Solucja

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

  • Większość wymienionych przedmiotów dostajesz automatycznie, poza pobocznymi Reaperami (ubrani w czarne bluzy) i spinkami które możesz wygrać w Stride (Tin Pin licząc od dnia 3 w tygodniu Joshua)
  • Większość przedmiotów dostaniesz tylko jednorazowo (w pierwszym przejściu). Przy ponownym zaliczeniu każdego z dnia możesz dostać tylko spinki (oprócz materiałów, w tym Scarletite)
  • Nie wymieniłem przedmiotów, które możesz wygrać od świń (Pig Noise). Zarówno ich lokację, jak i nagrody wymienię w  innym artykule
  • W początkowych rozdziałach prowadzę za rękę, ale w późniejszych dniach od razu wymieniam nazwę lokacji, do której masz się udać. Zagubionym polecam mapę w odpowiednim artykule
  • Nie martw się o czas, jest on tylko w fabule. Możesz grać wieczność, a i tak postacie powiedzą, że minęło tylko 5 minut.
  • Radzę oszczędzać spinki Scarletite (kupujesz za nie głównie naklejki). W pierwszej grze dostajesz je głównie za  zaliczenie dnia, jednak później będziesz je mógł tylko kupić, do czego potrzebujesz trudnego do zdobycia Dark Matter. W pierwszej kolejności, za zgromadzone spinki radzę kupić dwa Extra Slot i po jednym Fusion Boost dla każdego partnera. Na  końcu gry, miej przynajmniej 3 Scarletite w zapasie, dla (S) Hollow leg, który ułatwi karmienie postaci.

Przedmioty startowe: (CD) Track 31, My first Wallet

Shiki


Day 1 - Reapers' Game

Noise: Dixiefrog, Mosh Grizzly
Przedmioty: (S) Dash; (B) Escaping from Battle; Pyrokinesis; (B) Bottom-screen Combat; (B) Boot/Reboot; (B) CONTROLS/Drag; (B) Top-screen Combat; (B) Dual-screen Combat; (B) Follow That Puck; (B) So I Beat the Enemy; 500 Yen; Scarletite
Start: Scramble Crossing

Pierwszy dzień to prowadzenie za rączkę. Powyższe przedmioty (głównie instruktarze) dostajesz automatycznie. Zacznij od naciśnięcia małej spinki w rogu ekraniku (tzw. skan), przeczytaj kilka komentarzy przechodniów i wyłącz skan w podobny sposób, jak włączyłeś. Automatycznie stoczysz swoją pierwszą walkę. Na  razie nie możesz nic zrobić, poza naciśnięciem START i  ucieczce. Po kolejnych scenkach stoczysz kolejne potyczki, tym razem z nową spinką (Pyrokinesis), którą aktywujesz przeciągając stylus po ekraniku. Walki na razie są dziecinnie proste, bo nie masz jeszcze HP. Po walce wróć na skrzyżowanie (w prawo) i  spróbuj wyjść północnym wyjściem. Po kolejnych prostych potyczkach masz pierwszy dzień za sobą.


Day 2 - Don't Kill Me

Noise: Dixiefrog, Garage Wolf, Metal Corehog
Przedmioty: (B) Scanning; (B) Enemy Encounters; Thunderbolt; Force Rounds; (B) CONTROLS/Touch; Psychokinesis; (B) Use Obstacles; Shockwave; (B) CONTROLS/Slash; (B) Mail Icon; 500 Yen; Cure Drink; (S) Phone Menu; (B) Wearing Pins; 500 Yen; (S) Extra Slot; (S) DEF Boost; (S) ATK Boost; Ice Blow; Scarletite
Start: Station Underpass

Drugi dzień to dalej tutorial, ale powoli zaczyna się samowolka. Spróbuj opuścić lokację zachodnim wyjściem, a następnie przeskanuj okolicę. Za pierwszym razem nic to nie da, ale za drugim, koło mężczyzny w czerwonej bluzie (Reaper) pojawią się żółte symbole Noise. Pojedynczo je eliminuj, zaznajamiając się z nowymi spinkami (postępuj zgodnie z instrukcjami). Po zabiciu ostatniej grupy, będziesz mógł opuścić lokację. Na kolejnym ekranie będziesz miał w końcu dostęp do menu (wykorzystaj go, do  założenia spinek dla Neku). Spróbuj wyjść północnym wyjściem (jak zwykle, bez skutku). Od teraz, w każdej walce będzie obecny pasek HP, czyli jeśli on spadnie do zera, Game Over. Żeby otworzyć przejście, musisz zabić noise, które opętały posąg Moyai (niebieskie znaki). Gdy to zrobisz, ściana zostanie zdjęta. Przed posągiem Hachiko (pies) przeskanuj okolicę, a  następnie obejrzyj posąg (najpierw druga opcja, a następnie pierwsza). Na razie wróć do statuy Moyai i przeskanuj gościa przed posągiem. Ponownie obejrzyj Hachiko i zetrzyj szarą warstwę z kamienia. Na koniec zabij psy i bossa.

Metal Corehog

W pierwszej kolejności zabij psy, uważając, by nie stać zbyt blisko jeża i wystrzeliwanych przez niego kolców. Zajmując się samym jeżem, staraj się przy Neku używać ataków dystansowych, inaczej boss może boleśnie skontrować kolcami. Przy Shiki może być trudniej. Staraj się szybko niszczyć kolce, zanim wybuchną.


Day 3 - Who 2 Trust

Noise: Dixiefrog, Gabba Bat, Garage Wolf, Mosh Grizzly, Vespertilio Canor
Przedmioty: (S) Shutdown; (B) Shutdown; (S) Easy; (B) Talk To Your Partner; (B) Shop Clerks; (B) Item Abilities; (S) ESP Cards; (S) Fusion Boost; (S) DEF Boost; (B) Red Noise Symbols; (B) Yellow Noise Symbols; (S) Jump; 5,000 Yen; (B) Memes; (S) ATK Boost; Poison Bones; Scarletite
Start: Concert Stage

