Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
SC - Special Coins - specjalne monety - za ich pomocą możemy nauczyć się danej umiejętności, bądź ją wzmocnić.
SP - Special Points - punkty specjalne - dzięki nim wywołujemy dany ruch specjalny.
Ryudo
Nazwa: Tenseiken Slash
Koszt wzmocnienia:
1. level - 0 SC
2. level - 250 SC
3. level - 500 SC
4. level - 1000 SC
5. level - 2000 SC
Suma: 3750 SC
Koszt wywołania: 24 SP
Zasięg: jeden przeciwnik
Opis: Nasz pierwszy ruch specjalny przeznaczony dla Ruydo. Charakteryzuje się dość dobrymi obrażeniami, do tego wywołuje efekt Cancel i Counter Attack. Na levelu 5 ładuje się natychmiastowo. Zdecydowanie wart jest ulepszenia, lecz w późniejszych etapach gry, może okazać się bezużyteczny.
Nazwa: Flying Tenseiken
Koszt wzmocnienia:
1. level - 800 SC
2. level - 400 SC
3. level - 800 SC
4. level - 1600 SC
5. level - 2400 SC
Suma: 5600 SC
Koszt wywołania: 40 SP
Zasięg: jeden przeciwnik
Opis: Bardzo dobry Special Move. Jego największym plusem jest fakt, iż z każdym levelem, zwiększa ilość zadawanych obrażeń o około połowę, do tego posiada większy IP Damage lecz minusem - nie wywołuje Cancel. Przydaje się nawet w późniejszych etapach gry.
Nazwa: Purple Lightning
Koszt wzmocnienia:
1. level - 700 SC
2. level - 350 SC
3. level - 700 SC
4. level - 1400 SC
5. level - 2800 SC
Suma: 5950 SC
Koszt wywołania: 32 SP
Zasięg: jeden przeciwnik
Opis: Coś pomiędzy dwoma poprzednimi Special Move. Obrażenia są wzmocnione dodatkowo elektrycznością, dzięki czemu na niektórym przeciwnikom zadaje sporą ich ilość. IP Damage ma stosunkowo niski, nie wywołuje efektu Cancel.
Nazwa: Sky Dragon Slash
Koszt wzmocnienia:
1. level - 1500 SC
2. level - 750 SC
3. level - 1500 SC
4. level - 3000 SC
5. level - 6000 SC
Suma: 12750 SC
Koszt wywołania: 99 SP
Zasięg: wszyscy przeciwnicy
Opis: Świetny atak, zarówno pod względem wyglądu, jak i efektywności. Zadaje sporo obrażeń, IP Damage ma naprawdę wysoki, tak samo Counter Damage. Jedynym jego mankamentem jest jego koszt wywołania.
Notka: Umiejętność dostępna dopiero po pokonaniu Melfice.
Elena
Nazwa: Impact Bomb
Koszt wzmocnienia:
1. level - 0 SC
2. level - 250 SC
3. level - 500 SC
4. level - 1000 SC
5. level - 2000 SC
Suma: 3750 SC
Koszt wywołania: 25 SP
Zasięg: jeden przeciwnik
Opis: Dopiero na levelu 5 zadaje poważniejsze obrażenie, na tym samym następuje jego natychmiastowe wywołanie. Counter Damage, Cancel i dodatkowe obrażenia zadawane nieumarłym, czynią ten ruch całkiem przydatnym.
Nazwa: Nightmare Ball
1. level - 600 SC
2. level - 300 SC
3. level - 600 SC
4. level - 1200 SC
5. level - 2400 SC
Suma: 5100 SC
Koszt wywołania: 18 SP
Zasięg: określony obszar
Opis: Zdaje bardzo małe obrażenia, lecz rekompensuje to efektem Sleep - który utrzymuje się sporą ilość czasu. W późniejszych etapach gry, trwa jednak dosyć krótko, lecz przynajmniej zresetuje IP Bar przeciwnikom.
Nazwa: Droplets of Life
Koszt wzmocnienia:
1. level - 1400 SC
2. level - 700 SC
3. level - 1400 SC
4. level - 2800 SC
5. level - 5000 SC
Suma: 11300 SC
Koszt wywołania: 90 SP
Zasięg: wszyscy sojusznicy
Opis: Czar uzdrawiający wszystkich sojuszników - nawet do około 3000 HP. Jego największą wadą jest jego koszt wzmocnienia.
Nazwa: White Apocalypse
Koszt wzmocnienia:
1. level - 1200 SC
2. level - 600 SC
3. level - 1200 SC
4. level - 2400 SC
5. level - 4800 SC
Suma: 10200 SC
Koszt wywołania: 80 SP
Zasięg: wszyscy przeciwnicy
Opis: Zadaje bardzo dobre obrażenia, dodatkowe dla nieumarłych. Wysoki IP Damage, Counter Damage. Ruch bardzo dobry, nawet w późniejszych etapach gry.
