Trinity Marks

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

    Trinity Marks (tzw Trójce), to takie fajne, różnokolorowe znaczki kształcie głowy myszki Miki, rozsiane po wszystkich światach w Kingdom Hearts. Jedno z kilku urozmaiceń, jakie zaserwowali nam programiści. Kiedy Sora, Donald i Goofy znajdą się w pobliżu takowego znaczka, będzie można go.... hmm..... powiedzmy, ze otworzyć. Za znalezienie każdej Trójcy, dostajemy przedmiot, mniej lub bardziej wartościowy. Oczywiście, umiejętności „otwierania” poszczególnych Trójc nie są dostępne od początku. Zdobywamy je wraz z rozwojem fabuły i pieczętowaniem kolejnych dziurek od klucza.
    Należy też zaznaczyć, że znalezienie wszystkich Trójc mnie ma żadnego wpływu na rozwój fabuły gry i poza satysfakcję, nie dostajemy za to nic więcej. Chociaż jestem pewien, że prawdziwi fani jRPGów pokuszą się o skończenie tego subquesta w Kingdom Hearts
Poniżej zamieszczam spis wszystkich dostępnych w grze Trójc, wraz z ich lokalizacjami i warunkami zdobycia.

Blue Trinities – Uczymy się jej po pokonaniu Guard Armor w Traverse Town

- Traverse Town – Przy ścianie, blisko World Exit. Dostajemy: trochę Munny
- Traverse Town – W przejściu nad fontanną w Third District. Dostajemy: trochę Munny I Camping Set
- Traverse Town – Przy kawiarni w First District. Dostajemy: Postcard.
- Traverse Town – Przy save poincie w Mystical House (żeby się tam dostać trzeba rzucić zaklęcie Fire na drzwi oznaczone płomieniem w Third District). Dostajemy: trochę Munny i Mega-Ether
- Wonderland –Lotus Forest, w jednej z „altanek” otoczonych liśćmi. Dostajemy: Potion, Ether, Tent i kilka kulek MP
- Wonderland – W uktytej „altance” w Lotus Forest. Można się do niej dostać po pokonaniu kart i wepchnięciu wielkiego głazu do wody.
- Coliseum – Obok wielkiej statuy wojownika po lewej. Dostajemy: Mythril Shard
- Coliseum – Obok statuy wojownika po prawej. Dostajemy: dalmatyńczyki nr 22, 23, 24
- Deep Junge – W lokacji zwanej Climbing Trees (trudno tam przeoczyć Trójcę). Dostajemy: dalmatyńczyki nr 31, 32, 33
- Deep Jungle – Przy stole w obozowisku. Dostajemy: dalmatyńczyki nr 34, 35, 36.
- Agrabah – W dolnej części Bazaru. Dostajemy: trochę Munny i Mega-Elixir
- Agrabah – Na jednym z dolnych poziomów Cave of Wonders. Dostajemy: Thunder-G
- Monstro – Na kawałku drewna w Mouth. Można się do niej dostać dopiero po obniżeniu poziomu wody. Dostajemy: trochę Munny, 2x Potion i Cottage
- Monstro – W lokacji do której dostajemy się po przejściu przez dolne drzwi w Chamber 6. Dostajemy: trochę Munny i Cottage
- Monstro – Throat, praktycznie przy samym wejściu. Dostajemy: trochę Munny i Mithril Shard
- Hollow Bastion – Zaraz po przeleceniu się tą wielką platformą (tą na której się walczy). Dostajemy: 2x Cottage, Mega-Elixir i kilka kulek MP
- Hollow Bastion – Z Grand Hall idziemy do Lift Stop. Tam używamy niebieskiego kryształu, żeby przenieść się do Waterway. Używamy platformy (tzw windy) znajdującej się niedaleko. Trójca znajduje tuż obok. Dostajemy: Cottage, Mega-Ether, Mega-Potion i kilka kulek MP

