Battle Abilities

Vagrant Story oferuje szereg zdolności bojowych. Możliwe jest łączenie ich w combosy podczas ataku, a w obronie są kontrą na atak przeciwnika. Nauka odpowiednich zdolności wymaga zdobycia określonej liczby punktów, które otrzymujemy za celny cios w ataku lub obronie. Najlepszy wynik chain combo jaki wykonaliśmy, znajdziemy w statystykach gry.

Attack Abilities

Heavy Shot
zadaje 70% strat z pierwszego trafienia (zdolność wyjściowa)
Gain Life
odnawia ilość HP równą 30% zadanych strat (zdolność wyjściowa)
Mind Assault
odejmuje przeciwnikowi MP równe 30% otrzymanych przez niego strat
Gain Magic
odnawia ilość MP równa 30% zadanych strat
Raging Ache
zadaje 10% z sumy zadanych strat z kolejnych ciosów w łańcuszku
Mind Ache
redukuje MP wroga o 20% ilości MP użytej przez Ashley'a
Temper
zadaje 40% z wyjściowego damage i odnawia nieco DP broni (zdolność wyjściowa)
Crimson Pain
zadaje 100% damage przeciwnikowi, zaś Ashley otrzymuje 30% strat od siły uderzenia
Instill
dodaje 10% z wyjściowych strat do punktów PP broni
Phantom Pain
powoduje u wroga dodatkowe obrażenia równe ilości punktów PP broni (zeruje punkty PP broni)
Paralysis Pulse
dodaje Paralysis
Numbing Claw
dodaje Numbness
Dulling Impact
dodaje Silence
Snake Venom
dodaje Poison

Defence Abilities

Ward
zapobiega Paralysis i Numbness
Siphon Soul
dodaje 50% MP użytego przez wroga podczas jego ataku magicznego (zdolność wyjściowa)
Reflect Magic
oddaje 40% zadanych strat od ataków magicznych w atakującego (nie zmniejsza strat otrzymanych)
Reflect Damage
oddaje 40% zadanych strat od ataków fizycznych w atakującego (zdolność wyjściowa)
Absorb Magic
redukuje obrażenia od ataków magicznych o 20% (dodaje tą liczbę po otrzymaniu strat)
Absorb Damage
redukuje obrażenia od ataków fizycznych o 20% (dodaje tą liczbę po otrzymaniu strat)
Impact Guard
redukuje obrażenia od ataków fizycznych o 50% (zdolność wyjściowa)
Windbreak
redukuje 50% obrażeń od magii AIR
Fireproof
redukuje 50% obrażeń od magii FIRE
Terra Ward
redukuje 50% obrażeń od magii EARTH
Aqua Ward
redukuje 50% obrażeń od magii WATER
Shadow Guard
redukuje 50% obrażeń od magii LIGHT
Demonscale
redukuje 50% obrażeń od magii DARK
Phantom Shield
dodaje tyle HP ile znajduje się punktów PP w tarczy (zeruje punkty PP tarczy)

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 8680
  • Głosy oddane: 7
  • Średnia ocen: 8.3

Komentarze (4)

Gość ~ 21 lipca 2009, 21:15
Czy możliwe jest wykonanie łańczuszka np tylko heavy shotów? Bo widziałem jeden taki na youtube.

Kelchesse
Gość ~ 23 lipca 2009, 12:23
Co trzeba zrobić by użyć phantom pain lub phantom shield?

Kelchesse
Gość ~ 16 listopadaa 2009, 07:43
Sprawdż najpierw czy twoja broń (tarcza) posiada jakieś punkty phantom. teraz w momencie wyprowadzania łańcuszka musisz mieć jako jeden z trzech ustawiony phantom pain i użyj go jako jeden z ciosów łańcuszka - wszytskie punkty PP jakie broń miała zerują się po użyciu Phantom shiled działą podobnie tylko jako obrona. Jeżli masz ustawione PS i użyjesz jej w momencie gdy przeciwnik zadaje cios to punkty phantom przejdą na twoje HP. po Użyciu PS punkty sie zerują.

WSW
Gość ~ 17 sierpnia 2010, 10:20
czy jest mozliwe jakos urzycie battle abilities po np zuconym czarze np zucam fireball i nastempnie po kliknienciu od[owiedniego nacisku ponawiam zut magi bez utraty mp ??

jelop

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.