Idź prosto w lewo, aż odnajdziesz Shiki, po czym opuść lokację dolnym wyjściem. Na zewnątrz masz swój pierwszy sklep (lewy górny róg). Odradzam na razie zakupy. Ciuchy są tam drogie, a  dodatkowo wymagają dużo Brave. Porozmawiaj więc z mężczyzną w  pobliżu wyjścia z Concert Stage (777), a po wyczerpującej rozmowie (kolejno wszystkie odpowiedzi), zaczep Reapera przy dolnym wyjściu. Kolejna seria rozmów, których wynikiem będzie możliwość używania ataków wspólnych (Fusion). Po  zaliczeniu zadania (stoczeniu testowej walki), będziesz mógł wejść do Dogenzaka. Na miejscu sprawdź Cosmic Center (w sklepie możesz na razie porozmawiać ze sprzedawcą) oraz Ramen Don (pierwszy sklep z jedzeniem). Po odwiedzeniu tego drugiego, zaczep mężczyznę, który wyszedł (poszukiwany technik) i zabij Noise, które go opętały. Po wszystkim wróć do 777. Teraz będziesz mógł otworzyć górne przejście (najpierw pogadaj z pilnującym Reaperem), zabijając dwie grupy noise, wyglądające jak wilcze łby. W nowej lokacji, zagadaj z Beat i Rhyme przy wyjściu. Dostaniesz swój pierwszy meme, które przetestuj na pobliskim biznesmenie. Niewiele to da, ale pojawi się technik, na którym wykonaj podobną akcję. Na razie da ci tylko podpowiedź gdzie masz iść. Wróć więc do Concert Stage i w prawym górnym rogu przeskanuj gościa za barierką. Z nowym słowem (Fuse) wróć do technika i implantuj w niego meme Fuse. Ponownie sprawdź Cosmic Corner (Dogenzaka) i wróć do Concert Stage (po drodze zagadaj jeszcze z 777). W środku, sprawdź ostatni raz kolesia w rogu (będzie tam teraz technik). W  końcu pojawi się boss.

Vespertilio Canor

Na początek musisz Shiki zabić jak najwięcej nietoperzy, by oświetlić parter. Robiąc to uważaj na Neku, bo nie jest sam w ciemności (bądź nim cały czas w ruchu). Po zabiciu wystarczającej ilości, Neku będzie w końcu mógł zranić swego przeciwnika. Nie  przestawaj zabijać nietoperze, bo wciąż na dole panuje półmrok, co zwiększa wytrzymałość bossa. Gdy stanie się wystarczająco jasno, boss będzie na chwilę ogłuszony, co wykorzystaj, aktywując Fusion (możesz wcześniej, jeśli masz problemy na górze) i  ładując ile się da ze spinek, dopóki nie wypuści znowu swoich małych braci, zakrywając parter ciemnością.


Day 4 - Erased

Noise: Dixiefrog, Bigbanfrog, Bigbansprog, Garage Wolf, Mosh Grizzly, Swing Shark
Przedmioty: (S) Noise Report; (S) Brand Awareness; (B) Shop Quests; (B) Green Noise Symbols; (B) Pin Growth/Evolution; (S) Extra Slot; (S) Chain 4; 2x 5,000 Yen; (S) Backslash; (S) DEF Boost; (B) Chained Battles; (S) Mingle Mode; Lightning Moon; (S) ATK Boost; Masamune; Scarletite
Start: 104 Bulding

Porozmawiaj z Beat i Rhyme, a gdy sobie pójdą, wejdź do budynku 104. Poinstruowany przez Shiki na temat trendów w Shibuya, możesz opuścić budynek (lub kupić kilka ciuchów, jeśli chcesz). Ze Scramble Crossing (lokacja w dół) twój cel leży prosto na wschód, ale po drodze musisz wypełnić kilka zadań Reaperów. Pierwszy będzie chciał dwie spinki 1,000 Yen, które łatwo wygrasz od Bigbanfrog (niebieskie żaby). W  zamian jako bonus dostaniesz dodatkowy slot na spinki oraz możliwość chainowania (łączenia) do 4 potyczek z noise (zwiększa to  częstotliwość znajdywania spinek, ale w kolejnych walkach noise stają się silniesze). Drugi Reaper będzie chciał pięć spinek 500 Yen (wilki na Normalu je gubią). Dalej już tylko porozmawiać z  Beat i Rhyme i do celu misji. Na miejscu będziesz musiał stoczyć walkę z żabami, po czym przyjdzie pora na bossa.

Swing Shark

Najpierw załatw żaby, po czym skoncentruj się na rekinie. Shiki będzie miała przy tym problemy, gdyż boss jest cały czas w ruchu i trudno będzie trafić go finiszerem, zanim przejdzie na jej drugą stronę. Neku będzie miał łatwiej trafić płetwę. Uważaj, bo potrafi dać nura w ziemię. Nie stój wtedy w miejscu, gdzie zamierza się wynurzyć (Shiki musi w odpowiednim momencie podskoczyć), w  przeciwnym wypadku ryba odgryzie trochę HP.


Day 5 - Empty Urban Legends

Noise: Bigbanfrog, Bigbansprog, Garage Wolf, Mosh Grizzly, Hard Corehog, Circle Pit Grizzly
Przedmioty: 5,000 Yen; Murasame; Durable Leather; 10,000 Yen; 2x 1,000 Yen; Crimson Chili; (S) Block; (S) DEF Boost; (S) ATK Boost; (S) Retry Battles; Sexy D; Scarletite
Start: Tipsy Tose Hall

Dzień piąty. Możesz zacząć od udania się do AMX (lokacja w prawo) i  tam przeskanować oraz zabić noise, które opętały Makoto. Da ci to spinkę 5,000 Yen oraz "Tin Pin ticket" meme (które jest niestety bezużyteczne). Wróć do Tipsy Tose Hall, pogaj z Reaper (ważne, żeby najpierw porozmawiać), a następnie zabij 2 duże symbole noise. Zanim wejdziesz do Spain Hill, w lewej części TTH pojawi się znajomy biznesmen. Porozmawiaj z nim, a będziesz mógł pobawić się w Reaper Creaper. Polega to, na powolnym przeciąganiu monety stylusem (ważne, musisz przeciągać monetę jak najwolniej, bez gwałtownych ruchów), do jednego z trzech pól (nie ma znaczenia które). Otrzymasz "Reaper Creaper" meme. Wejdź teraz do Spain Hill.

Opcjonalnie: stąd możesz otworzyć przejście na prawo do Molco, przynosząc Reaperowi (CD) Track 1 (kupisz je w AMX).

Wejdź do restauracji (Mexican Dog) i wyjdź, a następnie stocz kilka walk z noise (ok. 3). Neku i Shiki zauważą, że nic to nie daje, ale pojawią się przyjaciółki, które wyszły wcześniej z  restauracji. Przeskanuj je i zabij opętujące je noise. Ponownie da to znikomy skutek. Zmiana strategii. Pogadaj z nimi i zaimplantuj meme "Reaper Creaper", a następnie, pamiętając podstawowe zasady gry (przeciągaj monetę powoli), wybierz dowolne odpowiedzi w  trzech kolejnych grach (ponownie, wybór nie ma znaczenia). Na  koniec dziewczyny się pogodzą, a ty przeskanuj i zabij ostatni żółty noise. Pojawi się jeszcze Game Master przed końcem dnia, z bossem.