Millenia
Nazwa: Arrow Shot
Koszt wzmocnienia:
1. level - 0 SC
2. level - 250 SC
3. level - 500 SC
4. level - 1000 SC
5. level - 2000 SC
Suma: 3750 sc
Kosz wywołania: 25 SP
Zasięg: jeden przeciwnik
Opis: Całkiem dobry Special Move. Na levelu 5 następuje jego natychmiastowe wywołanie. Posiada Cancel i Counter Damage.
Nazwa: Heel Crush
Koszt wzmocnienia:
1. level - 500 SC
2. level - 250 SC
3. level - 500 SC
4. level - 1000 SC
5. level - 2000 SC
Suma: 4250 SC
Koszt wywołania: 20 SP
Zasięg: jeden przeciwnik
Opis: Obniża zdolności wrogów o 1, zadaje też niezłe obrażenia (aczkolwiek mniejsze, aniżeli Arrow Shot). Przydatny głównie podczas walk z bossem.
Nazwa: Fallen Wings
Koszt wzmocnienia:
1. level - 0 SC
2. level - 400 SC
3. level - 800 SC
4. level - 1600 SC
5. level - 3200 SC
Suma: 6000
Koszt wywołania: 75 SP
Zasięg: wszyscy przeciwnicy
Opis: Średni IP Damage, Counter Damage. Zadaje dosyć dobre obrażenia.
Nazwa: Starving Tongue
Koszt wzmocnienia:
1. level - 600 SC
2. level - 300 SC
3. level - 600 SC
4. level - 1200 SC
5. level - 2400 SC
Suma: 5100 SC
Koszt wywołania: 55 SP
Zasięg: wszyscy przeciwnicy
Opis: "Pożera" przeciwników, dodając tym samym HP Millenie.
Notka: Umiejętność dostępna dopiero po pokonaniu Tongue of Valmar i wchłonięciu go przez Millenie.
Nazwa: Spellbinding Eye
Koszt wzmocnienia:
1. level - 1000 SC
2. level - 500 SC
3. level - 1000 SC
4. level - 2000 SC
5. level - 4000 SC
Suma: 8500
Koszt wywołania: 60 SP
Zasięg: jeden przeciwnik
Opis: Special Move zamrażający ruch przeciwnika na IP Bar. Czas trwania zależy od levelu wzmocnienia, czyli od kilkunastu sekund, po kilka minut. Całkiem dobry IP Damage dzięki niemu możemy zadawać, do tego wywołuje tak przyjemną rzecz, jak Poison.
Notka: Umiejętność dostępna dopiero po pokonaniu Eye of Valmar i wchłonięciu go przez Millenie.
Nazwa: Gruding Claws
Koszt wzmocnienia:
1. level - 700 SC
2. level - 350 SC
3. level - 700 SC
4. level - 1400 SC
5. level - 2800 SC
Suma: 5950 SC
Koszt wywołania: 42 SP
Zasięg: jeden przeciwnik
Opis: Wysokie IP Damage, Counter Damage, jak i obrażenia.
Notka: Umiejętność dostępna dopiero po pokonaniu Claws of Valmar i wchłonięciu go przez Millenie.
Roan
Nazwa: Golden Hammer
Koszt wzmocnienia:
1. level - 0 SC
2. level - 250 SC
3. level - 500 SC
4. level - 1000 SC
5. level - 2000 SC
Suma: 3750 SC
Koszt wywołania: 22 SP
Zasięg: jeden przeciwnik
Opis: Na levelu 5 następuje natychmiastowe wywołanie, efekt Cancel, Counter Damage.
Nazwa: Dragon Rise
Koszt wzmocnienia:
1. level - 800 SC
2. level - 400 SC
3. level - 800 SC
4. level - 1600 SC
5. level - 3200 SC
Suma: 6800 SC
Koszt wywołania: 38 SP
Zasięg: jeden przeciwnik
Opis: Średni IP Damage. Zadaje całkiem dobre obrażenia, a na późniejszych levelach okazuje się całkiem przydatny.
Nazwa: True Dragon Rise
Koszt wzmocnienia:
1. level - 800 SC
2. level - 400 SC
3. level - 800 SC
4. level - 1600 SC
5. level - 3200 SC
Suma: 6800 SC
Koszt wywołania: 42 SP
Zasięg: jeden przeciwnik
Opis: Wysokie IP Damage, jak i obrażenia. Całkiem dobry ruch, niezastąpiony w walkach z normalnymi przeciwnikami pod koniec gry.
Notka: Ten Special Move zastępuje nam Dragon Rise, gdy Roan ponowię przyłącza się do drużyny.
Nazwa: Snowball Fight
Koszt wzmocnienia:
1. level - 700 SC
2. level - 350 SC
3. level - 700 SC
4. level - 1400 SC
5. level - 2800 SC
Suma: 5950 SC
Koszt wywołania: 40 SP
Zasięg: wszyscy przeciwnicy
Opis: Lodowy (Ice) Special Move. Counter Damage. Najtańszy spośród Special Move na wszystkich przeciwników.
