Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
Jedyna strona dla posiadaczy przystawki Action Replay. Nie ma tu żadnych kodów na oszustwa i inne nieuczciwe metody zdobywania osiągnięć w grze. Kod ten pozwala na przeniesienie bohatera do Debug Room. Wpisujemy:
D005 E1C0 000F
800F 1A48 0002
D005 E1C0 000F
800F 1AB0 00FA
Żeby kod zadziałał, należy w dowolnym momencie wcisnąć L1+L2+R1+R2. Zostajemy przeniesieni do pewnej lokacji i zapewne nie możemy się ruszać. Nie szkodzi, wystarczy wcisnąć i puścić L2, a mobilność wraca. W sali znajduje się 6 postaci, jakieś skrzynie i podpisane bloki na podłodze. Z każdą z postaci możemy porozmawiać i każda z nich uaktywnia menu w języku japońskim. Wybranie odpowiedniej opcji przenosi nas w pewnien moment z gry. Postacie są kolejno numerowane od lewej do prawej (górny rząd) i od lewej do prawej (dolny rząd) w momencie gdy stoimy w rogu. Niestety z powodu zgubienia notatek nie przedstawiam ostanich dwóch gości. A komu to się przyda.
Postać 1
Menu | Pozycja | Opis | Uwagi |
1 | MAP223 | Zombie, Zombie Knight, Zombie Mage | walka (Giant Crab) |
MAP223 | zakończenie walki, | bonus | |
MAP286 | Air Elemental | walka, bonus | |
MAP286 | zakończenie walki | bonus | |
MAP312 | Water Elemental | walka, bonus | |
MAP312 | zakończenie walki | bonus | |
i | wyjście do Debug Room | ||
ó | wyjście do Debug Room | ||
2 | MAP067 | Fire Elemental | walka, bonus |
MAP067 | zakończenie walki | bonus | |
MAP063 | Iron Crab | walka, bonus | |
MAP063 | zakończenie walki | bonus | |
i | dialogi postaci, wyjście z Menu | ||
i | dialogi postaci, wyjście z Menu | ||
ó | wyjście do Debug Room | ||
3 | MAP344 | Damascus Golem | walka, bonus |
MAP350 | Damascus Crab | walka, bonus | |
MAP396 | Death & Ogre Zombie | walka, bonus | |
......... | wstawka FMV | ||
......... | Tieger, Nessa, zakończenie walki | ||
MAP101 | Guilderstern | walka | |
MAP102 | Dark Angel | walka, bonus | |
ó | wyjście do Debug Room | ||
ó | wyjście do Debug Room |
Postać 2
Menu | Pozycja | Opis | Uwagi |
1 | MAP026 | Minotaur, zakończenie walki | |
MAP145 | Kali, zakończenie walki, | ||
MAP017 | Grissom, Sydney | wstawka FMV | |
MAP013 | Columbine Sigil | wstawka FMV | |
MAP014 | Crimson Blade soldiers | wstawka FMV | |
MAP040 | Lily Sigil | wstawka FMV | |
MAP282 MAP173 |
Abadoned Mines B1 | Traitor's Parting | |
ó | wyjście do Debug Room | ||
2 | MAP102 | Dark Angel, zakończenie walki | wstawka FMV |
MAP131 | outro, Callo, Hardin, Joshua | wstawka FMV | |
MAP132 | outro, | wstawka FMV | |
MAP133 | outro, Tieger, Nessa, Grissom | wstawka FMV | |
MAP134 | outro, Ashley, Sydney | wstawka FMV | |
MAP135 | outro, monsters | wstawka FMV | |
MAP136 | outro, Guildenstern | wstawka FMV | |
ó | wyjście do Debug Room | ||
3 | MAP137 | intro, start gry | wstawka FMV |
MAP138 | intro, Duke Bardorba Secondary Residence | wstawka FMV | |
MAP178 | intro, Callo, Ashley | wstawka FMV | |
MAP107 | City Walls West, Ashley, Rosencrantz | wstawka FMV | |
MAP153 | Town Center West, Sydney, Rosencrantz, A shley, Samantha |
wstawka FMV | |
MAP200 | Undercity West, Ashley | wstawka FMV | |
MAP150 | Grissom, Duane, Sarjik, Bejart, walka | wstawka FMV, bonus | |
ó | wyjście do Debug Room | ||