Circle Pit Grizzly

To jest tylko silniejsza wersja Mosh Grizzly. Uważaj na jego ataki, zalewając go gradem własnych ciosów. Nie  wymagająca potyczka.


Day 6 - Superiotiy/Inferiority

Noise: Bigbanfrog, Bigbansprog, Garage Wolf, Mosh Grizzly, Decadraven, Hard Corehog
Przedmioty: Red Skull; 2x 1,000 Yen; Durable Leather; (S) DEF Boost; Orichalcum; 5,000 Yen; (S) DEF Boost; Sleek Silk; 10,000 Yen; (S) Safe Landing; (B) Be a Trendsettler; 500 Yen; Scarletite
Start: Scramble Crossing

Na początek możesz się trochę pokręcić po okolicy i zdjąć kilka ścian. Z wymaganych masz przy skrzyżowaniu Reapera, który zada ci kilka pytań na temat Shibuyi. Kolejno poprawne odpowiedzi: Edoga Shop, High Heels, Bubbles. Kolega za nim otworzy przejście do  AMX za pokazanie trzech Rare Metal (Decaraven na Normalu je gubi).

Opcjonalnie: Z Cadoi City możesz otworzyć przejście do Towa Records, zabijając Pig Noise w okolicy. Dodatkowo, możesz dostać się do Spain Hill z Molco, pokazując Reaperowi spinkę Murasame (na poziomie 3 lub wyżej).

Gdy dość się nabiegasz, zagadaj z Makoto przy Scremble Crossing. Twoim zadaniem dnia jest pomóc mu rozpopularyzować spinkę Red Skull (dostajesz jedną na początku dnia). W pierwszej kolejności, zabij opętujące chłopa noise, po czym dostaniesz trzy jedno linijkowce (meme), którymi masz pomóc mu reklamować, przechodniom, spinkę. Pierwszej osobie (w miejscu startu) powiedz "Totally gnarly". Następnie przeniesie się do Center St. Entrance (za Reaperem z pytaniami), gdzie dzieciakowi odpowiedz "Unreal, bro". Idąc dalej, ostatnią ofiarę znajdziesz przed  Spain Hill. Powiedz mu "Come get some hot stuff!". Możesz teraz wrócić do Scramble Crossing i chwilę pogadać z Shiki, a na końcu z Makoto. Nastąpi zmiana planów. Teraz musisz założyć spinkę Red Skull i stoczyć kilka walk (3) na Scramble Crossing oraz na 104 Building (uważaj, spinka zmniejsza prędkość ruchu Neku). To powinno rozpopularyzować spinkę. Wróć na skrzyżowanie i  zaczep Shiki, by zakończyć dzień.


Day 7 - Wakeless Dream

Noise: Bigbanfrog, Bigbansprog, Garage Wolf, Mosh Grizzly, J Popguin, Decadraven, Hard Corehog, Cornix Canor, Ovis Cantus
Przedmioty: 3x 1,000 Yen; Colorful Thread; Stunning Crystals; Sweet, Sweet Onions; Choice Meat; (S) ATK Boost; 5,000 Yen; Meteor Magnet; Scarletite; Earthshake; (S) DEF Boost
Start: Scramble Crossing

Opcjonalnie: masz ze skrzyżowania trzy zamknięte wyjścia. Ścianę na prawo (Shibu Dept. Store) zdejmiesz posiadając Natural Magnum (ewoluuj Happy Beam za pomocą Battle PP). Idąc przeciwnie z zegarem, kolejny Reaper da ci drugi quiz (Yuu Narumi, Slash Neku, Hip Snake). Ostatni (przejście do 104 Building) chce Funky Shades (sklep KuraKura (Statue of Hachiko) je sprzedaje).

Przechodząc do głównej części, twój cel jest w Station Underpass (gdzie zaczynałeś dzień 2). Po drodze, przed Hachiko masz Reapera ze ścianą, którą zdejmiesz tocząc 3 chainowane walki. W  następnej lokacji za ścianą masz Reapera z bossem:

Canis Canor

W pierwszej kolejności zabij ptaki. Boss walczy dość specyficznie. Przez większość czasu lata poza zasięgiem, aż w końcu przelatuje powoli przez dolny ekran, chwytając po drodze auto, a  następnie z ładunkiem przelatuje górnym ekranem. W tych właśnie chwilach możesz go zranić. Czasami boss może podnieść autobus, wtedy obserwuj dolny ekran, by czasem nie zrzucił swej bomby na Neku. Najlepiej staraj się koncentrować na Shiki i celnie ładować Fusion (dobrze, jeśli kupiłeś (S) Fusion Boost), a jak tylko załadujesz na maksymalny poziom, użyj go, gdy ptaszysko się pokaże (zawsze wyje, gdy nadlatuje).

Po walce zostaje tylko prosta droga do Game Mastera.

Ovis Cantus

Shiki ma niewielkie ułatwienie, bo boss stoi nieruchomo po jej lewej. Na  początek byczysko głównie próbuje wchłonąć twoje ataki (rób wtedy krótką przerwę). Po zadaniu odpowiednich obrażeń, zaczyna się prawdziwa walka. Większość jego ataków łatwo przewidzieć, gdyż używa podobnych zwrotów i koncentrują się na jednej osobie. Głównym zagrożeniem są wypluwane przez niego kule elektryczne, którymi atakuje obydwa ekrany na raz, poprzedzane dość celnymi piorunami, które potrafią na chwilę sparaliżować Neku. Oprócz tego, gdy mówi "I'll pound you" lub "I'll minc you", to atakuje Neku, a jeśli się śmieje, to chce uderzyć Shiki.


Joshua


Day 1 - Rulez

Noise: Bigbanfrog, Bigbansprog, Mosh Grizzly, Trash Mink, Carcinofolk, Decadraven, Hard Corehog, Dub Rhino
Przedmioty: (S) High & Low Cards; (S) Sidestep; (S) Fusion Boost; (B) CONTROLS/Press; Long Live the Ice; 5,000 Yen; (S) Hard; Scarletite
Start: Scramble Crossing

Niestety, to nie koniec gry. Masz przed sobą kolejny tydzień. Zacznij od Hachiko, gdzie przyłączy się nowy partner (Joshua). Po pierwszej potyczce z lalusiem, spróbuj go zeskanować. Teraz możesz chwilę poćwiczyć z nowym partnerem (działa całkowicie inaczej od Shiki) na nowych przeciwnikach. Gdy masz dość, porozmawiaj z Reaper blokującym przejście do 104, tocząc przynajmniej jedną testową walkę (bez paska HP). Na mecie masz bossa dnia.

