 10 250 3u ??? 33.3s B 9,700? ---
Działa w połączeniu z 208. Przyciśnij wroga, by wystrzelić w niego silnym promieniem penetrującym.
Ramen Don - Dogenzaka (losowo)
Noise 81 - Ultimate Drop
208
Big Crunch 10 250 3u ??? 33.3s B 9,700? ---
Działa w połączeniu z 207. Przyciśnij wroga, by wystrzelić w niego silnym promieniem penetrującym.
Ramen Don - Dogenzaka (losowo)
Noise 83 - Ultimate Drop
209
Swift as the Wind 10 109 17u ??? 3.3s --- 9,700? ---
Działa w połączeniu z 210, 211 i 212. Cała czwórka porusza się po polu walki. Dotykając którą kolwiek, wystrzelą między sobą pociski. Zadaje obrażenia.
Towa Records - Towa Records (losowo)
Noise 93 - Ultimate Drop
210
Hushed as the Wood 10 109 17u ??? 3.3s --- 9,700? ---
Działa w połączeniu z 209, 211 i 212. Cała czwórka porusza się po polu walki. Dotykając którą kolwiek, wystrzelą między sobą pociski. Zadaje obrażenia.
Towa Records - Towa Records (losowo)
Noise 94 - Ultimate Drop
211
Fierce as the Fire 10 109 17u ??? 3.3s --- 9,700? ---
Działa w połączeniu z 209, 210 i 212. Cała czwórka porusza się po polu walki. Dotykając którą kolwiek, wystrzelą między sobą pociski. Zadaje obrażenia.
Towa Records - Towa Records (losowo)
Noise 92 - Ultimate Drop
212
Stalward as the Mount 10 109 17u ??? 3.3s --- 9,700? ---
Działa w połączeniu z 209, 210 i 211. Cała czwórka porusza się po polu walki. Dotykając którą kolwiek, wystrzelą między sobą pociski. Zadaje obrażenia.
Towa Records - Towa Records (losowo)
Noise 91 - Ultimate Drop
213
Black Mars 10 60 5.0s Instant 6.0s A 9,700? ---
Przeciągaj stylus po ekranie, by stworzyć ścieżkę wysokiego ognia. Zadaje obrażenia.
Wildkat - Cat Steet (losowo)
Noise 47 - Ultimate Drop
214
Black Jupiter 10 60 4u Instant 4.0s A 9,700? ---
Slash przez puste miejsce pośle po linii piorun. Zadaje obrażenia.
Wildkat - Cat Steet (losowo)
Noise 96 - Ultimate Drop
215
Black Uranus 10 60 1u Instant 3.0s A 9,700? ---
Pionowy Slash w górę tworzy sopel lodu. Zadaje obrażenia.
Wildkat - Cat Steet (losowo)
Noise 87 - Ultimate Drop
216
Black Venus 10 60 12u Instant 3.0s A 9,700? ---
Dotknij puste miejsce, by wystrzelić pocisk w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia
Wildkat - Cat Steet (losowo)
Noise 95 - Ultimate Drop
217
Black Saturn 10 60 8.0s Instant 3.0s A 9,700? ---
Przyciśnij Neku, by utworzyć wokół niego ciemną barierę, regenerującą HP i raniącą wrogów.
Wildkat - Cat Steet (losowo)
Noise 86 - Ultimate Drop
218
Black Mercury 10 60 5u Instant 3.0s A 9,700? ---
Dotknij puste miejsce, by sworzyć nieruchomą kulę wody. Odbija się przy kontakcie i zadaje obrażenia.
Wildkat - Cat Steet (losowo)
Noise 07 - Ultimate Drop
219
Righty Cat 3 --- --- Instant --- A 3,000? ---
Działa w połączeniu z 220 i 221.
Mind & Body Foods - Shibu Dept. Store (losowo)
Noise 89 - Ultimate Drop
220
Brainy Cat 3 --- --- Instant --- A 3,000? ---
Działa w połączeniu z 219 i 221.
Mind & Body Foods - Shibu Dept. Store (losowo) Noise 90 - Ultimate Drop
221
Lefty Cat 3 --- --- Instant --- A 3,000? ---
Działa w połączeniu z 219 i 220.
