Wstęp

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Gdy świat był jeszcze młody, zstąpił na niego Bóg Granas. Był on pełen ciepła, dobra i współczucia. Nastał czas dobrobytu, pokoju... Światła...
Ludzkość toczyła życie bez pośpiechu, oddając cześć Bogu Granas, a który otoczył ich opieką. Żyła jak w raju, realizując swe największe marzenia.
Ludzie nie konkurowali ze sobą, nie mieli już żadnych ambicji...
Zapomnieli o uczuciach, takich jak strach, ból, czy cierpienie.

Jednak nawet wśród nich, znaleźli się i tacy, którzy pamiętali, że brak uczuć, to brak człowieczeństwa.
Za pomocą potężnej machiny, powołali do życia Boga Valmara.
Był on uosobieniem zła, pełnym negatywnych emocji... Ciemności...
Valmar opętał ich dusze i serca.
Rzucił wyzwanie bogu Granas, pogrążając świat w ciemności.

Tak oto zaczęła się wojna pomiędzy Bogiem Światła Granas, a Bogiem Ciemności Valmarem.

Wojna trwała latami, tak długo, że nikt już nie pamiętał jej początku.
Nic nie wskazywało, by którakolwiek ze stron miała wkrótce wygrać.

Lecz niecierpliwy Valmar miał dosyć czekania.
Chciał raz na zawsze pokonać Granas.

Podczas wielkiej bitwy, obydwaj bogowie starli się ze sobą.
Nikt nie pamięta, jak długo trwało ich starcie, lecz wydawało się, że walczą bez ustanku bez chwili wytchnienia, lata.
Granas za pomocą potężnego miecza, zwanym Granasaber, zwyciężył w końcu Valmara.
Lecz ten przepowiedział swój powrót, a kiedy to nastąpi, nastanie Dzień Ciemności.

Ziemia nosi jarzmo tej bitwy, a jest nią Granacliff...

Bóg Ciemności Valmar rozpadł się na kilkanaście kawałków, a każda z nich, została zapieczętowana na krańcach świata, by zło nigdy już nie powróciło.
Bóg Światła Granas, zniknął po bitwie, lecz ludzie do dziś wierzą, że śpi, regenerując swe siły.

Ludzkość pozbierała się po straszliwej wojnie, lecz nie zapomniała ani o Bogu Granas, ani o Bogu Valmarze.
Żyje spokojnie, wyczekując ze strachem
Dnia Ciemności...

Info

Developer Game Arts
Wydawca Ubisoft
Gatunek jRPG
Nośnik 1 GD (Dreamcast), 1 DVD (PlayStation 2), 2 CD (PC)
Platforma Dreamcast, PlayStation 2, PC
Wymagania wersji PC Pentium III 450MHz, 128MB RAM, 16 MB akcelerator 3D
Data wydania
Dreamcast JAP 3.VII.2000
USA 6.XII.2000
EUR 21.II.2001
PS2 JAP 28.I.2002
USA 21.II.2002
EUR 28.III.2002
PC JAP 10.III.2002
USA 12.IV.2002
EUR 12.III.2002

Screeny

Artykuły

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 32302

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.