Dub Rhino

Wielki nosorożec ma bardzo wysoką odporność na ataki frontowe, ale za to  możesz go mocniej walnąć w jego zadek. Może to być problem dla  Joshuy, jako że boss zwykle jest do niego obrócony przodem i  ma opóźnienie przed uderzeniem, tak więc, więcej zrobisz zwinnym Neku. Josh może najwyżej przekazywać z powrotem Light Puck, a Neku uderza swoimi spinkami w cztery litery zwierzaka.


Day 2 - Reapers

Noise: Mosh Grizzly, Trash Mink, J Popguin, Jungle Boomer, Carcinofolk, Carcinosamps, Decadraven, Eurobeat Boomer
Przedmioty: (S) ATK Boost; 10,000 Yen; Extra Fine Noodles; 2x 1,000 Yen; (S) DEF Boost; Ichimonji; Scarletite; Sparkling Silver; Tin Pin Fire; Tin Pin Custom; (B) Tin Pin Slammer
Start: Scramble Crossing

Na dzień dobry przeskanuj Joshuę.

Opcjonalnie: przed 104 Building jest Reaper, który chce by Joshua był ubrany w ciuchy Natural Puppy (możesz je kupić w Cadoi).

Cel misji jest w Molco. Po drodze masz w Shibu Dept. Shop blokującego Reapera, który chce, byś zabij noise, opętujące przechodniów (2 ludzi). Zaś przechodząc z Cadoi do Molco napadnie cię nowy gatunek noise.

Eurobeat Boomer

Przed tobą pierwsze Taboo Noise. Normalnie mają bardzo wysoką wytrzymałość na ataki, ale znika ona, gdy atakujący posiada Light Puck. Tak jak normalnie spotykane kangury (Jungle Boomer) uważaj gdy wyskoczą w powietrze. Nie stój wtedy Neku w miejscu ich lądowania, a Joshuą bądź gotów na unik (kierunek w dół).

Po bossie możesz wejść do Molco.

Opcjonalnie: Reaper blokujący Spain Hill chce Difinitivo Chili Dog. Otwierasz tylko dla przedmiotów, bo do Spain Hill możesz dostać się drogą okrężną z Center Street Entrance (teraz przejście powinno być otwarte).

Po wejściu do sklepu będziesz musiał zagrać w prostą gierkę (Tin Pin Slammer). Zasady proste: przeciągając stylusem po ekraniku musisz zrzucić z pola gry spinki przeciwnika. Zdolności i parametry zależą od spinek, co sprawdzasz naciskając Tin Pin w górnej części menu Spinek. Masz dwa pojedynki. Pierwszy może okazać się trochę trudny (Shooter zaczyna z 6 spinkami, gdy sam masz tylko 4). Drugi jest łatwiejszy, bo przeciwnik ma tylko 2 słabe spinki. W  każdym razie możesz obydwa przegrać i tak wydarzenia potoczą się tym samym torem. Na koniec turnieju spróbuj wyjść do Cadoi City. Koniec dnia.


Day 3 - Roamin' the Streets

Noise: Mosh Grizzly, Happycore Bat, Trash Mink, J Popguin, Jelly Madchester, Jelly Swechno, Hard Corehog, Jungle Boomer, Carcinofolk, Carcinoska, Carcinosamps, Decadraven, Progfox, Reaper Beat
Przedmioty: (S) Phone Camera; Konoha Sakuya; 2x 5,000 Yen; Octo Squeeze; 2x 10,000 Yen; Tin Pin Custom; Cozy Down; 2x 1,000 Yen; Fluffy Cotton; Hamburger; (S) ATK Boost; Crackle Pop Barrier; I  Live for Food; (S) DEF Boost; Scarletite
Start: Scramble Crossing

Jak wspominałem na początku, czasu nie masz, więc nerwy pozostaw Neku. Twój cel, Cat Street, znajduje się za Towa Records, czyli cały czas w prawo. Po drodze masz dwóch Reaperów. Pierwszy (Cadoi City) chce zobaczyć, jak pokonujesz trzy grupy noise (wysokie, wilcze łby), a drugi chce zobaczyć spinkę Pop Pendulum (gubi je Carcinosamps na Normal).

Opcjonalnie: W Miyashita Park znajduje się niebieski symbol Noise. Jest to  opcjonalny boss Progfox. Nie musisz z nim walczyć, ale jego pokonanie na Hard (lub Ultimate) jest wymagane, do odblokowania Secret Report. Strategię zamieszczam w artykule dotyczącym raportów.

Dostanie się do Cat Street nie kończy dnia, na razie wejdź do Wildcat Cafè. Po rozmowie z panem Hanekoma, wracaj w kierunku Scramble Crossing. Uważaj, wychodząc z Towa Records zaatakuje cię stary znajomy.

Reaper Beat

Beat jest okropnie szybki i okropnie wytrzymały na twoje ataki. Dodatkowo często blokuje twoje uderzenia. Na razie staraj się grać defensywnie. Walka automatycznie zostaje przerwana po 30 sekundach.

Otwierając menu zobaczysz na mapie, że kilka lokacji jest oznaczone niebieskimi znaczkami. Możesz je odwiedzić ale nie jest to wymagane. W Tipsy Tose Hall zostaje otwarty Stride, gdzie możesz pograć w Tin Pin o  rzadkie spinki. Twój główny cel to Dogenzaka. Ze Scramble Crossing masz Repeara, który blokuje przejścia do  104, o ile uczynisz markę Natural Puppy topową na skrzyżowaniu (stocz kilka walk, nosząc ubrania i używając spinki tejże branży).

Opcjonalnie: na skrzyżowaniu jest Reaper z kolejnym quizem (odpowiedzi - Bouillabaisse, Near Molco i Bach), otwiera przejście do Statue of Hachiko. Mijając Dogenzaka, w A-East jest kolejny Reaper, blokujący Shibukyu Main Store. Chce spinkę Supply Factor. Gubią ją Jelly Swechno (czerwone meduzy) na Easy, ale żeby się pojawiły, musisz poczekać aż Jelly Madchester (niebieskie meduzy) je urodzą (po kilku sekundach walki). Dodatkowo, jest niska szansa, żeby spinkę zgubiły, więc ustaw poziom trudności na Easy, obniż własne HP i  dla pewności chainuj kilka pojedynków.