Nazwa: Ice Prison
Koszt wzmocnienia:
1. level - 700 SC
2. level - 350 SC
3. level - 700 SC
4. level - 1400 SC
5. level - 2800 SC
Suma: 5950 SC
Koszt wywołania: 30 SP
Zasięg: jeden przeciwnik
Opis: Brak IP Damage.
Notka: Ten Special Move zastępuje nam Snowball Fight, gdy Roan ponowię przyłącza się do drużyny
Nazwa: Vitality March
Koszt wzmocnienia:
1. level - 400 SC
2. level - 200 SC
3. level - 400 SC
4. level - 800 SC
5. level - 1600 SC
Suma: 3400 SC
Koszt wywołania: 20 SP
Zasięg: wszyscy sojusznicy
Opis: Ulecza z wszystkich Status Disorders - czyli z takich dolegliwości jak Sleep, Poison. Całkiem przydatny, gdy panuje epidemia pośród członków naszej drużyny.
Notka: Roan nie może używać tego Special Move, by wyleczyć siebie z Move Block.
Mareg
Nazwa: Beast-Fang Cut
Koszt wzmocnienia:
1. level - 0 SC
2. level - 250 SC
3. level - 500 SC
4. level - 1000 SC
5. level - 2000 SC
Suma: 3750 SC
Koszt wywołania: 26 SP
Zasięg: jeden przeciwnik
Opis: Cancel, Counter Damage, na levelu 5 następuje jego natychmiastowe wywołanie, zadaje całkiem niezłe obrażenia.
Nazwa: Beast-King Smash
Koszt wzmocnienia:
1. level - 800 SC
2. level - 400 SC
3. level - 800 SC
4. level - 1600 SC
5. level - 3200 SC
Suma: 6800 SC
Koszt wywołania: 44 SP
Zasięg: jeden przeciwnik
Opis: Powoduje o około połowę lepsze obrażenia, aniżeli Beast-Fang Cut. Wysokie IP Damage.
Nazwa: Beast-King Blast
Koszt wzmocnienia:
1. level - 1000 SC
2. level - 500 SC
3. level - 1000 SC
4. level - 2000 SC
5. level - 4000 SC
Suma: 8500 SC
Koszt wywołania: 52 SP
Zasięg: określony obszar
Opis: Obszar jest określany od Marega. Bardzo dobry ruch, jeśli w polu rażenia znajduje się około 2-4 przeciwników. Ruch ogniowy (Fire). Counter Damage. W późniejszych etapach gry, staje się niezastąpiony.
Nazwa: Lion's Roar
Koszt wzmocnienia:
1. level - 600 SC
2. level - 300 SC
3. level - 600 SC
4. level - 1200 SC
5. level - 2400 SC
Suma: 5100 SC
Koszt wywołania: 18 SP
Zasięg: wszyscy sojusznicy
Opis: Attack + 1 dla każdego członka drużyny.
Tio
Nazwa: Lotus Flower
Koszt wzmocnienia:
1. level - 0 SC
2. level - 250 SC
3. level - 500 SC
4. level - 1000 SC
5. level - 2000 SC
Suma: 3750 SC
Koszt wywołania: 28 SP
Zasięg: określany linią
Opis: Zasięg określany poprzez małej wielkości linię. Całkiem przydatny, jeśli uda nam się złapać w nią minimum 2 przeciwników. Na levelu 5 następuje jego natychmiastowe wywołanie, Cancel, Counter Damage.
Nazwa: Fast-Dance Whirl
Koszt wzmocnienia:
1. level - 800 SC
2. level - 400 SC
3. level - 800 SC
4. level - 1600 SC
5. level - 3200 SC
Suma: 6800 SC
Koszt wywołania: 38 SP
Zasięg: Średni IP Damage.
Nazwa: Tornado
Koszt wzmocnienia:
1. level - 1000 SC
2. level - 500 SC
3. level - 1000 SC
4. level - 2000 SC
5. level - 4000 SC
Suma: 8500 SC
Koszt wywołania: 48 SP
Zasięg: wszyscy przeciwnicy
Opis: Ładuje się całkiem szybko, do tego jest to najtańszy ze Special Move na wszystkich przeciwników w późniejszym etapie gry. Counter Damage. Minusem jest brak IP Damage.
Nazwa: Whisper to Stars
Koszt wzmocnieia:
1. level - 600 SC
2. level - 300 SC
3. level - 600 SC
4. level - 1200 SC
5. level - 2400 SC
Suma: 5100 SC
Koszt wywołania: 36 SP
Zasięg: wszyscy sojusznicy
Opis: Attack / Movement / Action / Defend + 1 dla każdego członka drużyny.
Notka: Ruch dostępny dopiero po powrocie z Valmar's Moon.
Komentarze (1)
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.