Mind & Body Foods - Shibu Dept. Store (losowo)
Noise 82 - Ultimate Drop
Noise 84 - Ultimate Drop
222
One Jump from Eden 5 --- --- Instant --- --- 6,000? Ba - 223
Działa w połączeniu z 222-226. Czyni Neku nietykalnym, dopóki trzyma Light Puck.
Battle Evo - 226
Wildkat - Cat Steet
223
One Skip from Eden 5 --- --- Instant --- --- 12,000? Ba - 224
Działa w połączeniu z 222-226. Czyni Neku nietykalnym, dopóki trzyma Light Puck.
Battle Evo - 222
224
One Hop from Eden 5 --- --- Instant --- --- 24,000? Ba - 225
Działa w połączeniu z 222-226. Czyni Neku nietykalnym, dopóki trzyma Light Puck.
Battle Evo - 223
225
One Step from Eden 5 --- --- Instant --- --- 48,000? Ba - 226
Działa w połączeniu z 222-226. Czyni Neku nietykalnym, dopóki trzyma Light Puck.
Battle Evo - 224
226
Eden's Door 5 --- --- Instant --- --- 96,000? Ba - 222
Działa w połączeniu z 222-226. Czyni Neku nietykalnym, dopóki trzyma Light Puck.
Battle Evo - 225
227
Visionary Blend 1 100% 1u Instant 90.0s Angel 0? ---
Automatycznie odnawia całe HP i zdejmuje negatywne statusy, gdy HP jest na bardzo niskim poziomie.
Wildkat - Cat Steet
228
Red Skull 1 --- --- Instant --- A 0? ---
Redukuje prędkość ruchu Neku.
Shiki Day 6 - na początku dnia
Shadow Ramen - Dogenzaka
229
Gatito 1 --- --- Instant --- A 15,000? ---
Zwiększa siłę noszonych spinek Gatito.
Noise 75 - Easy/Normal/Hard/Ultimate Drop

Unbranded

230
Tin Pin Fire 4 40 4.0s Instant 3.0s C 3,000? ---
Drap przeciwnika, by go zapalić. Zadaje obrażenia.
Joshua Day 2 - Za zaliczenie misji
231
Tin Pin Custom 1 40 3u Instant 4.0s B 1,500? ---
Naciśnij puste miejsce, by wystrzelić pocisk w wybranym kierunku
Joshua Day 2 - Za zaliczenie misji,
Joshua Day 3 - Tin Pin Stride
232
Tin Pin Wind 6 60 3u Instant 3.0s A 4,000? ---
Slash przez Neku wystrzeliwuje w wybranym kierunku penetrujący bumerang. Zadaje obrażenia.
Cyco Records - Udagawa Back Street
Joshua Day 6 - Tin Pin Stride - pokonaj obydwóch chłopcuw oddzielnie, a następnie w walce 1 na 2
233
Tin Pin Blade 6 105 5u 4.0s 3.0s B 4,000? ---
Dmuchnij do mikrofonu, by Neku zaatakował obrotowym cięciem. Zadaje obrażenia.
Cyco Records - Udagawa Back Street
Another Day - pokonaj w Tin Pin Yammer (Center St. Entrance)
234
Tin Pin Wheel 3 47 2.0s Instant 3.0s A 2,500? ---
Przeciągaj Neku w nieprzyjaciół. Zadaje obrażenia.
Joshua Day 4 - Tin Pin Stride
235
Tin Pin Dash 4 88 2.0s Instant 3.0s A 3,000? ---
Przeciągaj Neku w nieprzyjaciół, uderzając w nich swoim ciałem. Zadaje obrażenia.
Another Day - Pokonaj w Tin Pin Vice Wizard w Dead God's Pad (Shibuya River)
236
Tin Pin Thrift 3 --- --- Instant --- A 4,500? ---
Neku zaczyna walkę z niskim HP, ale zwiększa ATK i otrzymywane EXP
Joshua Day 5 - otwórz przejście do Miyashita Park
237
Tin Pin Hellfire 7 56 3u Instant 3.0s A 4,500? ---
Slash przez Neku wystrzeli, w wybranym kierunku, kulę ognia
Joshua Day 5 - Tin Pin Stride
238
Tin Pin Sunscorch 3 57 4.0s Instant 3.0s B 2,500? ---
Nacisnij puste miejsce, by utworzyć w nim błękitne płomienie. Zadaje obrażenia.
