Magia

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Magia w Vagrant Story dzieli się na cztery typy. Czarów uczymy się dzięki magicznym zwojom. Użycie Grimoire danego czaru wiąże się z rzuceniem czaru i spadkiem punktów MP. Po tej czynności zwój ulega zniszczeniu, a Ashley uczy się czaru. Wykonanie czaru obszarowego o wyższym poziomie wiąże się z użyciem kolejnych zwojów. Istnieje kilka czarów, których Grimoire nie otrzymamy od pokonanych bossów ani nie znajdziemy w kufrach. Zdobycie dodatkowych czarów opiszę w odpowiednim artykule.

Shaman

Czar Efekt MP Grimoire Lokalizacja
Heal odnawia HP 5 Guerir Minotaur
Restoration leczy Paralysis 3 Mollese ???
Antidote leczy Poison 3 Antidote Lizardman
Blessing leczy Curse 17 Benir chest 28
Clearance leczy wszystkie anomalie, prócz Curse 15 Purifier Last Crusader
Surging Balm czasowa regeneracja HP, trwa do momentu wyjścia z pomieszczenia lub użycia innego czaru 20 Vie chest 23

Sorcerer

Czar Efekt MP Grimoire Lokalizacja
Herakles podnosi STR 12 Intensite Harpy
Degenerate obniża STR 7 Debile Minotaur
Enlighten podnosi INT 12 Eclairer Nightstalker
Psychodrain obniża INT 7 Naugeux chest 25
Invigorate podnosi AGL 12 Agilite chest 17
Leadbones obniża AGL 7 Tardif chest 26
Prostasia podnosi właściwości wyposażenia 15 Ameliorer Golem
Tarnish obniża właściwości wyposażenia 7 Deteriorer Dark Crusader
Silence blokuje korzystanie z magii 7 Muet chest 20
Magic Ward anuluje kolejny czar 21 Annuler Grissom
Stun Cloud powoduje Paralysis 7 Paralysie chest 27
Poison Mist powduje Poison 11 Venin Wraith
Curse powoduje Curse 17 Fleau chest 36
Fixate zatrzymuje Cloudstones 3 Halte chest 09
Dispel anuluje wszystkie czary 10 Dissiper chest 16
Unlock otwiera skrzynie zablokowane na magiczne zaklęcia 3 Clef Duane
Eureka odkrywa wszystkie pułapki w pomieszczeniu 6 Visible chest 10
Analyze ukazuje parametry przeciwnika 5 Analyse Dragon

Enchanter

Czar Efekt MP Grimoire Lokalizacja
Luft Fusion zwiększa AIR broni 10 Sylphe Giant Crab
Spark Fusion zwiększa FIRE broni 10 Salamandre chest 24
Soil Fusion zwiększa EARTH broni 10 Gnome Grissom
Frost Fusion zwiększa WATER broni 10 Undine chest 13
Aero Guard zwiększa AIR pancerza 9 Parebrise Earth Dragon
Pyro Guard zwiększa FIRE pancerza 9 Ignifuge Wyvern
Terra Guard zwiększa EARTH pancerza 9 Rempart Ogre
Aqua Guard zwiększa WATER pancerza 9 Barrer Snow Dragon

Warlock

Czar Efekt MP Grimoire Lokalizacja
Solid Shock PHYSICAL pojedynczy 25 Zephyr Dark Eye
Lighting Bolt AIR pojedynczy 25 Teslae Dark Eye
Fireball FIRE pojedynczy 25 Incendie Dark Eye
Vulcan Lance EATRH pojedynczy 25 Terr Dark Eye
Aqua Blast WATER pojedynczy 25 Glace Dark Eye
Spirit Surge LIGHT pojedynczy 28 Lux Dullahan
Dark Chant DARK pojedynczy 28 Patir Dark Eye
Exorcism LIGHT obszarowy 22 Exsorcer Wraith
Banish powoduje smierć 25 Banish Harpy
Explosion PHYSICAL obszarowy 36+8 Demolir Duane
Thunderburst AIR obszarowy 36+8 Foudre Air Elemental
Flame Sphere FIRE obszarowy 36+8 Flamme Fire Elemental
Gaea Strike EARTH obszarowy 36+8 Gaea Earth Elemental
Avalanche WATER obszarowy 36+8 Avalanche Water Elemental
Radial Surge LIGHT obszarowy 38+8 Radius chest 40
Meteor DARK obszarowy 38+8 Meteore Dark Elemental
Drain Heart odbiera HP i dodaje sobie 12 Egout chest 30
Drain Mind odbiera MP i dodaje sobie 2 Deamance Sky Dragon

Statystyka

  • Data publikacji: 2004-06-28 00:27:35
  • Autor: Ashley Riot
  • Artykuł czytany: 8314
  • Głosy oddane: 8
  • Średnia ocen: 7.4

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.