Ciekawostka: W Shibukyu Main Store, Dragon Couture sprzedaje (S) Extra Slot (dodatkowy slot na spinki) za 2x Scarletite i 2x Rare Metal. Dodatkowo, na zewnątrz spotkasz znajomych Slammuraii (jeśli ich nie  ma, to wróć trochę później), od których dostaniesz meme "Yellow".

W Dogenzaka wejdź do nowego sklepu (Shadow Ramen). Jak tylko zostaniesz wyrzucony, pomóż właścicielowi konkurenckiego Ramen Don (Ken Doi), zabijając opętujące go Noise. Po rozmowie z  nim w środku, jeszcze raz sprawdź Shadow Ramen. Teraz wyjdź do  A-East, podsłuchaj rozmowę Micka z Eiji i uwolnij tego drugiego z  noise. Teraz wróć do Ramen Don i impryntuj we właściciela meme "Simple" (lub najpierw Yellow dla spinki I Live for Food). Koniec dnia.


Day 4 - Pinned

Noise: Trash Mink, J Popguin, Jelly Madchester, Jelly Swechno, Emo Corehog, Jungle Boomer, Carcinofolk, Carcinoska, Carcinosamps, Decadraven, Easterraven, Reaper Beat
Przedmioty: 1,000 Yen; Pretty Ribbon; 2x 5,000 Yen; Tin Pin Wheel; (S) DEF Boost; 3x 10,000 Yen; 5 Yen; Tin Pin Golem; (S) ATK Boost; Live Slow, Die Fast; Scarletite
Start: Scramble Crossing

Opcjonalnie: Przed Hachiko jest Reaper, który otworzy przejście, za  zabicie łącznie 10 grup Noise na jego terenie.

Twoim głównym celem dnia jest Udagawa Back Street. Dostaniesz się tam poprzez nowe przejście z Tipsy Tose Hall. Po drodze masz dwóch Reaperów. Pierwszy chce spinkę Sexy + (gubią ją żółte kruki na Easy), a drugi wymaga, byś stoczył cztery walki w jednym chainie (skanując, przeciągnij na Neku cztery symbole Noise). Przed  Tipsy Tose Hall spotkasz 777, którego znasz z pierwszego tygodnia. Nie ważne co być zrobił (rozmowa, lub próba minięcia go), jesteś zmuszony dla niego zabawić się w detektywa. Zacznij od rozmowy z 777, a następnie w Spain Hill z jednym z jego kupli (Tenho). Idąc dalej, sprawdź budkę telefoniczną w Molco (miejsce przestępstwa). Joshua użyje swój telefonik do  pstryknięcia trzech zdjęć. Teraz zagadaj z BJ w Scramble Crossing i wracaj do 777. Rozmawiając wybieraj trzecią, drugą i na koniec czwartą odpowiedź. W końcu muzykanci otworzą przejście (uwaga, to ostatni dzień, kiedy możesz zrobić zakupy w Wildcat Cafè (Cat Street)). Za ścianą znowu napadnie cię Beat

Reaper Beat

Sytuacja jak wcześniej, czyli wytrzymaj 30 sekund, unikając jego ataków.

Jak pryśnie, wejdź do Udagawa. Na miejscu porozmawiaj i zeskanuj Joshua.


Day 5 - Turf

Noise: Alterna Wolf, Trash Mink, J Popguin, Electro Popguin, Jelly Madchester, Jelly Swechno, Hard Corehog, Emo Corehog, Jungle Boomer, Carcinofolk, Carcinoska, Carcinosamps, Decadraven, Easterraven, Trance Rhino, Reaper Beat
Przedmioty: (S) ATK Boost; Psych Support; (S) DEF Boost; Strong Body; Tin Pin Thrift; (S) Safe Landing; 2x 10,000 Yen; Tin Pin Hellfire; Scarletite
Start: Scramble Crossing

Twoim celem na początek jest Cat Street. Niestety, przy próbie wyjścia wschodnimi przejściami, Kariya i Uzuki, z pomocą swoich przyjaciół, porozkładają serię ścian na drodze. Zaczynając od skrzyżowania, pierwszy Reaper (ten obok Shibu Dept. Store) chce uczynić D+B topową marką w okolicy (noś ciuchy i  używaj spinki z tej marki). Kolejny Reaper chce Ramen (kupisz w  Dogenzaka). Idąc dalej masz kolejny quiz (odpowiedzi: Ken Doi, Insta-noodles, ¥580). Przed kolejnym strażnikiem musisz ubrać Neku w ubrania z Mus Rattus. Dalej, pokonaj Tenho w Tin Pin. Ostatni Reaper chce być stoczył walkę z Noise, używając wybrane przez  niego spinki (Frantic i Onmyo, oboje wykorzystują mikrofon). W końcu na Cat Street, złóż wizytę u Hanekoma (sklep jest od teraz zamknięty). Teraz możesz wracać na skrzyżowanie. Po drodze w  Miyashita Park Underpass znowu napadnie cię Beat.

Reaper Beat

Chłop niewiele się zmienił. Przeżyj 30 sekund i tyle.

Teraz kieruj się do skrzyżowania, a stamtąd do Station Underpass. Na  miejscu dojdź maksymalnie na prawo (jakbyś prubował wyjść), a na koniec spróbuj wyjść.

Trance Rhino

Kolejny taboo. Jak wcześniej, ma wysoką wytrzymałość, która spada, gdy atakujący ma Light Puck. Staraj się go atakować od tyłu, jeśli możesz. Walka jest jednak na ograniczeniu czasowym i  kończy się po 30 sekundach, jeśli nie zdążysz bossa wcześniej zabić.


Day 6 - Beast on the Prowl

Noise: Funkfrog, Alterna Wolf, Wall of Grizzly, Trash Mink, Death Metal Mink, Electro Popguin, Jelly Madchester, Jelly Swechno, Emo Corehog, Chaotic Corehog, Jungle Boomer, Eurobeat Boomer, Carcinofolk, Carcinoska, Carcinosamps, Carcinopunk, Easterraven, Grindcore Minks
Przedmioty: (B) Black Noise Symbol; (S) Levitate; Strong 'n' Proud; 2x 5,000 Yen; LIVE!; (S) DEF Boost; Velocity Attack; Tin Pin Sunscorch; Tin Pin Wind; (S) ATK Boost; 10,000 Yen; Scarletite
Start: Scramble Crossing

W ten i następny dzień musisz uważać przy skanowaniu. Obok zwykłych, czerwonych, symboli Noise, pojawiają się czarne, symbolizujące taboo noise. Są one bardziej agresywne i będą wymuszały walkę (gdy tylko dotkną Neku), kiedykolwiek będziesz próbował robić skan. Jak jakiś wymusi walkę, lub wejdzie w  chain, to nie będziesz mógł uciec. Próba opuszczenia skrzyżowania wymusi potyczkę z taboo. Ogólnie, misja to  jedna prosta ścieżka do Udagawa, bez pobocznych wypadów. W  kolejnych lokacjach zobaczysz mniej, lub bardziej znane osoby, atakowane przez Taboo Noise. Nie ważne co wybierzesz, będziesz musiał z nimi (noise) walczyć. W końcu w Udagawa stoczysz ostatnią walkę (dwa Wall of Grizzly) i zakończysz dzień.