Joshua Day 6 - Tin Pin Stride - pokonaj obydwóch chłopcuw oddzielnie, a następnie w walce 1 na 2
239
Tin Pin Rocker 2 100 5.0s 10.0s 20.0s A 2,000? ---
Krzycz do mikrofonu, by utworzyć falę uderzeniową. Zadaje obrażenia.
Another Day - pokonaj w Tin Pin Uzuki (Miyashita Park)
240
Tin Pin Artist 4 53 4u 5.0s 5.0s A 3,000? ---
Slash przez puste miejsce pośle po lini piorun. Zadaje obrażenia.
Beat Day 3 - Tin Pin Stride
241
Tin Pin Devil 8 84 4.3s Instant 3.0s B 5,000? ---
Przeciągaj przez wrogów, by po uniesieniu stylusa uderzyć ich piorunem
Another Day - pokonaj w Tin Pin Kariya (Miyashita Park)
242
Tin Pin Ifrit 3 92 2u 5.0s 6.0s A 6,600? ---
Dotknij puste miejsce, by podłożyć bombę, która po krótkim czasie wybucha.
Another Day - pokonaj w Tin Pin Shoter (Molco)
243
Tin Pin Shiva 4 98 2u 5.0s 20.0s Reaper 9,950? ---
Naciskaj puste miejsce, by utworzyć sopel lodu. Zadaje obrażenia.
Another Day - pokonaj w Tin Pin Pin Prof (Concert Stage)
244
Tin Pin Golem 5 66 1u 6.0s 6.3s B 11,600? ---
Drap puste miejsce, by utworzyc trzęsienie ziemi
Joshua Day 4 - Automatycznie przed Molco
Another Day - pokonaj w Tin Pin Higashizawa (Miyashita Park)
245
Tin Pin Bahamut 6 150 1u Instant 16.6s Reaper 26,500? ---
Przyciśnij wroga, by wystrzelić w niego silny promień penetrujący.
Another Day - pokonaj w Tin Pin Wizard of Slam (Molco)
246
1 Yen 2 --- --- Instant --- --- 1? Sh - 247
Mi - 248
Na sprzedaż.
Battle Evo - 252
KuraKura - Shibukyu Stationside
Noise 10 - Easy Drop
247
5 Yen 2 --- --- Instant --- --- 5? Ba - 249
Na sprzedaż.
Shutdown Evo - 246
Mus Rattus III - Cadoi City
Noise 11 - Easy Drop
248
10 Yen 2 --- --- Instant --- --- 10? Ba - 250
Na sprzedaż.
Mingle Evo - 246
Mus Rattus I - 104 Building
Noise 10 - Normal Drop
249
50 Yen 2 --- --- Instant --- --- 50? Ba - 251
Na sprzedaż.
Battle Evo - 247
Noise 10 - Hard Drop
Noise 11 - Normal Drop
Noise 26 - Easy Drop
Noise 33 - Easy Drop
250
100 Yen 2 --- --- Instant --- --- 100? Ba - 252
Na sprzedaż.
Battle Evo - 248
Większośc Noise w tygodniu Shiki
251
500 Yen 2 --- --- Instant --- --- 500? Ba - 253
Na sprzedaż.
Battle Evo - 249
KuraKura - Shibukyu Stationside
Większośc Noise
252
1000 Yen 2 --- --- Instant --- --- 1,000? Ba - 246
Na sprzedaż.
Battle Evo - 250
Większośc Noise
253
5000 Yen 2 --- --- Instant --- --- 5,000? Ba - 254
Na sprzedaż.
Battle Evo - 251
AMX - AMX
Towa Records - Towa Records
Większośc Noise
254
10000 Yen 1 --- --- Instant --- --- 10,000? ---
Na sprzedaż.
