Vagrant Story oferuje szereg zdolności bojowych. Możliwe jest łączenie ich w combosy podczas ataku, a w obronie są kontrą na atak przeciwnika. Nauka odpowiednich zdolności wymaga zdobycia określonej liczby punktów, które otrzymujemy za celny cios w ataku lub obronie. Najlepszy wynik chain combo jaki wykonaliśmy, znajdziemy w statystykach gry.
Attack Abilities
Defence Abilities
- Ward
- zapobiega Paralysis i Numbness
- Siphon Soul
- dodaje 50% MP użytego przez wroga podczas jego ataku magicznego (zdolność wyjściowa)
- Reflect Magic
- oddaje 40% zadanych strat od ataków magicznych w atakującego (nie zmniejsza strat otrzymanych)
- Reflect Damage
- oddaje 40% zadanych strat od ataków fizycznych w atakującego (zdolność wyjściowa)
- Absorb Magic
- redukuje obrażenia od ataków magicznych o 20% (dodaje tą liczbę po otrzymaniu strat)
- Absorb Damage
- redukuje obrażenia od ataków fizycznych o 20% (dodaje tą liczbę po otrzymaniu strat)
- Impact Guard
- redukuje obrażenia od ataków fizycznych o 50% (zdolność wyjściowa)
- Windbreak
- redukuje 50% obrażeń od magii AIR
- Fireproof
- redukuje 50% obrażeń od magii FIRE
- Terra Ward
- redukuje 50% obrażeń od magii EARTH
- Aqua Ward
- redukuje 50% obrażeń od magii WATER
- Shadow Guard
- redukuje 50% obrażeń od magii LIGHT
- Demonscale
- redukuje 50% obrażeń od magii DARK
- Phantom Shield
- dodaje tyle HP ile znajduje się punktów PP w tarczy (zeruje punkty PP tarczy)
Komentarze (4)
Kelchesse
Kelchesse
WSW
jelop
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.