Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
Istnieje 7 podstawowych kategorii przedmiotów, które dodatkowo dzielą się na podkategorie. Sprawa rozchodzi się głównie o bronie, które składają się z jednocześnie z ostrza i rękojeści, a nawet mogą zawierać szlachetny kamień. Tym sposobem ilość przedmiotów zmniejsza się w odpowiedni sposób. Jeśli w menu chcemy ujrzeć właściwości danego przedmiotu wystarczy użyć przycisku kwadratu. Wszystkie przedmioty możemy przechowywać w kilkunastu kufrach rozmieszczonych na terenie całej gry. Są one dostępne z każdego miejsca. Jednak po ukończeniu gry znikają przedmioty powszechnego użytku, zarówno z naszego wyposażenia, jak i kufrów.
Kategoria | Broń | Ostrze | Rękojeść | Tarcza | Pancerz | Klejnot | Przedmiot |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Możliwość wyekwipowania | Tak | Nie | Nie | Tak | Tak | Nie | Nie |
Możliwość założenia gemu do tego rodzaju przedmiotu | Tak | Nie | Nie | Tak | Nie | Nie | Nie |
Możliwość łączenia przedmiotu z drugim tego samego typu | Nie | Tak | Nie | Tak | Tak | Nie | Nie |
Maksymalna ilość przedmiotów danego rodzaju, które możesz unieść | 8 | 16 | 16 | 8 | 16 | 48 | 100 sztuk każdego z 64 rodzajów |
Maksymalna ilość przedmiotów danego rodzaju, które możesz przechowywać w skrzyni | 32 | 64 | 64 | 32 | 64 | 192 | 100 sztuk każdego z 256 rodzajów |
Weapon: Złożone bronie, które pozwalają nam atakować przeciwników.
Blade: Tylko jedno ostrze i rękojeść może być połączone razem jako broń. Wówczas o charakterze zadawanych obrażeń decyduje ostrze użyte do złożenia broni.
Grip: Rękojeść decyduje o ilości kamieni magicznych, które można dołączyć do złożonej broni.
Shield: można korzystać wyłącznie z jednej tarczy i tylko w przypadku używania broni jednoręcznej. Tarcza chroni Ashleya tylko w trybie walki (Battle Mode).
Armor: Istnieją różne rodzaje pancerzy, odpowiednie dla każdej z części ciała. Jednak twoja siła zależy w szczególności od używanych akcesoriów.
Gem: Dodatkowe właściwości klejnotów są wykorzystywane, jedynie gdy kamienie znajdują się w broni lub tarczy. Dołączanie gemów może odbywać się poza warsztatem.
Przedmioty (zwyczajne): Klucze (Keys) są jedynymi przedmiotami, których można używać wielokrotnie. Pozostałe przedmioty po użyciu "znikają" z naszego ekwipunku. Klucze i Sigile (Sigils) nie mogą być przechowywane w kufrach.
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.