Debug Room

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Jedyna strona dla posiadaczy przystawki Action Replay. Nie ma tu żadnych kodów na oszustwa i inne nieuczciwe metody zdobywania osiągnięć w grze. Kod ten pozwala na przeniesienie bohatera do Debug Room. Wpisujemy:

D005 E1C0 000F
800F 1A48 0002
D005 E1C0 000F
800F 1AB0 00FA


Żeby kod zadziałał, należy w dowolnym momencie wcisnąć L1+L2+R1+R2. Zostajemy przeniesieni do pewnej lokacji i zapewne nie możemy się ruszać. Nie szkodzi, wystarczy wcisnąć i puścić L2, a mobilność wraca. W sali znajduje się 6 postaci, jakieś skrzynie i podpisane bloki na podłodze. Z każdą z postaci możemy porozmawiać i każda z nich uaktywnia menu w języku japońskim. Wybranie odpowiedniej opcji przenosi nas w pewnien moment z gry. Postacie są kolejno numerowane od lewej do prawej (górny rząd) i od lewej do prawej (dolny rząd) w momencie gdy stoimy w rogu. Niestety z powodu zgubienia notatek nie przedstawiam ostanich dwóch gości. A komu to się przyda.

Postać 1

Menu Pozycja Opis Uwagi
1 MAP223 Zombie, Zombie Knight, Zombie Mage walka (Giant Crab)
MAP223 zakończenie walki, bonus
MAP286 Air Elemental walka, bonus
MAP286 zakończenie walki bonus
MAP312 Water Elemental walka, bonus
MAP312 zakończenie walki bonus
wyjście do Debug Room  
ó wyjście do Debug Room  
2 MAP067 Fire Elemental walka, bonus
MAP067 zakończenie walki bonus
MAP063 Iron Crab walka, bonus
MAP063 zakończenie walki bonus
dialogi postaci, wyjście z Menu  
dialogi postaci, wyjście z Menu  
ó wyjście do Debug Room  
3 MAP344 Damascus Golem walka, bonus
MAP350 Damascus Crab walka, bonus
MAP396 Death & Ogre Zombie walka, bonus
......... wstawka FMV  
......... Tieger, Nessa, zakończenie walki  
MAP101 Guilderstern walka
MAP102 Dark Angel walka, bonus
ó wyjście do Debug Room  
ó   wyjście do Debug Room  

Postać 2

Menu Pozycja Opis Uwagi
1 MAP026 Minotaur, zakończenie walki  
MAP145 Kali, zakończenie walki,  
MAP017 Grissom, Sydney wstawka FMV
MAP013 Columbine Sigil wstawka FMV
MAP014 Crimson Blade soldiers wstawka FMV
MAP040 Lily Sigil wstawka FMV
MAP282
MAP173
Abadoned Mines B1 Traitor's Parting
ó wyjście do Debug Room  
2 MAP102 Dark Angel, zakończenie walki wstawka FMV
MAP131 outro, Callo, Hardin, Joshua wstawka FMV
MAP132 outro, wstawka FMV
MAP133 outro, Tieger, Nessa, Grissom wstawka FMV
MAP134 outro, Ashley, Sydney wstawka FMV
MAP135 outro, monsters wstawka FMV
MAP136 outro, Guildenstern wstawka FMV
ó wyjście do Debug Room  
3 MAP137 intro, start gry wstawka FMV
MAP138 intro, Duke Bardorba Secondary Residence wstawka FMV
MAP178 intro, Callo, Ashley wstawka FMV
MAP107 City Walls West, Ashley, Rosencrantz wstawka FMV
MAP153 Town Center West, Sydney, Rosencrantz,
A shley, Samantha
wstawka FMV
MAP200 Undercity West, Ashley wstawka FMV
MAP150 Grissom, Duane, Sarjik, Bejart, walka wstawka FMV, bonus
ó wyjście do Debug Room  
4 MAP203 Grissom, Dark Crusader, walka wstawka FMV, bonus
MAP124 Keep, Rosencrantz, Ashley wstawka FMV
MAP414 Sky Dragon, zakończenie walki bonus
MAP103 Limestone Quarry, Callo, Hardin, Joshua wstawka FMV
MAP103
MAP104
MAP144
Guildenstern, Hardin wstawka FMV
MAP413 Sydney, Guildenstern, Dao, walka wstawka FMV, bonus
MAP100
MAP101
Final Battle wstawka FMV
MAP415 Dark Angel walka, bonus
wyjście do Debug Room  
wyjście do Debug Room  
wyjście do Debug Room  
ó wyjście do Debug Room  
ó   wyjście do Debug Room  