4 | MAP203 | Grissom, Dark Crusader, walka | wstawka FMV, bonus |
MAP124 | Keep, Rosencrantz, Ashley | wstawka FMV | |
MAP414 | Sky Dragon, zakończenie walki | bonus | |
MAP103 | Limestone Quarry, Callo, Hardin, Joshua | wstawka FMV | |
MAP103 MAP104 MAP144 |
Guildenstern, Hardin | wstawka FMV | |
MAP413 | Sydney, Guildenstern, Dao, walka | wstawka FMV, bonus | |
MAP100 MAP101 |
Final Battle | wstawka FMV | |
MAP415 | Dark Angel | walka, bonus | |
i | wyjście do Debug Room | ||
i | wyjście do Debug Room | ||
i | wyjście do Debug Room | ||
ó | wyjście do Debug Room | ||
ó | wyjście do Debug Room |
Postać 3
Menu | Pozycja | Opis | Uwagi |
1 | MAP150 | Duane, zakończenie walki, Guildenstern | bonus, wstawka FMV |
MAP200 | Snowfly Forest, Rosencrantz, Ashley | wstawka FMV | |
MAP201 | Grissom, Earth Dragon, wstawka FMV | wstawka FMV, bonus | |
MAP203 | Grissom, Dark Crusader, zakończenie walki | bonus, wstawka FMV | |
MAP203 | zakończenie walki, kolejna wstawka | wstawka FMV | |
MAP075 | otwarcie drzwi w Great Cathedral L3 przez dźwignię | wstawka FMV | |
ó | wyjście do Debug Room | ||
2 | MAP124 | Keep, Rosencrantz, Ashley | wstawka FMV |
MAP124 | zakończenie walki | wstawka FMV | |
MAP124 | kolejna wstawka FMV | wstawka FMV | |
MAP256 | Ashley, Grissom, Tieger, Nessa, przed walką | wstawka FMV | |
MAP257 | Tieger, Nessa, zakończenie walki | wstawka FMV | |
MAP256 | Ashley, Grissom, Tieger, Nessa, po walke | wstawka FMV | |
MAP171 | Great Cathedral, Guildernstern | wstawka FMV | |
ó | Keep, Rosencrantz, Ashley | wstawka FMV | |
3 | i | dialogi postaci, wyjście z Menu | |
i | dialogi postaci, wyjście z Menu | ||
i | dialogi postaci, wyjście z Menu | ||
i | dialogi postaci, wyjście z Menu | ||
i | dialogi postaci, wyjście z Menu | ||
i | dialogi postaci, wyjście z Menu | ||
i | dialogi postaci, wyjście z Menu | ||
ó | wyjście do Debug Room | ||
ó | wyjście do Debug Room |
Postać 4
Menu | Pozycja | Opis | Uwagi |
1 | MAP001 | GRAYLANDS, Bardorba's Manor | wstawka FMV |
MAP002 | Ashley przybywado zamku | wstawka FMV | |
MAP003 | Hardin, wydaje rozkazy jakimś typom | wstawka FMV | |
MAP003 | typy rozmawiają ze sobą | wstawka FMV | |
MAP003 | Ashley, przygotowanie do walki z typami | wstawka FMV | |
MAP003 | Ashley, walka z typami | wstawka FMV | |
MAP004 | Ashley, w środku zamku | wstawka FMV | |
ó | wyjście do Debug Room | ||
2 | MAP124 | Keep, Rosencrantz, Ashley | wstawka FMV |
MAP124 | zakończenie walki | wstawka FMV | |
MAP124 | kolejna wstawka FMV | wstawka FMV | |
MAP256 | Ashley, Grissom, Tieger, Nessa, przed walką | wstawka FMV | |
MAP257 | Tieger, Nessa, zakończenie walki | wstawka FMV | |
MAP256 | Ashley, Grissom, Tieger, Nessa, po walke | wstawka FMV | |
MAP171 | Great Cathedral, Guildernstern | wstawka FMV | |
ó | Keep, Rosencrantz, Ashley | wstawka FMV | |
3 | i | dialogi postaci, wyjście z Menu | |
i | dialogi postaci, wyjście z Menu | ||
i | dialogi postaci, wyjście z Menu | ||
i | dialogi postaci, wyjście z Menu | ||
i | dialogi postaci, wyjście z Menu | ||
i | dialogi postaci, wyjście z Menu | ||
i | dialogi postaci, wyjście z Menu | ||
ó | wyjście do Debug Room | ||
ó | wyjście do Debug Room |
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.