Red Trinities – Uczymy się po zapieczętowaniu dziurki od klucza w Deep Jungle

- Traverse Town – Na płocie w alejce za Accessory Shop (tam, gdzie lądujemy przy pierwszej wizycie w mieście). Dostajemy: dalmatyńczyki nr 4, 5, 6
- Traverse Town – Nad Gizmo Shop (można tam wejść tylko po drabinie, która odblokowuje się po dostarczeniu książki Merlinowi) Dostajemy: dostęp do dzwonu
- Traverse Town – W alejce za hotelem, przy kracie w wodzie. Dostajemy: dostęp do Secret Waterway
- Agrabah – W Treasure Room w Cave of Wonders. Dostajemy: trochę Munny i Mithril Shard
- Halloween Town – W pierwszym pokoju w posiadłości Oogie’go. (jeśli nie „otworzymy” jej przez zapieczętowaniem dziurki od klucza, przepada na zawsze). Dostajemy: Mythril Shard
- Hollow Bastion – W górnej części Grand Hall. Można się tam dostać przez Library. Dostajemy: Emblem Piece

Green Trinities – Uczymy się po zapieczętowaniu dziurki od klucza w Agrabahu

- Traverse Town – W Accessory Shop. Dostajemy: dostęp do Synthesis Shop
- Wonderland – Rabite Hole. (Miejsce w którym lądujemy na początku) Dostajemy: Elixir
- Wonderland – W kominku w Bizzare Room, kiedy już się zmniejszymy. Dostajemy: Mythril Shard
- Coliseum – Na lewo od wejścia. Dostajemy: Mythril.
- Deep Jungle – W Treetop. Trzeba się mocno rozglądać, zeby ją dostrzec, bo to zielony znaczek na zielonym tle. Dostajemy: Mythril Shard i kilka kulek HP
- Agrabah – Storage, obok save pointa. Dostajemy: Power Up.
- Monstro – Na dachu statku w Mouth. Dostajemy: Mythril Shard
- Neverland – Pod drabiną w Ship Hold (nie można przeoczyć). Dostajemy: dostęp do drabiny, potrzebnej do przejścia dalej
- Hollow Bastion – Library, tuż obok save pointu. Dostajemy: Azal vol. 3

Yellow Trinities – Uczymy się po przejściu Phil, Pegasus i Hercules Cup w Coliseum

- Traverse Town – Obok Mystical House, przy skrzyniach ustawionych jedna na drugiej. Dostajemy: Power Up
- Coliseum – Przy wielkim kamieniu w Coliseum Lobby. Dostajemy: dostęp do dziurki od klucza w Coliseum
- Agrabah – Cave of Wonders, Hall. Trójca znajduje się przy jednym z posągów. Dostajemy: Po zepchnięciu figurki mamy możliwość zdobycia kuferka w Dark Chamber
- Neverland – Ship Hold, przy drzwiach. Dostajemy: dostęp do pokoju z kilkoma kuferkami

White Trinities – Uczymy się po pokonaniu Riku w Hollow Bastion

- Traverse Town – Na końcu przejścia w Secret Waterway. Dostajemy: Orichalcum
- Wonderland – Zapal dwie lampy na ścianie Bizarre Room i wskocz w obraz. Trójca jest na środku altanki do której zostaliśmy przeniesieni. Dostajemy: Lady Luck (Keychain)
- Coliseum – Dokładnie na środku Coliseum Gates. Tego naprawdę nie da się przeoczyć. Dostajemy: Violetta (różdżka dla Donalda)
- Deep Jungle – W jaskini, w której znajduje się dziurka od klucza. Dostajemy: Orichalcum
- Agrabah – Po wejściu do Cave of Wonders, zaraz po lewej. Dostajemy: Comet-G
- Monstro – W dolnej części Chamber 6 (trzeba wejść po schodach i spaść na dół). Dostajemy: Thundaga-G
- Atlantis – Triton’s Palace. Na środku drogi prowadzącej do sali tronowej, tuż pod wielką muszlą. Dostajemy: Orichalcum
- Halloween Town – Moonlight Hill (ta lokacja z rozwijającym się wzgórzem) Trójca jest u jego podnóża. Dostajemy: Comet-G
- Neverland – Na pokładzie statku. Dostajemy: Meteor-G
- Hollow Bastion – Na największym z latających kamieni, tym z małą sadzawką i kamiennym łukiem. Dostajemy: Firaga-G.

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 11645
  • Głosy oddane: 12
  • Średnia ocen: 8.2

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.