Day 7 - Clash of Desires

Noise: Funkfrog, Alterna Wolf, Wall of Grizzly, Death Metal Mink, J Popguin, Electro Popguin, Jelly Madchester, Jelly Swechno, Emo Corehog, Eurobeat Boomer, House Rhino, Carcinofolk, Carcinoska, Carcinosamps, Carcinopunk, Leo Cantus
Przedmioty: (S) ATK Boost; 2x 5,000 Yen; (S) DEF Boost; Candle Service; 10,000 Yen; Scarletite
Start: Scramble Crossing

Ostatni dzień. Musisz zabić Game Mastera, który schował się w  budynku, zwanym Pig City. Trafisz tam z Dogenzaka (wyjście maksymalnie w lewo). Sam budynek działa na innych zasadach. W  środku, możesz używać tylko spinki wybranych marek (inna marka co  piętro). Wyjątkiem są spinki bez markowe (unbranded), które nie są blokowane w żaden sposób. Na razie masz dostęp tylko do 2 pierwszych pięter (z trzecim będącym metą dnia). By odblokować kolejne piętra, porozmawiaj z Reaperami i zabij wszystkie (3) grupy noise na piętrze. Na pierwszym piętrze możesz używać spinki z Mus Rattus, a na drugim z D+B. Przed wejściem na  trzecie piętro, ustaw swoje ulubione spinki. Nie ma tam żadnej blokady, ale czeka na ciebie boss tygodnia, czyli Ponury Złomiarz w  samej osobie:

Sho Minaminoto/Leo Cantus

Na początek, boss będzie poza zasięgiem wysyłał na ciebie taboo noise. Dopiero po zabiciu dwóch grup, przejdzie do ofensywy. Będzie on atakował jedną postać (w swojej formie noise), dając drugiej zabawić się z Noise. Po zabiciu przez drugą postać pomagierów bossa, zmieni on wtedy swoją ofiarę, wyrzucając wcześniejszej osobie kolejną porcję taboo noise, i tak w kółko. Po zdjęciu połowy HP, zyska jeszcze więcej mocy i będzie koncentrował się tylko na Joshua. W każdym razie, staraj się swoją uwagę koncentrować na osobie aktualnie walczącą z bossem, gdyż jest on trochę szybki i potrafi dość szybko uderzać. Nie  zapomnij jednak o drugiej osobie, starając się nią odsyłać Light Puck.


Beat


Day 1 - Sensible, Sensless

Noise: Funkfrog, Orchefrog, Orchesprog, Alterna Wolf, Happycore Bat, Shrew Wave, House Rhino, Bebop Shark
Przedmioty: (S) Fusion Boost; (S) Suit Cards; 2x 10,000 Yen; Hot Gaze; Scarletite
Start: Scramble Crossing

Ostatni tydzień gry. Zacznij od odwiedzenia Statue of Hachiko. Uciekaj z  pierwszej walki, a w drugiej dostaniesz partnera (Beat). Po krótkiej rozmowie z Beatem, idź za nim do Station Underpass. Na miejscu sprawdź wejście do Shibuya River (na prawo). Na razie nic z tym nie  zrobisz. Idź do 104, stocz dla blokującego Reapera walkę testową i tyle na dziś.


Day 2 - Style

Noise: Funkfrog, Orchefrog, Orchesprog, Alterna Wolf, Happycore Bat, Shrew Wave, Jelly Neucoustic, Jelly Germanic, Psychedelifox, House Rhino, Bebop Shark, Woolly AOR, Tenor Reaper, Pteropus Canor
Przedmioty: (S) ATK Boost; Kewl Line; 10,000 Yen; (S) DEF Boost; Self Found, Others Lost; (S) Block; Microcosmic Pull; Scarletite
Start: Scramble Crossing

Opcjonalnie: Na skrzyżowaniu możesz walczyć z dodatkowym bossem (Woolly AOR), jednak odradzam walki. Słoń jest potężny, zadaje ogromne obrażenia, a Beat bez bloku tylko otrzymywałby baty.

Ze skrzyżowania kieruj się do Dogenzaka (możesz przejść z 104, mimo iż początkowo nie ma strzałki). Na miejscu napadnie cię pierwsza grupa Reaperów. Od teraz, przechodząc między lokacjami, możesz zostać przez nich napadnięty. Nie są może groźni (choć często towarzyszą im noise), ale jednak warto uważać. Dalej wyjdź do A-East i stąd spróbuj wyjść do Concert Stage. Wcześniej zaczepi cię 777 (możeś też z nim zagadać, co da ten sam efekt), który szuka zwady (pokazuje się w walce jak zwykły Reaper). Po pokonaniu go, wejdź do Concert Stage i sprawdź środkową część lokacji. Napadnie cię boss.

Pteropus Canor

Wygląda i walczy jak jego wcześniejsza wersja (Vespertilio Canor z dnia 3 Shiki), czyli Beat na górze zabija nietoperze, aż w końcu na  dole zrobi się jasno i Neku będzie mógł zranić głównego nietoperza. Jest on jedynie silniejszy od młodszego brata i posiada kilka nowych ruchów. Oprócz tego, przy końcówce HP zmieni się w złotego nietoperza, którego tylko trzeba szybko zabić.


Day 3 - The Composer

Noise: Funkfrog, Orchefrog, Orchesprog, Happycore Bat, Death Thrash Mink, Shrew Wave, Jelly Neucoustic, Jelly Germanic, Emo Corehog, Melodi Corehog, Psychedelifox, House Rhino, Carcinoska, Carcinometal, Bebop Shark, Tenor Reaper, Uzuki Yashiro
Przedmioty: Hot Dog; 5,000 Yen; Tin Pin Artist; (B) Black Cat Atlas, Vol 10; (S) Air Cancel, (S) DEF Boost; 10,000 Yen; (S) ATK Boost; Casual Pendulum; Scarletite
Start: Scramble Crossing

Opcjonalnie: z West Bus Station masz ostatni Reaper Reaview, odpowiedzi: a  mushroom, Mr. Mew, Inpincible!.