Battle Evo - 253
Shadow Ramen - Dogenzaka
Shibu-Q Heads 1F - Shibu-Q Heads
Shibu-Q Heads 2F - Shibu-Q Heads
Shibu-Q Heads 3F - Shibu-Q Heads
Większośc Noise
255
Scarletite 1 --- --- Instant --- --- 0? ---
Materiał istotny do rozwoju postaci.
Jednorazowo na końcu każdego dnia
Shibu-Q Heads 1F - Shibu-Q Heads
256
Rare Metal 1 --- --- Instant --- --- 0? ---
Do wymiany na jakiś przedmiot.
Większość Noise
257
Tektite 1 --- --- Instant --- --- 0? ---
Do wymiany na przyzwoity przedmiot.
Shibu-Q Heads 2F - Shibu-Q Heads
Większość Noise
258
Adamantite 1 --- --- Instant --- --- 0? ---
Do wymiany na dobry przedmiot.
Większość Noise
259
Orichalcum 1 --- --- Instant --- --- 0? ---
Do wymiany na wspaniały przedmiot.
Shibu-Q Heads 3F - Shibu-Q Heads
Większość Noise
260
Shadow Matter 1 --- --- Instant --- --- 0? ---
Do wymiany na rzadki przedmiot.
Wszystkie Tavoo - Ultimate Drop
261
Dark Matter 1 --- --- Instant --- --- 0? ---
Do wymiany na super-rzadki przedmiot.
Shibu-Q Heads 1F - Shibu-Q Heads
Noise 80 - Ultimate Drop
Noise 86 - Hard Drop
Noise 95 - Hard Drop
262
Rhyme 1 95 5u Instant 4.0s --- 0? ---
Dotknij puste miejsce, by przyzwać Rhyme, która zaatakuje nieprzyjaciół w miejscu przyzwania.
Shadow Ramen - Dogenzaka
Beat Day 7/6 - Za pokonanie Tigris Cantus/również za pokonanie jej błękitnego symbolu w dniu 6
263
Lucky Star 3 --- --- Instant --- C 20,000? ---
Na sprzedaż.
Shadow Ramen - Dogenzaka
Another Day - pokonaj w Tin Pin 777 (Towa Records)
264
Lady Luck 3 --- --- Instant --- C 50,000? ---
Na sprzedaż.
Shadow Ramen - Dogenzaka
Another Day - pokonaj w Tin Pin The Prince (A-East)
265
Lucky Panda 3 --- --- Instant --- --- 80,000? ---
Na sprzedaż.
Shadow Ramen - Dogenzaka
Another Day - pokonaj w Tin Pin Futoshi (West Exit Bus Terminal)
266
Pyrokinesis 3 22 2.6s 1.5s 4.5s A 0? ---
Przeciągaj stylus po pustym miejscu, by stworzyć ścieżkę ognia.
Shiki Day 1, po zawarciu paktu.
Another Day - za zaliczenie Final Time Attack
267
Shockwave 3 23 9u Instant 3.0s A 0? ---
Slash na wrogu, by Neku podbiegł z horyzontalnym cięciem.
Shiki Day 2, na początku dnia
Another Day - za zaliczenie Final Time Attack
268
Cure Drink 3 50% 3u Instant --- A 0? ---
Dotknięcie spinki odnawia HP.
Shiki Day 2, na początku dnia
Another Day - za zaliczenie Final Time Attack
269
Force Rounds 3 26 12u Instant 5.1s A 0? ---
Dotknij pustego miejsca,by wystrzelić pocisk w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia.
Shiki Day 2, na początku dnia
Another Day - za zaliczenie Final Time Attack
270
Psychokiesis 2 24 6u Instant 3.0s C 0? ---
Slash przez obiekty wyrzuca je w wybranym kierunku. Zadaje obrażenia.
Shiki Day 2, na początku dnia
Another Day - za zaliczenie Final Time Attack
271
Thunderbolt 2 27 5u Instant 3.5s C 0? ---
Dotknij wroga, by uderzyć go piorunem. Zadaje obrażenia.