Postać 3

Menu Pozycja Opis Uwagi
1 MAP150 Duane, zakończenie walki, Guildenstern bonus, wstawka FMV
MAP200 Snowfly Forest, Rosencrantz, Ashley wstawka FMV
MAP201 Grissom, Earth Dragon, wstawka FMV wstawka FMV, bonus
MAP203 Grissom, Dark Crusader, zakończenie walki bonus, wstawka FMV
MAP203 zakończenie walki, kolejna wstawka wstawka FMV
MAP075 otwarcie drzwi w Great Cathedral L3 przez dźwignię wstawka FMV
ó wyjście do Debug Room  
2 MAP124 Keep, Rosencrantz, Ashley wstawka FMV
MAP124 zakończenie walki wstawka FMV
MAP124 kolejna wstawka FMV wstawka FMV
MAP256 Ashley, Grissom, Tieger, Nessa, przed walką wstawka FMV
MAP257 Tieger, Nessa, zakończenie walki wstawka FMV
MAP256 Ashley, Grissom, Tieger, Nessa, po walke wstawka FMV
MAP171 Great Cathedral, Guildernstern wstawka FMV
ó Keep, Rosencrantz, Ashley wstawka FMV
3 dialogi postaci, wyjście z Menu  
dialogi postaci, wyjście z Menu  
dialogi postaci, wyjście z Menu  
dialogi postaci, wyjście z Menu  
dialogi postaci, wyjście z Menu  
dialogi postaci, wyjście z Menu  
dialogi postaci, wyjście z Menu  
ó wyjście do Debug Room  
ó   wyjście do Debug Room  

Postać 4

Menu Pozycja Opis Uwagi
1 MAP001 GRAYLANDS, Bardorba's Manor wstawka FMV
MAP002 Ashley przybywado zamku wstawka FMV
MAP003 Hardin, wydaje rozkazy jakimś typom wstawka FMV
MAP003 typy rozmawiają ze sobą wstawka FMV
MAP003 Ashley, przygotowanie do walki z typami wstawka FMV
MAP003 Ashley, walka z typami wstawka FMV
MAP004 Ashley, w środku zamku wstawka FMV
ó wyjście do Debug Room  
2 MAP124 Keep, Rosencrantz, Ashley wstawka FMV
MAP124 zakończenie walki wstawka FMV
MAP124 kolejna wstawka FMV wstawka FMV
MAP256 Ashley, Grissom, Tieger, Nessa, przed walką wstawka FMV
MAP257 Tieger, Nessa, zakończenie walki wstawka FMV
MAP256 Ashley, Grissom, Tieger, Nessa, po walke wstawka FMV
MAP171 Great Cathedral, Guildernstern wstawka FMV
ó Keep, Rosencrantz, Ashley wstawka FMV
3 dialogi postaci, wyjście z Menu  
dialogi postaci, wyjście z Menu  
dialogi postaci, wyjście z Menu  
dialogi postaci, wyjście z Menu  
dialogi postaci, wyjście z Menu  
dialogi postaci, wyjście z Menu  
dialogi postaci, wyjście z Menu  
ó wyjście do Debug Room  
ó   wyjście do Debug Room  

Statystyka

  • Data publikacji: 2004-06-28 00:27:35
  • Autor: Ashley Riot
  • Artykuł czytany: 8391
  • Głosy oddane: 6
  • Średnia ocen: 7.0

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.