Najpierw sprawdź znajomych przed 104. Następnie, kieruj się za znajomym biznesmenem pod Tipsy Tose Hall. Tutaj podsłuchaj jego rozmowy z  Makoto. Najlepiej wybierz drugą odpowiedź, by nie zabawić się w  Reaper Creaper. Dzięki temu w szóstym dniu zostanie ponownie otwarty Shadow Ramen w Dogenzaka. W przeciwnym wypadku, Makoto kompletnie popadnie w depresję i sklep pozostanie zamknięty. Cokolwiek zrobisz, spróbuj opuścić lokację, a pojawi się Uzuki.

Uzuki Yashiro

Dziewczyna bardzo lubi się teleportować po okolicy, stając się trudnym celem (szczególnie dla Beata). Jej ataki, to głównie pociski (kwiatki), które w większości łatwo uniknąć, może za  wyjątkiem samo naprowadzających. Miej oko na Beata, bo dla niego jedyną ucieczką jest blok. W każdym wypadku, uważaj przy końcówce, bo dziewczyna potrafi się podleczyć, jeśli pożyje za długo.


Day 4 - Indelible Guilt

Noise: Orchefrog, Orchesprog, Death Thrash Mink, Shrew Wave, Brit Popguin, Jelly Neucoustic, Jelly Germanic, Melodi Corehog, 2-Step Boomer, Minimal Rhino, Carcinometal, Bebop Shark, Koki Kariya, Uzuki Yashiro
Przedmioty: (S) ATK Boost; 10,000 Yen; (S) DEF Boost; Playmate Beam; Scarletite
Start: Miyashita Park Underpass

Dzień trochę inny od reszty. Na początek porozmawiaj w Beatem i spróbuj wyjść. Kariya zdążył pochować klucze do ścian w pudełkach, które otwierasz zabijając odpowiednie kombinacje noise, a  następnie rozmawiając z Beatem (musisz chwilę stać bez ruchu, by pojawił się dymek). Podpowiedzi są porozrzucane po lokacji. Dla  pierwszej posiadanej skrzyni, zabij prawy-dolny i lewy-górny symbol. Po rozmowie z partnerem będziesz mógł otworzyć przejście do Miyashita Park (w prawo). Tu masz kolejne pudło, tym razem zabij tylko duże symbole noise (łącznie 4). W pudle, masz kolejne pudło. Teraz w Miyashita Park zabij dwa, środkowe symbole noise (zostaw dwa po bokach), a w Underpass, jeden środkowy. W końcu będziesz mógł wyjść do Towa Record. Po drodze, sprawdź jeszcze Beata i wyjdź. W Towa przeskanuj okolicę.

Koki Kariya

Może spokojniejszy od swej partnerki, ale też potrafi dowalić. Zamiast teleportować się, po prostu trzyma dystans i atakuje pociskami. Jedynie zbliży się, gdy zacznie wokół niego kręcić się ładunek elektryczny. U Beata uważaj, gdy rozrzuca 5 pocisków naraz, bo nieblokowany może zaboleć.

To jeszcze nie koniec. Do zabawy dojdzie Uzuki

Kariya i Uzuki

Czyli to co wcześniej, tylko naraz. Beat męczy się z Uzuki, a Neku ma na  głowie Kariya. Mają podobne ataki, jak wcześniej, tylko dochodzi ich własny Light Puck. Staraj się trzymać oko na Beat, szczególnie, gdy dziewczyna wypuści pięć pocisków naraz. Ogólnie, pilnuj osobę z Light Puck, bo głównie ona wtedy lubi atakować.


Day 5 - Vanishing Point

Noise: Orchefrog, Choirfrog, Orchesprog, Grunge Wolf, Happycore Bat, Death Thrash Mink, Shrew Wave, Electro Penguin, Brit Popguin, Jelly Neucoustic, Jelly Germanic, Melodi Corehog, 2-Step Boomer, Psychedelifox, Goth Metal Drake, Neoclassical Drake, House Rhino, Minimal Rhino, Carcinometal, Nefastraven, Bebop Shark, Fusion Shark, Pachy R&R, Baritone Reaper, Bass Reaper, Koki Kariya (Berserk), Uzuki Yashiro (Berserk)
Przedmioty: Safe Landing; (S) ATK Boost; 3x 10,000 Yen; (S) DEF Boost: Flower of Flame; Scarletite
Start: Scramble Crossing

Złe wieści, wróciły taboo noise, czyli uważaj przy skanowaniu. Kolejny, prosty dzień. Idź w kierunku Udagawa Back Street. Po  drodze w Tipsy Tose spotkasz dziwnie zachowującego się Reapera (jakbyś po drodze nie spotkał kilku). Po walce przeskanuj otoczenie, sprawdź kilku przechodniów i ich dalej. W Shibu-Q masz jeszcze większą batalię z "dresiarzami". W Udagawa sprawdź chodnik między sklepami i spróbuj opuścić lokację. Napadną cię Kariya i Uzuki, którzy też padli ofiarą prania mózgu.

Kariya (Berserk) i Uzuki (Berserk)

Walka podobna do wcześniejszej, te same ruchy, ta sama strategia. Są oni jednak znacznie silniejsi i zamiast łatwych do odczytania wyrażeń, po prostu krzyczą. Co gorsza potrafią wykonać ze sobą własny Fusion Attack, co może poważnie uszczuplić twoje HP. Uważaj przy Beat, bo Uzuki może nieźle go podrapać.


Day 6 - Stride

Noise: Choirfrog, Grunge Wolf, Death Thrash Mink, Shrew Gazer, Electro Penguin, Brit Popguin, Jelly Neucoustic, Jelly Germanic, Melodi Corehog, Classi Corehog, 2-Step Boomer, Neoclassical Drake, Minimal Rhino, Carcinometal, Nefastraven, Bebop Shark, Fusion Shark, Pachy R&R, Bass Reaper, Sho Minamimoto (Taboo)
Przedmioty: 2x 10,000 Yen; Scarletite; (S) ATK Boost; (S) DEF Boost
Start: Scramble Crossing

Na dzień dobry możesz przeskanować skrzyżowanie (bez walki). Twoim celem jest Cat Street. Na miejscu wejdź do Wildkat Cafè (knajpa dalej zamknięta, czytaj, nic nie kupisz). Po krótkim przepatrzeniu kafejki, wracaj w kierunku skrzyżowania. Przed Cadoi City spotkasz znajomą kupę złomu, a po jej sprawdzeniu, znajomego Złomiarza.