Shiki Day 2, na początku dnia
Another Day - za zaliczenie Final Time Attack
272
The Eyes Have It 3 74 4.0s Instant 3.0s B 25,000? ---
Szybko naciskaj nieprzyjaciela, by go zamrozić. Zadaje obrażenia
Noise 81 - Hard Drop
273
I Live for Food 3 30% 4u Instant --- A 25,000? ---
Dotkni spinkę, by odnowić HP
Noise 80 - Normal/Hard Drop
Joshua Day 3 - impryntuj "Yellow" we właściciela Ramen Don
274
Walk On, Walk Off 3 --- 1.0s Instant 1.3s C 25,000? ---
Przeciągaj Neku, by stał się niewidzialny.
Noise 83 - Hard Drop
275
Me Time is Free Time 3 --- 1u Instant 4.0s Reaper 25,000? ---
Naciśnij puste miejsce, by utworzyć czarną dziurę, przyciągając go niej nieprzyjaciół.
Noise 87 - Hard Drop
276
Fuji Yama 5 58 3.0s Instant 7.0s B 6,900? ---
Szybko naciskaj puste miejsce, by generować iskry. Zadaje obrażenia.
Edoga the Shop - 104 Building
277
Daruma 5 58 3u 1.5s 5.0s B 5,250? ---
Narysuj krąg w pustym miejscu, by zrzucić tam wielki głaz
AMX - AMX
278
Sushi 5 58 6u Instant 7.0s B 5,850? ---
Szybko naciskaj nieprzyjaciela, a Neku rzuci się na niego z serią uderzeń. Zadaje obrażenia.
Towa Records - Towa Records
279
Shinobi 5 58 10u Instant 3.0s A 8,100? ---
Slash przez Neku, by wystrzelił 3 penetrujące pociski
Wild Boar 104 - 104 Building
280
Tigris 10 117 5u Instant 17.0s Reaper 35,250? ---
Szybko naciskaj puste miejsce, by stworzyć trzy sople lodu.
Noise 93 - Hard Drop
281
Corehog 5 102 4u Instant 6.0s Angel 21,600? ---
Nacisnij puste miejsce, by wystrzelic w wybranym kierunku pocisk, rozpryskujący się przy kolizji z wrogiem. Zadaje obrażenia.
Noise 36 - Ultimate Drop
282
Jelly 7 55 5.0s Instant 3.0s Reaper 16,950? ---
Drap puste miejsce, by generować elektryczność. Zadaje obrażenia.
Noise 29 - Ultimate Drop
Noise 30 - Hard Drop
283
Shark 3 --- 1u 7.6s --- Reaper 14,250? ---
Narysuj krąg na pustym miejscu, by wciągnąć wrogów w czarną dziurę. Nie otrzymujesz EXP.
Noise 63 - Ultimate Drop
284
Leo 3 --- 7u Instant 4.0s Reaper 10,950? ---
Dotknij pustego miejsca, by Neku przeteleportowac się tam.
Noise 84 - Hard Drop
Noise 91 - Hard Drop
285
Ovis 9 142 8u Instant 3.0s Reaper 47,100? ---
Dotknij wroga, by uderzyć go piorunem. Zadaje obrażenia.
Noise 91 - Hard Drop
286
Cornix 4 133 8u 4.7s 3.0s Angel 24,150? ---
Dotknij puste miejsce, by zrzucić tam pięć głazów. Zadaje obrażenia
Noise 90 - Hard Drop
287
Popguin 3 93 10u Instant 6.0s Angel 12,600? ---
Dotknij pustego miejsca, by wystrzelić penetrujący pocisk. Zadaje obrażenia.
Noise 28 - Normal/Hard Drop
288
Pteropus 6 135 4u Instant 3.0s Angel 32,250? ---
Dotknij pustego miejsca, by wystrzelić penetrujący bumerang. Zadaje obrażenia.
Noise 88 - Hard Drop
Noise 89 - Hard Drop
289
Mink 4 62 1u 3.0s 6.0s Reaper 14,850? ---
Dmuchaj do mikrofonu, by stworzyć wir powietrzny. Zadaje obrażenia i Immobility
Noise 21 - Ultimate Drop
Noise 22 - Hard Drop
290
Boomer 5 90 8u Instant 9.0s Angel 22,500? ---
Slash pionowy w dół na wrogu, by Neku zaatakował cel pchnięciem w dół.
Noise 40 - Hard Drop
291
Sprog 4 --- 6u Instant 3.2s Reaper 17,700? ---
Szybkie dotknięcia wroga zamraża go. Zadaje obrażenia.
Noise 06 - Hard Drop
Noise 08 - Normal Drop
Noise 11 - Ultimate Drop
292
Fox 3 104 5u Instant 4.0s Angel 13,650? ---
Slash przez Neku wystrzeli małą kulę ognia, która odbija się od ścian i wrogów. Zadaje obrażenia.
Noise 42 - Ultimate Drop
Noise 43 - Hard Drop
293
Bat 5 73 5u Instant 3.0s Angel 18,450? ---
Slash przez Neku wystrzeli dwu-kierunkowy, penetrujący bumerang. Zadaje obrażenia.
Noise 19 - Hard Drop
294
Rhino 4 100 6u Instant 5.3s Reaper 18,900? ---
Przyciśnij Neku, by po uderzył potężnym atakiem tnącym. Im dłużej przyciśniętym, tym większa moc.
Noise 52 - Hard Drop
295
Shrew 6 94 5u Instant 8.6s Reaper 21,150? ---
Dotknij puste miejsce, by postawić tam bombę, która wybucha po krótkim czasie.
Noise 25 - Hard Drop
296
Wooly 4 106 1u 1.0s 6.0s Reaper 19,650? ---
Drap puste miejsce, by spowodować trzęsienie ziemi. Zadaje obrażenia i czasami Immobility.
Noise 64 - Ultimate Drop
Noise 65 - Hard/Ultimate Drop
297
Raven 9 88 8.6s Instant 3.0s Reaper 30,450? ---
Przeciągaj obiekty. Zadaje obrażenia.
Noise 60 - Hard Drop
298
Drake 15 131 5.0s Instant 3.0s Angel 64,200? ---
Dotknij puste miejsce, by utworzyc słup ognia. Zadaje obrażenia i czasami HP Drain.
Noise 46 - Hard Drop
299
Anguis 20 999 1u Instant --- Reaper 127,200? ---
Przyciśnij wroga, by odpalić zabójczy, penetrujący laser. Zadaje obrażenia.
Noise 94 - Hard Drop
Noise 95 - Normal Drop
300
Pig 1 --- --- Instant --- Reaper 250,000? ---
Ogromnie zwiększa Drop Rate, ale w zamian nie otrzymujesz EXP i PP.
Noise 76 - Easy/Normal/Hard/Ultimate Drop
301
Carcin 3 81 7.0s Instant 8.0s Reaper 12,150? ---
Naciśnij Neku, by utworzyć ognistą barierę, chroniącą przed atakami wroga i zadając obrażenia przy kontakcie.
Noise 55 - Hard Drop
302
Grizzly 3 56 5.0s 9.8s --- Reaper 9,600? ---
Krzyknij do mikrofonu, by utworzyć falę uderzeniową. Zadaje obrażnia i czasami HP Drain.
Noise 16 - Hard/Ultimate Drop
Noise 17 - Hard Drop
303
Wolf 5 97 5.3s 3.3s 3.0s Angel 23,250? ---
Przeciągaj Neku w dash, uderzając nim nieprzyjaciół. Zadaje obrażenia.
Noise 14 - Hard Drop
304
Frog 4 114 8u 4.7s 3.0s Angel 21,900? ---
Dotknij puste miejsce, by stworzyć małą, nieruchomą kulę wody. Zadaje obrażenia przy kontakcie z wrogiem i odbija się.
Noise 06 - Ultimate Drop
Noise 08 - Hard Drop

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 3244
  • Głosy oddane: 1
  • Średnia ocen: 10.0

Komentarze (1)

Yuzuriha ~ 05 kwietnia 2010, 13:27
Artykuł całkiem pokaźny i czytelny,ale mam wrażenie,że gdzieś tu jest walnięte,bo mi inny pins wyszedł o.o

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.