Sho Minamimoto (Taboo)

Sho posiada moce Taboo, czyli posiada wysoką wytrzymałość, która spada, gdy atakujący posiada Light Puck. Boss używa jedynie ataki dystansowe, które więcej szkody wyrządzą Beatowi, więc miej na niego cały czas oko. Neku ma tyle szczęście, gdyż Sho ma kiepskiego cela, ale dla kontrastu bardzo lubi uciekać, gdy tylko dotkniesz bossa stylusem (jedynie nie ucieka, gdy atakuje), więc dobrze mieć kilka spinek z atakami dystansowymi. Walka może być trochę trudna, jeśli nie będziesz zbyt często używał beatem bloku. Co ciekawe, nie musisz jej wygrywać. Przegrana za to nie da ci spinek, które mógłby zgubić.


Day 7 - Game

Noise: Southerfrog, Choirfrog, Grunge Wolf, Death Thrash Mink, Shrew Gazer, Brit Popguin, Melodi Corehog, Classi Corehog, 2-Step Boomer, Ambiefox, Doom Metal Drake, Neoclassical Drake, Trance Rhino, Carcinometal, Nefastraven, Wolly R&R, Bass Reaper, Tigris Cantus, Megumi Kitaniji, Anguis Cantus, Draco Cantus
Przedmioty: Rhyme; (S) ATK Boost; (S) DEF Boost; 3x 10,000 Yen; Scarletite; Pi-Face's Cap; Lightning Rook; (S) Game Cleared
Start: Scramble Crossing

Ostatni dzień gry. Możesz ostatni raz przejść się po mieście, lub od razu kierować się do Station Underpass, skąd jest otwarte wejście do Shibuya River. W środku idź cały czas przed siebie, aż spotkasz Minamimoto. Po krótkiej gatce w końcu pojawi się Konishi, z którą musisz walczyć.

Tigris Cantus

Walka podzielona jest na 4 fazy:

Na początek, Neku będzie walczyć z losowymi noise, które powoli są wciągane do białej dziury. Gdy któryś wpadnie, wtedy Beat będzie mógł zranić bossa na swoim teranie (inaczej będzie cały czas uciekać). Po zdjęciu połowy HP,

Przechodzisz do kolejnej fazy. Tutaj Beat może łatwiej trafić tygrysicę, która tworzy u Neku swój poszarzały klon. Kiedykolwiek atakuje (boss), stanie się na ułamek sekundy żółty, pozwalając się trafić. Atakuj wtedy Neku ile się da, nie przerywając swojego combo, w przeciwnym wypadku ponownie załączy swą nietykalną osłonę. Walczysz, do wyczerpania żółtego paska HP.

Tutaj Neku jest pozbawiony spinek. Kiedy Beat walczy ile może, Neku musi się chować w cieniu bossa, inaczej będzie dostawał obrażenia. W  połowie HP wroga, przejdziesz do ostatniej fazy.

Neku dostaje spinkę Rhyme (naciskasz puste miejsce). Zaczynając od dolnego ekranu, musisz znaleźć miejsca ukrycia tygrysicy, która zdradza się złotymi gwiazdkami, gdy jesteś blisko. Podpowiedzią jest cień, który rzuca Neku, w zależności od pozycji bossa. Gdy ją znajdziesz, zaatakuj nową spinką, po czym tygrysica przeskoczy na górny ekran, gdzie łatwiej ją trafić (masz tylko dwa kierunki wyboru). Powtarzasz, aż do zabicia bossa.

Pozostaje tylko biegnąć dalej. Po drodze sprawdź znajomą kupę złomu. Na  końcu ścieżki czeka Kitaniji.

Megumi Kitaniji

Na górze Beat walczy z Shiki. Nie jest specjalnie silna, choć może chwycić w długie combo. Głównym zagrożeniem jest sam Kitaniji, z którym walczy Neku. Ma bardzo silny zamach, więc najlepiej trzymaj dystans. W czasie walki, potrafi na chwilę zatrzymać czas, wtedy wykona kilka ruchów, symbolizujące jego ataki. Gdy wróci czas, natychmiast zostaną wykonane, więc szybko uciekaj z zasięgu. Reszta jego ataków łatwo przewidzieć (np. lasery). Warto jest ułatwić sobie walkę, używając spinki z Velocity, Piercing Pillar itp. które potrafią wyrzucić przeciwnika w powietrze, a dalej tylko juglować.

Po walce przeskanuj otoczenie i wejdź w wielkie drzwi. Na końcu ostatniej prostej czeka ostatni boss.

Anguis Cantus

Bardzo łatwa walka. Walczysz z nim dwukrotnie, zmieniając tylko partnera (raz z Shiki, a drugi z Beat). Ogólnie na górę możesz patrzyć tylko, by popilnować status Fusion, a atakować możesz na  ślepo, boss niewiele partnerom robi. Zaś z Neku, uważaj, by nie  stać za długo przed pyskiem węża, gdy jest na dole, bo mocno gryzie. Trochę to może być utrudnione, gdy boss wysyła po Neku pomarańczową bańkę, która, jak go schwyta, będzie powoli przyciągać pod zęby węża. Możesz ją zniszczyć, jak zdążysz. Ogólnie, atakuj, albo głowę, lub, pojawiające się w  rogach, cielsko węża.

Niestety, to jeszcze nie koniec.

Draco Cantus

Ostatnia forma ostatniego bossa. Walczysz samym Neku, ale to nie znaczy że  nie musisz patrzyć na górę. Po zdjęciu odpowiedniej liczby HP automatycznie aktywuje się animacja z Fusion, po czym musisz nacisnąć na D-Padzie kierunek, odpowiadający podświetlonej postaci. Dzięki temu, Neku dostanie Light Puck, który będzie, w miarę wsparcia partnerów, rósł w siłę. Walcząc, jedynie początek jest trudny, gdy jeszcze nie masz pucka. Jak we wcześniejszej walce, trzymaj się z dala od środkowej głowy i  staraj się szybko oswobodzić z bańki gdy cię chwyci. Staraj trzymać się za jedną z bocznych głów, które atakuj. Walka nie jest trudna, choć trochę czasochłonna. Po zdjęciu całego HP bossa, wystarczy nacisnąć wielką, białą spinkę i  można cieszyć się z zakończenia.


The World Begins With You

To jeszcze nie koniec TWEWY. Na razie dotarłeś do półmetka gry, a przed tobą jeszcze wiele do zrobienia. Od teraz w menu został odblokowany Chapters, skąd możesz przeskoczyć i powtórzyć dowolny rozdział gry, oraz zacząć zbierać ukryte Secret Report. Możesz też zacząć Another Day, czyli dodatkowy dzień, nie  związany z główną fabułą. Wszystko powyższe zostaną opisane w oddzielnych artykułach.

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 14967
  • Głosy oddane: 2
  • Średnia ocen: 10.0

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.